luni, 25 aprilie 2011

Moartea si energia negativa

Multi clienti ma intreaba daca moartea  si felul mortii se vede in astrograma lor precum si daca sunt afectati de energie negativa (vraji sau famece). In astrograma natala personalizata se poate vedea orice raspuns. Va prezint cateva aspecte  generale care indica felul mortii in astrograma natala dupa pozitia planetelor in casa mortii.
  • Soare – moarte prematura prin foc, accident rutier sau aviatic (Soare in Sagetator sau in Berbec)
  • Luna – moarte prin inec, langa apa sau cu produse lichide. Moartea poate fi provocata de femei.
  • Mercur – moarte cauzata de insuficienta respiratorie la varsta prematura. Moarte cauzata de tineri.
  • Venus – moarte linistita
  • Marte - moarte prin crima, bataie, viol, lovitura la cap, boala infectioasa,
  • Jupiter – moarte cu binecuvantare dumnezeiasca
  • Saturn- moarte  saracie sau cauzata de lipsa finantelor
  • Uranus – maorte fulgeratoare, cauzata de elceticitate,de descarcari electrice
  • Neptun – moarte prin droguri,medicamnte,substante toxice, moarte invaluita in mister.
  • Pluton – moarte violenta,crima,viol,  sinucidere
Moartea este renastere. Nu trebuie sa ne fie frica de moarte. Cei care se sinucid au impresia ca  si-au indeplinit misiunea pe acest pamant.  Aspectele de sinucidere sunt diverse. Pluton si Saturn sunt planetele care pot aduce indicii cu privire la sinucidere. Saturn reprezinta responsabilittiile si blocajele iar Pulton vointa de a le depasi. Nativii care ajung in pragul sinuciderii sunt provocati de cei din jur prin responsabilitati multiple in plan social sau prin lipsa finantelor. Unii parintii  (cei care au la nastere Pluton in Leu) sunt preocupati mai mult de  de planul financiar, isi manipuleaza copiii pana ii aduc in pragul sinuciderii.
Lilith in Rac sau pe casa a IV-a predipune la moarte prin sinucidere din cauza dificultatiilor in camin sau  a energiilor negative (vraji, farmece, blesteme ale parintiilor, bunicilor sau ale unor persoane mai in varsta).
Vrajile sunt o forma de energie negativa. Vrajitoarele au in harta natala un Neptun  puternic  aspectat si Lilith in case mistice. Important de retinut: un om credincios nu este afectat de vraji sau farmece. Evitarea vrajilor sau a farmecelor se face prin a fi treji intre orele 12-02 am , 06-08 am si 02-04 pm. Aceste interale orare sunt importante pentru a ne feri de energia negativa transmisa de persone cu puteri malefice. Cum se manifesta o persoana vrajita? Este mereu obosita,  doarme  mult, ii lipseste vointa, cheful de viata, are vise ciudate, relatiile cu ceilalti sunt incordate.  Prin Feng Shui gasiti remedii care  inlatura magia neagra sau alba.
Referitor la magia alba – rugaciunile  facute in mod incorect duc la suferinta, pierderi, boli, despartitri durereoase. Rugaciunile se fac dupa numai  sfatul preotului. O persoana sanatoasa nu se roaga pentru santate. Batrani se roaga pentu iertarea pacatelor si ii multumesc lui Dumnezeu pentru ca mai sunt in viata. Persoanele care urmeaza ritualuri de magie alba sau neagra  pot ajunge sa isi piarda viata in chinuri groaznice (viol, sinucidere, crima, accident)
Si iubirea poate face victime. Prin multa iubire obsesiva putem sa ne punem in pericol copiii, parintii, sau iubitul. Iubirea trebuie sa fie rationala. Fiintele pe care le iubim in mod excesiv le pierdem in mod surpinzator- in astrograma vom vedea Uranus in careu sau opozitie cu Soarele- despartire dureroasa de o fiinta draga.
Marte in conjuntie cu Soarele si opozitie cu Uranus in conjunctie cu Pulton indica moarte prematura prin accident, sau rana deschisa, operatie chirugicala, lovitura in zona capului. Cel mai des aspect intalnit in timpul mortii este tranzitul lui Saturn pe casa I, a-IV-a ,a VIII-a, a XII-si Luna in Casa a IX-a sau a XII-a.
Sunt multe aspecte care indica moartea – renasterea spirituala. Cumpenele se vad prin astrograma progresta si RS. Orice nativi trebuie sa isi cunoasca perioadele dificile in viata, si mai ales cele care necesita schimbare, transformare radicala a modului de gandire. Moartea poate fi depasita prin remedii astrale. Exista diverse  tipuri de remedii pentru a evita cumpenele (teste) care sunt prevazute prin astrologie previzionala.

5 comentarii:

  1. Mi-am facut astrograma si am foarte multe planete pe casa morti . Ce semnifica asta?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu cred ca ar trebui sa te temi de moarte. Dupa parerea mea, cred ca ai un destin foarte interesant, cu multe provocari si... incercari.
    Doar cei "alesi" au parte de asa ceva!
    Cu drag,
    Sfatuitoarea

    RăspundețiȘtergere
  3. mi-am facut astrograma natala si nu am nimic in casa 4 sau 8, ce poate insemna asta?

    RăspundețiȘtergere
  4. Am vazut ca ai raspuns intrebarilor adresate.As vrea,daca poti,sa-mi spui cum sunt ca persoana cu 3 planete(Soare,Venus,Mercur) in casa a-8-a,Pluto in casa 1,Saturn retrograd in casa 4 si Lilith tot aici.Sunt Gemeni,cu Asc in Balanta si Luna in Taur..Axa interceptata Rac-Capricorn.Semne duble:Berbec-Balanta.

    Ce-as putea sa fac profesional,care e vocatia mea daca casa 2 e in Scorpion,casa 6 in Berbec si casa 10 in Leu?Chiar nu ma pot hotari si,de fapt,nu stiu sigur ce sa aleg..Mi s-ar potrivi ceva in sfera sociala,ma gandesc sa ma inscriu la sociologie de la anul sau,iarasi,ma gandesc la asistenta sociala.

    Astrologic vorbind,as vrea sa imi spui tu ce mi s-ar potrivi cel mai bine in momentul in care privesti elementele astea din harta mea.Mersi mult si daca nu imi raspunzi,inteleg.

    RăspundețiȘtergere