Nota C.M.: public și această variantă deși, dintre toate, mi se pare cea mai puțin credibilă.
La bordul avionului se aflau 239 de persoane şi, la scurt timp după ce a decolat din Kuala Lumpur spre China, aparatul de zbor a dispărut brusc de pe ecranele radarelor. Misterul nu a fost dezlegat de autorităţi nici până astăzi (indiferent care sunt declaratiile oficiale pana in prezent), fiind singurul caz de acest gen din istorie.
Informaţiile variate s-au succedat cu viteza gândului pe internet şi prin mass-media internaţională, care de această dată nu a mai putut ascunde incidentul. A rezultat un amalgam de presupuneri, informații-surpriză, deducţii, suspiciuni şi concluzii mai mult sau mai puţin viabile, care nu au făcut decât să semene şi mai multă confuzie şi nelinişte printre oameni.
Nimeni nu pare să aibă o „soluţie” sau un „răspuns” clar cu privire la acest incident uluitor, deşi rezolvarea lui a apărut în mai multe „variante sigure” până acum, în principal ca rod al unor transmisii telepatice prin channeling, care au acoperit un spectru larg de posibilităţi: de la faptul că avionul şi pasagerii au fost „răpiţi” sau „salvaţi” de siriusieni sau de alte civilizaţii ET și trimiși pe altă planetă sau în Shambala, până la prăbuşirea, deturnarea sau aterizarea lui conspirativă pe anumite insule din regiunea Oceanului Indian.
În agitaţia şi confuzia generală legate de acest subiect, fundamentale rămân două întrebări:
În mod evident, dispozitivul reprezintă o tehnologie foarte avansată de preluare a informaţiei direct din AKASHA sau Memoria Universală. Așa după cum am spus, această prezentare este făcută într-un mod inteligent și corelat, cu multe date adiacente (ele sunt adeseori însoţite de multe simboluri siriusiene, dar în unele cazuri ne-au fost prezentate chiar cu cifre şi litere ale alfabetului latin, pentru înţelegerea noastră directă). Posibilităţile de cunoaştere sunt extraordinare, dar accesul şi manipularea dispozitivului sunt complexe. În primul rând ele depind de bunăvoinţa siriusienilor şi a navei-mamă Anais, iar în al doilea rând de capacitatea noastră de adaptare la modul de funcţionare a dispozitivului.
Am aflat astfel lucruri uluitoare despre omenire, despre originea ei şi despre o serie întreagă de civilizaţii care s-au succedat pe Pământ. În curând vom începe să facem cunoscute aceste informaţii fabuloase în cadrul unei noi serii de documentare, care vor spulbera toate aberaţiile întreţinute până în prezent de diverşi autori de „renume” sau de ştiinţa modernă, privind originile omului şi istoria civilizaţiei umane.
Uluitor este faptul că toate aceste informaţii provin acum chiar din vizualizarea lor directă, la care se adaugă anumite explicaţii oferite de Amun sau de nava-mamă Anais. De altfel, tot ceea ce am prezentat până acum în documentarele noastre nu are nicio legătură cu transmisiile telepatice sau cu cele realizate prin channeling. Informațiile pe care noi le primim au fost şi sunt un rezultat al întâlnirilor DIRECTE cu reprezentanţii civilizaţiei siriusiene din sistemul Sirius A, ori, mai nou, prin accesul la o tehnologie foarte evoluată care se află pe nava-mamă Anais și care ne este pusă la dispoziție pentru a ne permite accesarea şi vizualizarea directă a evenimentelor dorite.
Deşi noi am explicat cu claritate cum anume are loc CONTACTUL NOSTRU DIRECT cu siriusienii – care este cu totul altceva decât metoda transmisiei telepatice ori a celei prin chanelling, folosită de majoritatea lightworkers-ilor internauţi -, totuşi am observat cu uimire că mulţi cititori par să nu priceapă sau să nu remarce acest aspect esenţial. Ei pur şi simplu par să nu înţeleagă despre ce este vorba şi „uită” acest „detaliu”, care este fundamental și care se referă la CONTACTUL DIRECT pe care noi îl avem cu reprezentanţii civilizaţiei siriusiene. Am constatat că mulți dintre cei care află informațiile noastre nu realizează această diferență, punând un semn de egalitate între CONTACTUL DIRECT cu ființele extraterestre, pe care noi îl avem, și fenomenul de channeling, care este „în vogă” și cu care ei sunt mult mai familiarizați, acesta fiind modul obișnuit prin care majoritatea lightworkers-ilor comunică cu reprezentanții civilizațiilor extraterestre.
Aceste fiinţe umane care nu cred sau nu concep că informaţiile pot fi obţinute din contactul direct cu fiinţele extraterestre se aseamănă cumva cu indigenii din zona australă, care, deşi se uitau la corăbiile celebrului căpitan Cook, ce erau ancorate aproape de ţărm, spuneau totuşi că ei nu văd altceva decât apa întinsă a oceanului. În opinia noastră, cauza principală pentru această „orbire” este că modelul societății actuale e axat aproape în exclusivitate pe conștiința trupului din carne și oase. Omul contemporan este practic ferecat în ideea că el este corpul fizic, astfel încât îi vine foarte greu să conceapă faptul că el ar putea avea experiențe directe, altele decât cele săvârșite cu trupul. Cunoștințele sale despre corpurile subtile ale ființei umane sunt practic nule și aceasta explică de fapt imensa ignoranță, precum și incapacitatea lui de a înțelege ce anume înseamnă un astfel de CONTACT DIRECT cu ființe extraterestre benefice și foarte evoluate din punct de vedere spiritual. Însăși noțiunea de dimensiuni paralele sau de planuri subtile de existențăreprezintă pentru cei mai mulți oameni noțiuni fantasmagorice. În aceste condiții, cum putem spera ca ei să înțeleagă ineditul și importanța unor astfel de legături directe cu ființele extraterestre?
Afirmăm aici, încă o dată, cu deplină responsabilitate: informaţiile noastre sunt obținute totdeauna în mod DIRECT de la ființele extraterestre benefice siriusiene şi tocmai de aceea ele sunt, practic, printre cele mai elaborate şi corelate informații care au fost prezentate până acum în media alternativă, chiar dacă acest lucru a fost ignorat, mai mult sau mai puţin conştient, de către mulţi lightworker-şi, blogger-i, autori sau redactori care activează în domeniu. În cele din urmă, adevărul va ieşi la iveală prin însăşi confirmarea gradată şi corelată a datelor furnizate de noi, care pentru cei inteligenţi și care rezonează cu adevărul au deplin sens.
În legătură cu dispariţia avionului ce desemna zborul MH370 al companiei Malaysia Airlines, nava-mamă Anais a specificat încă de la început că „ceea ce se petrece este în zona Pământului şi ține de treburile pământeşti”. Cu alte cuvinte, se poate face o delimitare foarte clară şi imediată în noianul de supoziţii, ipoteze şi presupuneri care au apărut şi încă mai apar pe internet şi în mass-media: DISPARIŢIA AVIONULUI ESTE UN ACT AL INTERVENŢIEI PĂMÂNTENE ŞI NU ARE LEGĂTURĂ CU CIVILIZAŢIILE EXTRATERESTRE. Din acest punct de vedere, observaţiile unor lightworkers – printre care şi Cobra – sunt corecte. Așa după cum ni s-a spus, întreaga acțiune care a dus la dispariția stranie a acelui avion a fost orchestrată de elita malefică, folosind o tehnologie care în mare parte se sprijină pe cunoașterea și tehnologia reptiliană.
Mai apoi, nava-mamă Anais ne-a transmis că „astfel de manifestări vor mai avea loc de acum înainte”, ceea ce înseamnă că ne putem aştepta la alte „fenomene de dispariții misterioase” asemănătoare dispariţiei avionului, care vor fi orchestrate de asemenea de forţe malefice de pe Pământ, aşa după cum ni s-a specificat în mod foarte clar.
Elementul pe care dorim să-l precizăm acum ţine însă de un alt aspect şi el a fost subliniat în mod special de o transmisie mental-emoțională colectivă, venind de la întreaga populaţie siriusiană de pe uriaşa navă-mamă. Această complexă şi totodată puternică transmisie mentală din partea comunităţii siriusiene, care a fost intermediată de nava-mamă Anais, a subliniat faptul că siriusienii sunt deranjaţi de faptul că cineva de pe planeta noastră ar putea asocia civilizația lor cu acţiunea de a lua ostatici sau de a face răpiri, aşa cum s-a afirmat în mod aberant de către unii lightworkers. Astfel de idei bizare, primite prin „channeling”, au existat chiar din primele zile de după dispariţia avionului şi au fost difuzate cu un gen de exuberanţă inconştientă. Am putea da nume, însă considerăm că nu acest lucru este important acum. Ceea ce am fost rugaţi să precizăm este că această „informaţie” este pur şi simplu hazardată şi reprezintă doar produsul unei imaginaţii bogate. Altfel spus, ea reprezintă un neadevăr şi denotă marca incompetenței.
Chiar dacă observaţiile noastre par dure, totuşi ele sunt justificate, deoarece considerăm că există deja prea multă informație-rebut în ceea ce privește subiectul civilizaţiilor ET şi al suportului pe care acestea îl oferă pământenilor. Este timpul ca cei care sunt cu adevărat interesaţi, care sunt inteligenţi şi manifestă bun-simţ şi intuiţie, să aibă acces la informaţia corectă şi să ştie să aleagă între grâu și neghină. Considerăm că vremurile pe care le trăim sunt extrem de importante, ele sunt chiar cruciale pentru omenire şi din această cauză nu ne mai putem permite să ne „jucăm” cu natura informaţiilor, deoarece atunci când acestea sunt eronate (lucru care se petrece de multe ori), ele nu fac decât să presare confuzie şi ignoranță în minţile şi în cunoaşterea oamenilor.
Ne permitem să facem aceste observaţii datorită faptului că noi avem certitudinea informaţiilor pe care le aflăm ÎN MOD DIRECT, aşa după cum am specificat. Chiar dacă documentarele, ştirile sau interviurile noastre lezează anumite orgolii sau determină reacţii prosteşti la unii oameni, acest lucru are mică importanță pentru noi. Ceea ce suntem interesaţi este să aducem la cunoştinţa lumii INFORMAŢIA CURATĂ, DIRECTĂ şi EFICIENTĂ în direcţiile pe care ni le propunem. Ne adresăm, prin urmare, doar celor capabili să se raporteze la ea şi să o înţeleagă, precum şi să intuiască faptul că aceste informaţii reprezintă ADEVĂRUL. Să nu uităm că exact în această perioadă au loc transformări fundamentale ale frecvențelor de vibraţie energetică pe planeta noastră, care afectează în mod direct fiecare fiinţă umană. Așadar, nu ar avea niciun rost să tolerăm dilentantismul şi prostia în ceea ce priveşte informaţiile despre ET pe internet, ci să le indicăm pentru a fi eliminate. Sperăm că vom fi bine înţeleşi în demersul nostru.
Revenind la dispariţia avionului Boeing 777, ni s-a precizat încă o dată că aceasta face parte dintr-o serie de mai multe dispariţii care vor avea loc de acum înainte pe mare, pe uscat sau în aer, fiind o încercare disperată şi totodată prostească a elitei malefice de a „bloca” energiile mentale şi emoţionale ale oamenilor între planurile paralele de existență, care deja încep să se separe tot mai mult.
Pentru cei care sunt la curent cu informaţiile pe care noi le-am furnizat în filmul „COMETA ISON. EVENIMENTUL. ADEVĂRUL DESPRE ELE”, precum şi în cele două interviuri de la BBS Radio (FINDING VOICES Radio) (Interviu cu ALKESH la BBS Radio – Joi, 30 ianuarie, 2014 și Interviu cu ALKESH, la Finding Voices Radio – Duminică, 2 februarie, 2014), este destul de uşor să coreleze tumultul evenimentelor care par să fi „izbucnit” brusc odată cu intrarea în luna martie și cu începutul celei de a doua implementări energetice în structura câmpului magnetic a Pământului de către „cometa” Ison. Aceste evenimente se referă la problema Crimeei şi alipirii ei de către Rusia, la tensiunile politice extraordinare care au luat naştere între SUA şi Rusia în principal, la manifestările foarte ciudate ale vremii, la avionul dispărut în cel mai misterios mod etc. În timp ce această a doua implementare a unei noi serii de frecvențe energetice asupra Pământului a avut deja loc, elita malefică și ființele aliate împotriva ridicării spirituale a Pământului vor să forțeze și să blocheze transformările care apar şi care devin tot mai evidente.
Ni s-a spus că avionul dispărut (Zborul MH370) face parte dintr-un şir de experimente ale elitei malefice de a „popula” anumite zone din planurile care sunt paralele cu cel fizic în care noi existăm. Elita malefică intenţionează să stăpânească şi să controleze în viitorul apropiat anumite zone ale unor astfel de planuri paralele de existenţă. Astfel, zonele respective ar urma să devină precum nişte magneţi de rezonanţă malefică, având scopul de a împiedica transformările fundamentale care deja au loc pe Pământ.
Pentru „extragerea” avionului din realitatea fizică, elita malefică a folosit o tehnologie destul de sofisticată. Cu toate acestea, avionul nu a putut fi preluat concret din realitatea noastră spaţio-temporală şi nu a putut fi transpus în realitatea paralelă în care se intenţiona să fie dus. Experimentul a eşuat, iar avionul a rămas astfel „suspendat” în timp, într-o condiţie foarte stranie de existenţă. Ca localizare, el se află acum undeva în zona Oceanului Indian, deasupra acestuia, iar pentru pasagerii din interiorul său au trecut doar câteva secunde din momentul în care avionul a intrat complet în zona interdimensională în care el se află acum. Până să fie „prins” în această stranie condiție de existență, avionul a zburat pe o traiectorie asemănătoare cu o spirală (începând din zona în care el a schimbat traseul), în dorința de a găsi țărmul. Tot ceea ce se putea observa de la bordul lui era doar o întindere nesfârșită de apă și, din când în când, niște frânturi de imagini neclare, șterse, ca în ceață, ce nu puteau să fie bine deslușite. Avionul a continuat atunci să se rotească în cerc la mică înălţime, căutând o soluţie pentru a ateriza.
Așa după cum ni s-a arătat, firul evenimentelor a fost următorul: la scurt timp după decolare, piloții au constatat că au pierdut legătura cu turnul de control și, lucru mai grav, nu mai vedeau uscatul. Atunci s-au gândit să se întoarcă spre țărmul de unde au plecat și pe care îl cunoșteau bine; au făcut aceasta realizând o întoarcere în cerc pentru ca alții să poată, eventual, să-i localizeze sau pentru ca ei înșiși să poată localiza ceva, DEOARECE ATUNCI EI NU MAI AVEAU NICIUN REPER: orice semnal și comunicare cu turnul de control dispăruse complet și nu mai vedeau niciun țărm, ci doar apă. Când au ajuns acolo unde credeau că este țărmul Malaeziei, nu era nimic altceva decât apă.
Atunci s-au gândit să arunce o baliză de semnalizare în ocean, ceea ce au și făcut prin partea din spate a avionului. Nava-mamă Anais a afirmat că singurul lucru care va fi găsit, va fi chiar acel obiect în apele oceanului Indian şi se va crede astfel că avionul a eşuat. În realitate, el este prins în continuare între două planuri paralele de existență, fiind oarecum „înghețat” în timp.
Apoi, după aruncarea balizei, piloții au realizat alt cerc în zbor cu avionul, spunându-și că aveau acum o localizare în apele oceanului, pe care o puteau recunoaște. Însă după aceea au început să apară turbulențe puternice, asemănătoare unor turbioane uriașe, ca și cum „se rotea cerul”, ca și cum se „distorsiona” aerul. La un moment dat, una dintre acele distorsiuni puternice a cuprins întregul avion, dar nu a putut să-l translateze în planul paralel vizat, așa după cum intenționa elita malefică prin planul ei diabolic, astfel încât avionul a rămas blocat între două planuri paralele de existență.
Ni s-a arătat, de asemenea, pentru câteva clipe imaginea din interiorul avionului. Aeronava era prinsă într-un fel de turbulenţă puternic spiralată, iar în faţa ei se putea observa un fel de vortex. În interior, impresia era de parcă totul ar fi fost „îngheţat”. Am putut observa că în navă domnea un sentiment de frică şi chiar de teroare, mai ales datorită incapacităţii pasagerilor de a înţelege situaţia creată. Nava-mamă Anais a spus că siriusienii nu vor interveni deocamdată, pentru că cei care sunt la bordul avionului se află într-o stare care permite să se manifeste această situaţie. Anais a spus că, dacă cel puţin o persoană se va „trezi” şi va deveni astfel conştientă de ceea ce se petrece în avion, realizând că situația în care ei se află este în mare parte hrănită de propria lor frică, atunci siriusienii vor putea transmite anumite energii benefice, care să anuleze acţiunea malefic distructivă a tehnologiei cu care a acţionat elita malefică.
Ni s-a spus, de asemenea, că acolo se dă o luptă la nivel spiritual, care preconizează un conflict de mare anvergură ce se va naște în scurt timp în sufletul tuturor fiinţelor de pe Pământ, implicând de asemenea liberul lor arbitru.
Prin urmare, atâta timp cât cei 239 de pasageri și echipajul avionului vor rămâne în acea stare de tensiune și de teroare, ei nu vor putea ieși din acea „înghețare” a timpului. Întreaga situație este de fapt hrănită exact de frica lor. Planurile de existență nu mai sunt „aliniate” ca până acum, în sensul că în prezent există niște diferențe care au apărut în ceea ce privește frecvența lor de vibrație, datorită transformărilor de stare prin care trece în prezent întreaga planetă și implicit ființele umane care trăiesc pe ea. Aceasta a făcut ca acțiunea de translocație a avionului, inițiată la comanda elitei malefice, să nu mai poată fi realizată în mod precis, pentru că acum frecvențele planurilor paralele nu mai sunt cunoscute cu exactitate de către elită și de acoliții ei.
Acestea sunt informaţiile pe care le avem în legătură cu avionul dispărut şi orice alte „basme” mai mult sau mai puţin inventate în legătură cu acesta, prezentate fie de lightworkers, fie de oficialităţi sau de mass-media, sunt neavenite.
În curând vom prezenta un scurt documentar-știre pe canalul nostru video de pe YouTube și, de asemenea, pe site-ul nostru (www.galactis.net), care va include în sinteză date despre dispariţia avionului, dar și alte elemente şi informaţii de ultimă oră, despre faptul că lucrurile în spaţiul din imediata vecinătate a planetei noastre nu sunt deloc liniştite.
ESOTERIC GOLDEN SPIRIT despre avionul dispărut al Malaysia Airlines:
Într-un interval de două săptămâni de la ciudata dispariţie a avionului Boeing 777 al companiei Malaysia Airlines, s-a reuşit un lucru remarcabil: au fost expuse aproape toate variantele posibile şi au fost emise, în general vorbind, cam toate ipotezele în legătură cu acest eveniment cu totul neobişnuit pentru înţelegerea comună a oamenilor.La bordul avionului se aflau 239 de persoane şi, la scurt timp după ce a decolat din Kuala Lumpur spre China, aparatul de zbor a dispărut brusc de pe ecranele radarelor. Misterul nu a fost dezlegat de autorităţi nici până astăzi (indiferent care sunt declaratiile oficiale pana in prezent), fiind singurul caz de acest gen din istorie.
Informaţiile variate s-au succedat cu viteza gândului pe internet şi prin mass-media internaţională, care de această dată nu a mai putut ascunde incidentul. A rezultat un amalgam de presupuneri, informații-surpriză, deducţii, suspiciuni şi concluzii mai mult sau mai puţin viabile, care nu au făcut decât să semene şi mai multă confuzie şi nelinişte printre oameni.
Nimeni nu pare să aibă o „soluţie” sau un „răspuns” clar cu privire la acest incident uluitor, deşi rezolvarea lui a apărut în mai multe „variante sigure” până acum, în principal ca rod al unor transmisii telepatice prin channeling, care au acoperit un spectru larg de posibilităţi: de la faptul că avionul şi pasagerii au fost „răpiţi” sau „salvaţi” de siriusieni sau de alte civilizaţii ET și trimiși pe altă planetă sau în Shambala, până la prăbuşirea, deturnarea sau aterizarea lui conspirativă pe anumite insule din regiunea Oceanului Indian.
În agitaţia şi confuzia generală legate de acest subiect, fundamentale rămân două întrebări:
- Unde şi cum a dispărut avionul cu 239 de persoane la bord, fără să se fi descoperit practic nicio urmă a lui până în prezent?
- Care este cauza reală a acestei dispariții neobișnuite?
În mod evident, dispozitivul reprezintă o tehnologie foarte avansată de preluare a informaţiei direct din AKASHA sau Memoria Universală. Așa după cum am spus, această prezentare este făcută într-un mod inteligent și corelat, cu multe date adiacente (ele sunt adeseori însoţite de multe simboluri siriusiene, dar în unele cazuri ne-au fost prezentate chiar cu cifre şi litere ale alfabetului latin, pentru înţelegerea noastră directă). Posibilităţile de cunoaştere sunt extraordinare, dar accesul şi manipularea dispozitivului sunt complexe. În primul rând ele depind de bunăvoinţa siriusienilor şi a navei-mamă Anais, iar în al doilea rând de capacitatea noastră de adaptare la modul de funcţionare a dispozitivului.
Am aflat astfel lucruri uluitoare despre omenire, despre originea ei şi despre o serie întreagă de civilizaţii care s-au succedat pe Pământ. În curând vom începe să facem cunoscute aceste informaţii fabuloase în cadrul unei noi serii de documentare, care vor spulbera toate aberaţiile întreţinute până în prezent de diverşi autori de „renume” sau de ştiinţa modernă, privind originile omului şi istoria civilizaţiei umane.
Uluitor este faptul că toate aceste informaţii provin acum chiar din vizualizarea lor directă, la care se adaugă anumite explicaţii oferite de Amun sau de nava-mamă Anais. De altfel, tot ceea ce am prezentat până acum în documentarele noastre nu are nicio legătură cu transmisiile telepatice sau cu cele realizate prin channeling. Informațiile pe care noi le primim au fost şi sunt un rezultat al întâlnirilor DIRECTE cu reprezentanţii civilizaţiei siriusiene din sistemul Sirius A, ori, mai nou, prin accesul la o tehnologie foarte evoluată care se află pe nava-mamă Anais și care ne este pusă la dispoziție pentru a ne permite accesarea şi vizualizarea directă a evenimentelor dorite.
Deşi noi am explicat cu claritate cum anume are loc CONTACTUL NOSTRU DIRECT cu siriusienii – care este cu totul altceva decât metoda transmisiei telepatice ori a celei prin chanelling, folosită de majoritatea lightworkers-ilor internauţi -, totuşi am observat cu uimire că mulţi cititori par să nu priceapă sau să nu remarce acest aspect esenţial. Ei pur şi simplu par să nu înţeleagă despre ce este vorba şi „uită” acest „detaliu”, care este fundamental și care se referă la CONTACTUL DIRECT pe care noi îl avem cu reprezentanţii civilizaţiei siriusiene. Am constatat că mulți dintre cei care află informațiile noastre nu realizează această diferență, punând un semn de egalitate între CONTACTUL DIRECT cu ființele extraterestre, pe care noi îl avem, și fenomenul de channeling, care este „în vogă” și cu care ei sunt mult mai familiarizați, acesta fiind modul obișnuit prin care majoritatea lightworkers-ilor comunică cu reprezentanții civilizațiilor extraterestre.
Aceste fiinţe umane care nu cred sau nu concep că informaţiile pot fi obţinute din contactul direct cu fiinţele extraterestre se aseamănă cumva cu indigenii din zona australă, care, deşi se uitau la corăbiile celebrului căpitan Cook, ce erau ancorate aproape de ţărm, spuneau totuşi că ei nu văd altceva decât apa întinsă a oceanului. În opinia noastră, cauza principală pentru această „orbire” este că modelul societății actuale e axat aproape în exclusivitate pe conștiința trupului din carne și oase. Omul contemporan este practic ferecat în ideea că el este corpul fizic, astfel încât îi vine foarte greu să conceapă faptul că el ar putea avea experiențe directe, altele decât cele săvârșite cu trupul. Cunoștințele sale despre corpurile subtile ale ființei umane sunt practic nule și aceasta explică de fapt imensa ignoranță, precum și incapacitatea lui de a înțelege ce anume înseamnă un astfel de CONTACT DIRECT cu ființe extraterestre benefice și foarte evoluate din punct de vedere spiritual. Însăși noțiunea de dimensiuni paralele sau de planuri subtile de existențăreprezintă pentru cei mai mulți oameni noțiuni fantasmagorice. În aceste condiții, cum putem spera ca ei să înțeleagă ineditul și importanța unor astfel de legături directe cu ființele extraterestre?
Afirmăm aici, încă o dată, cu deplină responsabilitate: informaţiile noastre sunt obținute totdeauna în mod DIRECT de la ființele extraterestre benefice siriusiene şi tocmai de aceea ele sunt, practic, printre cele mai elaborate şi corelate informații care au fost prezentate până acum în media alternativă, chiar dacă acest lucru a fost ignorat, mai mult sau mai puţin conştient, de către mulţi lightworker-şi, blogger-i, autori sau redactori care activează în domeniu. În cele din urmă, adevărul va ieşi la iveală prin însăşi confirmarea gradată şi corelată a datelor furnizate de noi, care pentru cei inteligenţi și care rezonează cu adevărul au deplin sens.
În legătură cu dispariţia avionului ce desemna zborul MH370 al companiei Malaysia Airlines, nava-mamă Anais a specificat încă de la început că „ceea ce se petrece este în zona Pământului şi ține de treburile pământeşti”. Cu alte cuvinte, se poate face o delimitare foarte clară şi imediată în noianul de supoziţii, ipoteze şi presupuneri care au apărut şi încă mai apar pe internet şi în mass-media: DISPARIŢIA AVIONULUI ESTE UN ACT AL INTERVENŢIEI PĂMÂNTENE ŞI NU ARE LEGĂTURĂ CU CIVILIZAŢIILE EXTRATERESTRE. Din acest punct de vedere, observaţiile unor lightworkers – printre care şi Cobra – sunt corecte. Așa după cum ni s-a spus, întreaga acțiune care a dus la dispariția stranie a acelui avion a fost orchestrată de elita malefică, folosind o tehnologie care în mare parte se sprijină pe cunoașterea și tehnologia reptiliană.
Mai apoi, nava-mamă Anais ne-a transmis că „astfel de manifestări vor mai avea loc de acum înainte”, ceea ce înseamnă că ne putem aştepta la alte „fenomene de dispariții misterioase” asemănătoare dispariţiei avionului, care vor fi orchestrate de asemenea de forţe malefice de pe Pământ, aşa după cum ni s-a specificat în mod foarte clar.
Elementul pe care dorim să-l precizăm acum ţine însă de un alt aspect şi el a fost subliniat în mod special de o transmisie mental-emoțională colectivă, venind de la întreaga populaţie siriusiană de pe uriaşa navă-mamă. Această complexă şi totodată puternică transmisie mentală din partea comunităţii siriusiene, care a fost intermediată de nava-mamă Anais, a subliniat faptul că siriusienii sunt deranjaţi de faptul că cineva de pe planeta noastră ar putea asocia civilizația lor cu acţiunea de a lua ostatici sau de a face răpiri, aşa cum s-a afirmat în mod aberant de către unii lightworkers. Astfel de idei bizare, primite prin „channeling”, au existat chiar din primele zile de după dispariţia avionului şi au fost difuzate cu un gen de exuberanţă inconştientă. Am putea da nume, însă considerăm că nu acest lucru este important acum. Ceea ce am fost rugaţi să precizăm este că această „informaţie” este pur şi simplu hazardată şi reprezintă doar produsul unei imaginaţii bogate. Altfel spus, ea reprezintă un neadevăr şi denotă marca incompetenței.
Chiar dacă observaţiile noastre par dure, totuşi ele sunt justificate, deoarece considerăm că există deja prea multă informație-rebut în ceea ce privește subiectul civilizaţiilor ET şi al suportului pe care acestea îl oferă pământenilor. Este timpul ca cei care sunt cu adevărat interesaţi, care sunt inteligenţi şi manifestă bun-simţ şi intuiţie, să aibă acces la informaţia corectă şi să ştie să aleagă între grâu și neghină. Considerăm că vremurile pe care le trăim sunt extrem de importante, ele sunt chiar cruciale pentru omenire şi din această cauză nu ne mai putem permite să ne „jucăm” cu natura informaţiilor, deoarece atunci când acestea sunt eronate (lucru care se petrece de multe ori), ele nu fac decât să presare confuzie şi ignoranță în minţile şi în cunoaşterea oamenilor.
Ne permitem să facem aceste observaţii datorită faptului că noi avem certitudinea informaţiilor pe care le aflăm ÎN MOD DIRECT, aşa după cum am specificat. Chiar dacă documentarele, ştirile sau interviurile noastre lezează anumite orgolii sau determină reacţii prosteşti la unii oameni, acest lucru are mică importanță pentru noi. Ceea ce suntem interesaţi este să aducem la cunoştinţa lumii INFORMAŢIA CURATĂ, DIRECTĂ şi EFICIENTĂ în direcţiile pe care ni le propunem. Ne adresăm, prin urmare, doar celor capabili să se raporteze la ea şi să o înţeleagă, precum şi să intuiască faptul că aceste informaţii reprezintă ADEVĂRUL. Să nu uităm că exact în această perioadă au loc transformări fundamentale ale frecvențelor de vibraţie energetică pe planeta noastră, care afectează în mod direct fiecare fiinţă umană. Așadar, nu ar avea niciun rost să tolerăm dilentantismul şi prostia în ceea ce priveşte informaţiile despre ET pe internet, ci să le indicăm pentru a fi eliminate. Sperăm că vom fi bine înţeleşi în demersul nostru.
Revenind la dispariţia avionului Boeing 777, ni s-a precizat încă o dată că aceasta face parte dintr-o serie de mai multe dispariţii care vor avea loc de acum înainte pe mare, pe uscat sau în aer, fiind o încercare disperată şi totodată prostească a elitei malefice de a „bloca” energiile mentale şi emoţionale ale oamenilor între planurile paralele de existență, care deja încep să se separe tot mai mult.
Pentru cei care sunt la curent cu informaţiile pe care noi le-am furnizat în filmul „COMETA ISON. EVENIMENTUL. ADEVĂRUL DESPRE ELE”, precum şi în cele două interviuri de la BBS Radio (FINDING VOICES Radio) (Interviu cu ALKESH la BBS Radio – Joi, 30 ianuarie, 2014 și Interviu cu ALKESH, la Finding Voices Radio – Duminică, 2 februarie, 2014), este destul de uşor să coreleze tumultul evenimentelor care par să fi „izbucnit” brusc odată cu intrarea în luna martie și cu începutul celei de a doua implementări energetice în structura câmpului magnetic a Pământului de către „cometa” Ison. Aceste evenimente se referă la problema Crimeei şi alipirii ei de către Rusia, la tensiunile politice extraordinare care au luat naştere între SUA şi Rusia în principal, la manifestările foarte ciudate ale vremii, la avionul dispărut în cel mai misterios mod etc. În timp ce această a doua implementare a unei noi serii de frecvențe energetice asupra Pământului a avut deja loc, elita malefică și ființele aliate împotriva ridicării spirituale a Pământului vor să forțeze și să blocheze transformările care apar şi care devin tot mai evidente.
Ni s-a spus că avionul dispărut (Zborul MH370) face parte dintr-un şir de experimente ale elitei malefice de a „popula” anumite zone din planurile care sunt paralele cu cel fizic în care noi existăm. Elita malefică intenţionează să stăpânească şi să controleze în viitorul apropiat anumite zone ale unor astfel de planuri paralele de existenţă. Astfel, zonele respective ar urma să devină precum nişte magneţi de rezonanţă malefică, având scopul de a împiedica transformările fundamentale care deja au loc pe Pământ.
Pentru „extragerea” avionului din realitatea fizică, elita malefică a folosit o tehnologie destul de sofisticată. Cu toate acestea, avionul nu a putut fi preluat concret din realitatea noastră spaţio-temporală şi nu a putut fi transpus în realitatea paralelă în care se intenţiona să fie dus. Experimentul a eşuat, iar avionul a rămas astfel „suspendat” în timp, într-o condiţie foarte stranie de existenţă. Ca localizare, el se află acum undeva în zona Oceanului Indian, deasupra acestuia, iar pentru pasagerii din interiorul său au trecut doar câteva secunde din momentul în care avionul a intrat complet în zona interdimensională în care el se află acum. Până să fie „prins” în această stranie condiție de existență, avionul a zburat pe o traiectorie asemănătoare cu o spirală (începând din zona în care el a schimbat traseul), în dorința de a găsi țărmul. Tot ceea ce se putea observa de la bordul lui era doar o întindere nesfârșită de apă și, din când în când, niște frânturi de imagini neclare, șterse, ca în ceață, ce nu puteau să fie bine deslușite. Avionul a continuat atunci să se rotească în cerc la mică înălţime, căutând o soluţie pentru a ateriza.
Așa după cum ni s-a arătat, firul evenimentelor a fost următorul: la scurt timp după decolare, piloții au constatat că au pierdut legătura cu turnul de control și, lucru mai grav, nu mai vedeau uscatul. Atunci s-au gândit să se întoarcă spre țărmul de unde au plecat și pe care îl cunoșteau bine; au făcut aceasta realizând o întoarcere în cerc pentru ca alții să poată, eventual, să-i localizeze sau pentru ca ei înșiși să poată localiza ceva, DEOARECE ATUNCI EI NU MAI AVEAU NICIUN REPER: orice semnal și comunicare cu turnul de control dispăruse complet și nu mai vedeau niciun țărm, ci doar apă. Când au ajuns acolo unde credeau că este țărmul Malaeziei, nu era nimic altceva decât apă.
Atunci s-au gândit să arunce o baliză de semnalizare în ocean, ceea ce au și făcut prin partea din spate a avionului. Nava-mamă Anais a afirmat că singurul lucru care va fi găsit, va fi chiar acel obiect în apele oceanului Indian şi se va crede astfel că avionul a eşuat. În realitate, el este prins în continuare între două planuri paralele de existență, fiind oarecum „înghețat” în timp.
Apoi, după aruncarea balizei, piloții au realizat alt cerc în zbor cu avionul, spunându-și că aveau acum o localizare în apele oceanului, pe care o puteau recunoaște. Însă după aceea au început să apară turbulențe puternice, asemănătoare unor turbioane uriașe, ca și cum „se rotea cerul”, ca și cum se „distorsiona” aerul. La un moment dat, una dintre acele distorsiuni puternice a cuprins întregul avion, dar nu a putut să-l translateze în planul paralel vizat, așa după cum intenționa elita malefică prin planul ei diabolic, astfel încât avionul a rămas blocat între două planuri paralele de existență.
Ni s-a arătat, de asemenea, pentru câteva clipe imaginea din interiorul avionului. Aeronava era prinsă într-un fel de turbulenţă puternic spiralată, iar în faţa ei se putea observa un fel de vortex. În interior, impresia era de parcă totul ar fi fost „îngheţat”. Am putut observa că în navă domnea un sentiment de frică şi chiar de teroare, mai ales datorită incapacităţii pasagerilor de a înţelege situaţia creată. Nava-mamă Anais a spus că siriusienii nu vor interveni deocamdată, pentru că cei care sunt la bordul avionului se află într-o stare care permite să se manifeste această situaţie. Anais a spus că, dacă cel puţin o persoană se va „trezi” şi va deveni astfel conştientă de ceea ce se petrece în avion, realizând că situația în care ei se află este în mare parte hrănită de propria lor frică, atunci siriusienii vor putea transmite anumite energii benefice, care să anuleze acţiunea malefic distructivă a tehnologiei cu care a acţionat elita malefică.
Ni s-a spus, de asemenea, că acolo se dă o luptă la nivel spiritual, care preconizează un conflict de mare anvergură ce se va naște în scurt timp în sufletul tuturor fiinţelor de pe Pământ, implicând de asemenea liberul lor arbitru.
Prin urmare, atâta timp cât cei 239 de pasageri și echipajul avionului vor rămâne în acea stare de tensiune și de teroare, ei nu vor putea ieși din acea „înghețare” a timpului. Întreaga situație este de fapt hrănită exact de frica lor. Planurile de existență nu mai sunt „aliniate” ca până acum, în sensul că în prezent există niște diferențe care au apărut în ceea ce privește frecvența lor de vibrație, datorită transformărilor de stare prin care trece în prezent întreaga planetă și implicit ființele umane care trăiesc pe ea. Aceasta a făcut ca acțiunea de translocație a avionului, inițiată la comanda elitei malefice, să nu mai poată fi realizată în mod precis, pentru că acum frecvențele planurilor paralele nu mai sunt cunoscute cu exactitate de către elită și de acoliții ei.
Acestea sunt informaţiile pe care le avem în legătură cu avionul dispărut şi orice alte „basme” mai mult sau mai puţin inventate în legătură cu acesta, prezentate fie de lightworkers, fie de oficialităţi sau de mass-media, sunt neavenite.
În curând vom prezenta un scurt documentar-știre pe canalul nostru video de pe YouTube și, de asemenea, pe site-ul nostru (www.galactis.net), care va include în sinteză date despre dispariţia avionului, dar și alte elemente şi informaţii de ultimă oră, despre faptul că lucrurile în spaţiul din imediata vecinătate a planetei noastre nu sunt deloc liniştite.
SURSA: www.galactis.net
http://spirituletern.blogspot.ro/
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu