joi, 7 februarie 2013

RUGACIUNEA PARINTELUI GHERONTIE - PENTRU ORICE DORINTA

"Doamne, întoarce-i la bunătate şi la rugăciune pe toţi vrăjmaşii mei



"Într-o noapte, pe când dormeam", povesteşte părintele Gherontie, stareţul mânăstirii Caraiman – o mânăstire din Buşteni, judeţul Prahova, "m-am trezit cu un bileţel în mână. N-am ştiut niciodată cine l-a scris şi cum a ajuns la mine. Era dintr-o hârtie obişnuită, dar scrisul nu era desluşit; de-abia am putut să-l descifrez, de parcă erau litere chinezeşti. Si după ce l-am desluşit, am găsit în el scrisă o rugăciune. Aceasta: 

"Doamne, întoarce-i la bunătate şi la rugăciune pe toţi vrăjmaşii mei". AMIN! 

Şi mai scria acolo că trebuie spusă, cu credinţă, de 30 de ori pe zi, vreme de 40 de zile, şi că îndeplineşte orice dorinţă a celui ce o rosteşte. 

Şi aşa s-a întâmplat! Aşa că de-atunci, am tras biletul cu rugăciunea asta, la xerox, şi l-am dat la toată lumea. Iar aceluia sau aceleia care are ceartă ori scandal în casă cu soţia sau cu soţul, le dau rugăciunea aşa: 

"Doamne, întoarce-o pe soţia mea (sau întoarce-l pe soţul meu) la bunătate şi la rugăciune, asupra mea". 

Şi care m-au ascultat şi s-au rugat, s-au împăcat şi au venit la mine zâmbind de la poartă, de mână. Au venit perechi de tineri şi mi-au spus că au făcut rugăciunea şi nu s-au mai certat... sursa:Cinstitul Parinte Gherontie Puiu,staretul Manastirii Caraiman.


75 de comentarii:

  1. VA ROG, TOTI CEI CARE AVETI PROBLEME DE ORICE FEL,SA SPUNET CU CREDINTA ACEASTA RUGACIUNE DE 30 DE ORI PE ZI ,TIMP DE 40 DE ZILE SI MAICA DOMNULUI VA FACE MINUNI
    MAICA DOMNULUI SA VA BINECUVANTEZE PENTRU TOT CE FACETI.AMIN.
    ANONIM

    RăspundețiȘtergere
  2. Maica Domnului nu ne lasa niciodata

    RăspundețiȘtergere
  3. Am spus rugăciunea Părintelui Gherontie cu durere în suflet şi Maica Domnului nu a întârziat să-mi răspundă.Rugaţi-vă cu toată fiinţa şi cu credinţa că tot ce i-aţi spus Măicuţei Domnului vă şi dă. Doamne ajută şi post uşor!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur din inima!

    Doamne ajuta !
    Maicuta Domnului sa te ajute si sa te apere!

    RăspundețiȘtergere
  5. superb, il iubesc pe parintele gherontie

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu il iubesc!
      Multumesc pentru comentariu.

      Ștergere
    2. Parinte Gherontie va multumesc pt rugaciunile frumoase .Multa lume avem nevoie de ajutor ,si multi copii au ramas fara tata ,fara mama din cauza destrabalarilor.Si pe mine ma parasit sotul pt alta femeie ,am suferit mult dar cine sufera mai mult sint copii.Ii doresc fostului sot tot binele din lume si sa fie fericit .Un mesaj pt femei care despart familii :nu va dati seama cit rau puteti face copiilor .Cind dati de greu aducetiva aminte de ce ati facut.Numai bine le doresc la toti dusmani vazuti si nevazuti. Doamne ajutane ferestene de rau si de necaz.

      Ștergere
    3. Doreste doar binele dusmanilor tai si transmite-le iubirea ta. Exista o Dreptate Divina de care nimeni nu scapa nici in cer, nici pe pamant.

      Toata dragostea mea si va doresc multa liniste si sa dobanditi armonia!

      Ștergere
    4. Mergeti la Mnastirea Hadambu si cumparati icoana facatoare de minuni! Ajuta grabnic orice problema! http://www.youtube.com/watch?v=gk6ZNLO_TY4 AICI SUNT RELATATE CATEVA MINUNI! Doamne ajuta!

      Ștergere
  6. SE POATE SPUNE DE MAI MULTE ORI RUGACIUNE SAU NUMAI DE 30 DE ORI PE ZI?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se poate spune de cate ori doresti.

      Ștergere
    2. Si doar dupa 40 de zile se intampla?

      Ștergere
  7. Buna ziua ,am o intrebare ,o rugaminte pot sa spun rugaciunea pt un copil plecat deacasa ? Sau ma puteti ajuta cu o alta rugaciune. Va multumesc Doamne ajutane!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur ca o poti spune pentru copil. Pune-i numele in rugaciune si va fi miraculoasa. Adauga si PARACLISUL MAICII DOMNULUI!

      Dumnezeu si Maicuta Domnului sa-l aduca pe drumul cel bun!

      Ștergere
    2. "Doamne, întoarce-i la bunătate şi la rugăciune pe toţi vrăjmaşii mei". AMIN!
      atat de curata este...!

      Ștergere
  8. Buna seara ce rugaciune sa spun eu pentru baiatul meu sa isi gaseasca un loc de munca,multumesc frumos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incercati Ritual pentru gasirea unui loc de munca

      http://sfatuitoarea.blogspot.ro/2011/04/ritual-pentru-gasirea-unui-loc-de-munca.html

      Ștergere
  9. Am spus rugaciunea pentru copilul meu bolnav si Maica Domnului l-a facut bine desi boala se credea a fi fara vindecare. Am spus-o cu mare incredere inca de la inceput, chiar parintele Gherontie mi-a dat increderea spunandu-mi "Maica Domnului l-a luat in brate si l-a facut bine. Mergi linistita si roaga-te in continuare". Asta fac, spun rugaciunea si pentru alte probleme timp de 40 zile si chiar daca nu se rezolva cand o termin, nu las lucrurile asa, o iau de la capat inca 40 zile si continui sa ma rog. Maica Domnului intotdeauna mi-a oferit sprijinul. Doamne-ajuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur din suflet ca Maicuta Domnului ti-a ascultat rugaciunea! Asta arata ce inima curata ai avut cand te-ai rugat si ca nimic nu este imposibil atunci cand crezi!
      Dumnezeu sa te binecuvanteze pe tine si pe copilul tau si sa iti asculte toate rugaciunile!

      Ștergere
  10. Draga mea,
    Rog sfatuiti-ma:
    Asa cum altii se lupta cu bautura / fumat / droguri... eu ma lupt cu mancatul excesiv - in urma consumului unor pastile recomandate de medic in urma cu 13 ani.
    Parca si psihicul mi s-a schimbat. Inutil sa spun ca am consultat doctori, preoti (spovedit/ impartasit....), parapsihologi...la fel!
    Imi recomandati ceva?

    Doamne ajuta si toate binecuvantarile de care aveti nevoie!
    Gabi,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scrie-mi pe adresa de mail:

      sfatuitoarea@gmail.com

      Ștergere
  11. Va rog frumos imi puteti spune si mie programul cand il pot gasi pe Parintele Gherontie?din cate am citit are un program cand putem vorbi cu Printele Gherontie.imi doresc mult sa ajung la Manastirea Caraima si sa vb cu Parintele Gherontie.va rog frumos sa mi raspundeti si mie la aceasta intrebare.va multumesc!multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  12. fac si eu aceasta rugaciune pentru impacarea fiicei mele care s-a despartit de un baiat dupa mai multi ani cred din tot sufletul ca i-mi va fi de folos
    puteti sa mai i-mi dati un sfat ce sa mai fac va rog mult imi doresc impacarea copiilor

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O novena: se face 9 zile la rand si in fiecare zi se aprinde o lumanare alba. In a 9 zi, publicati rugaciunea.
      Se pun 3 dorinte-una de bani si 2 imposibile. Ele se vor implini chiar daca nu credeti.
      Rugaciunea: "Maica iubita,Sfanta Fecioara din Juquila,Fecioara a sparantei noastre,iarta-mi pacatele pentru ca sunt multe,viata noastra e a ta,fereste-ne de tot raul si daca in aceasta lume de nedreptate,mizerie si pacat vezi ca viata noastra a luat-o razana nu ne abandona! Maica iubita protejeaza pelerinii. Fii alaturi de noi in toate drumurile noastre! Acopera-i cu mantia ta pe sarmanii fara ajutor si painea care le-a fost furata,da-le-o inapoi! Fii langa noi toata viata noastra si elibereaza-ne de orice tip de pacat!
      Amen!II
      Multumesc Fecioarei din Juquila pentru toate favorurile primite! Amen!
      Se spune de 9 ori "Bucura-te Marie! Bucura-te Marie cea plina de har, Domnul este cu tine! Binecuvantata esti tu intre femei si binecuvantat este rodul pantecelui tau Iisus! Sfanta Marie, Maica lui Dumnezeu, roaga-te pentru noi pacatosii acum si in ceasul mortii noastre! Amen!

      Ștergere
  13. Daca nu imi este sotie si este o persoana la care tin foarte mult si m-am despartit din cauza certurilor spun tot sotie sau iubita ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti folosi numele persoanei respective, respectandu-i in acelasi timp liberul arbitru.

      Ștergere
  14. in ce zi ar fi mai potrivit sa merg la dansul? precizez ca eu sunt din Bucuresti

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mergeti intr-o zi liturgica sau luati legatura cu dansul, daca puteti.

      Ștergere
  15. O adresa unde ii pot scrie parintelui puteti posta va rog?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aici poti gasi ceva folositor:

      http://www.comoaranoastra.ro/obiectiv-turistic-din-busteni/251-manastirea-caraiman

      Ștergere
  16. ce rugaciune imi este de folos sa pot sa ma intorc la serviciul de unde am plecat si de care am depus atat suflet prin demisie deoarece adusese o cunostinta,si m-au inlaturat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aceasta este o rugaciune folositoare. Poti adauga si Acatistul Sf. Mina.

      Ștergere
  17. Vreau sa zic ca am fost in pelerinaj acum 2 saptamani si am primit aceasta rugaciune . am zis-o de 30 de ori in ziua respectiva si la un sfert de ora dupa ce am terminat am primit un telefon important pentru angajare

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur din inima! Asta arata ca te-ai rugat din inima si cu suflet curat si multa credinta!

      Ștergere
  18. vreau sa ma inpac co persoana pe care il iubesc pot sai spun numele

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, dar se va intampla doar daca asa e menit.

      Ștergere
  19. va rog sa ma sfatuiti ,am un mare necaz sotul a plecat acum 3 ani si nu mai vrea sa stie de mine si de cei 2 copii eu il iubesc mult mai ales copii tinjesc dupa el
    acum e cu o doamna mai mare ca el cu 8 aani
    va rog ce sa fac sa se intoartca acasa si sa fim o familie asa cum eram o data
    parca aceasta doamna ia sucit mintiel a uitat de copii lui pe care-i iubea nespus de mult varog ajutatima cu un sfat
    va multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  20. buna seara. am si eu o prolema am un baiat de 31 ani si sa incurcat cu o femeie de 40 e ani care are si un copil de 8 ani din alta relatie si acum einsarcinata cic cu el .nu sunt de acord cu aceasta relatie .va rog ce sa fac ca copilul meu sa -si lumineze mintea .pentru ca o vede numai pe asta in ochi .nu vede ce e bine si ce e rau.va rog ajutatima cu un sfat. va multmesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. POST SI RUGACIUNE DOAR ASTA PUTETI FACE SI RUGATI PE BUNUL DUMNEZEU SA REZOLVE EL PROBLEMA ACEASTA CUM ESTE MAI BINE PENTRU BAIATUL DUMITALE......MINUNI FACE RUGACIUNEA UNEI MAME PENTRU COPILUL EI SI MAI CITITI ACATISTUL SFANTULUI DUF PENTRU LUMINAREA MINTII BAIATULUI ,,,,DOAMNE AJUTA !

      Ștergere
  21. DOAMNE LA DUSMANII MEI CEI STIUTI SI NESTIUTI DALE TOT CE VOR NUMAI SA FIE BINE SI FERICITI SI TE ROG SAI IERTI CA NU STIU CE FAC ,EU I-AM IERTAT PE TOTI

    RăspundețiȘtergere
  22. Am nevoie si eu de o rugaciune . Sotul meu este sofer de tir si de mai multi ani tot mereu are cate o problema ba un mic accident , ba probleme cu seful el vrea sa faca totul bine dar tot mereu are cate o problema care ii pun in pericol serviciul . Si mai mereu s-a intamplat intr-o zi de vineri . Va multumesc .

    RăspundețiȘtergere
  23. As avea si eu o intrebare. Am o fiica care are o anumita varsta si nu are nici un prieten. Este vreo rugaciune pentru casatorie? Sau pot spune rugaciunea pe care a gasit-o parintele cand s-a treziut?

    RăspundețiȘtergere
  24. sotul meu e bolnav si bea il pot ajuta sa se lase de bautura?multumesc

    RăspundețiȘtergere
  25. sotul meu e bolnav si bea il pot ajuta sa se lase de bautura?multumesc

    RăspundețiȘtergere
  26. Mi-am pierdut soțul meu o dată și nu am putut permite să-l pierd din nou. Aș fi putut fi o mamă a eșuat, dacă nu a consultat Dr. IREDIA.
     terapeutul meu ma sfătuit să încerc spiritual înseamnă pe soțul meu și ea a recomandat Dr. IREDIA prin drirediaherbalhome@gmail.com pentru că știe număr bun de oameni pe care le-a ajutat.
     Cazul meu a fost atât de teribil că soțul meu mă amenință mereu să nu mă implic în oricare dintre afacerile sale secrete, el păstrează o mulțime de secrete și nu am putut fi sinceri unul cu altul, după trei ani de căsnicie. Mi-am amintit uneori anul trecut că a dispărut timp de trei luni și a apărut ziua în care am dat naștere fiului nostru. Am deasupra capului lui conversație recent că el vrea să se mute definitiv într-o țară nu sunt familiarizați cu. Cel mai rău este că el nu a menționat acest lucru pentru mine înainte de a început să se comporte oboseau și vorbind despre divorț. El a spus că el a regretat însoară pentru că am păstra blocarea căile lui și a promis să divorțeze de căsătorie înainte să dispară să se întâlnească noul său iubit. Atunci am strigat și a luat cazul doctorului IREDIA ca regia de terapeutul meu. Cauza reală a acțiunilor sale a fost descoperit de DR IREDIA, că soțul meu a fost prins de o femeie pe care a cunoscut pe Internet, care folosește duh rău să-l controleze. Am fost fericit când am auzit acest lucru pentru că am suspectat că prea. Pentru a tăia scurt povestea mea; Am oferit bani pentru elementele necesare pentru a exprimate vraja. După ce și-a terminat de turnare vraja, în a doua zi, ei amândoi s-au certat și a bătut iubita lui, iar el sa întors acasă mă imploră să-l ierte că ochii lui sunt șterse acum că el nu va face nimic ce va face rău lui familie din nou și promite să fie un tată grijuliu și niciodată să trișeze pe mine din nou. Sunt atât de fericit că eu nu-l pierde la fata si toate apreciere merge la Dr. IREDIA pentru marea lui lucrare. Eu va sfătui, de asemenea, să contactați Dr. IREDIA pentru orice tip de provocări în căsnicia ta, el va fi raspunsul la problemele tale. Contactați-l acum cu acest e-mail ..... drirediaherbalhome@gmail.com pentru căsnicia ta nu va rămâne același.

    RăspundețiȘtergere

  27. Soțul meu are abandoneze pe mine și pe copii pentru a 8months trecut acum, și refuză să vină înapoi, pentru că el a fost apăsat pe de o femeie pe care tocmai a întâlnit, pentru că, eul meu și copiii a suferit și a fost călcâiul o luptă, dar am decis să fac toate mijloacele pentru a ne asigura că familia mea vin împreună ca-l folosesc pentru a, apoi m-am dus online acolo am văzut atât de multe bune vorbesc despre această fugă vraja a cărui e-mail marvinlovespell011@gmail.com așa că a trebuit să contactați-l și în doar patru zile așa cum a promis, soțul meu a venit acasă și comportamentul său a fost din nou la omul m-am căsătorit to.I cant mulțumesc turnării vraja suficient de ceea ce a făcut pentru mine, eu sunt atât de recunoscător. chiar am vorbit cu rolă vraja prin telefon, pentru a confirma existența lui. e-mail lui este din nou: marvinlovespell011@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  28. Buna ziua prieteni vreau să împărtășesc mărturia mea și cât de recunoscător eu sunt de când iubitul meu a venit înapoi la mine, din cauza grătarului ajutor Dr. SAGURU UDO a cărui adresă de e-mail este drsagurusolutions@gmail.com face pentru mine. prietenul meu sa despartit de mine prima săptămână a lunii iulie a anului trecut, deoarece el a crezut că am fost înșelat pe el, el mi-a spus că prietenii lui au fost spunându-i că i-au văzut pe altcineva atunci când el nu este în jurul valorii de am încercat să-l facă să înțeleagă că prietenii lui mint pentru el, dar el nu mi-a dat șansa de a explica-i acest lucru a fost modul în care el mi-a lăsat. după o lună de la despartire noastre am încercat să ducă o viață normală, fără el, dar a fost foarte greu pentru mine pentru a face față atunci am decis sa contacteze dr SAGURU UDO prin numărul său mobil +2349037545183 și adresa sa de e-mail drsagurusolutions@gmail.com pe care am venit peste anul trecut 12 septembrie în timpul căutării mele caută ajutor cum să obțineți iubitul meu înapoi a aruncat o dragoste vraja pentru mine și de a face iubitul meu să vină înapoi la
    mă în perioada de 48 oră. cu această bucurie în inima mea grătar Vreau să spun un mare gratie Dr. SAGURU UDO el este cel mai bun rolă vraja și el este cel mai bun
    soluţie.
    ES De asemenea, pe specializati următoarele probleme
    (1) În cazul în care doriți ex-vă înapoi.
    (2) Pentru a vindeca HIV / sau boli legate de AJUTORUL
    (3) Vrei să fii promovat în biroul tău.
    (4) Vrei femei / bărbați să fugi după tine.
    (5) În cazul în care doriți un copil.
    (6) Sunteți un antreprenor și doriți să câștige contracte
    (7) Vrei să lega soțul / soției să fie
    al tău pentru totdeauna.
    (8) Dacă aveți nevoie de ajutor spiritual.
    (9) Cum ați fost scammed și doriți să recuperați ai pierdut bani.
    (10) Oprire Divorțul
    (11) Invocarea de bani rituale
    (12) Castiga Alegeri
    Si multe altele..
    E-mail ..... drsagurusolutions@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  29. i se va iubi pentru a împărtăși mărturia mea pentru a vă toți oamenii din world.i sa căsătorit cu soțul meu aproximativ 2 ani în urmă începem să avem probleme acasă ca și cum ne-am opri dormit pe același pat, luptă despre lucruri mici el întotdeauna vine acasă târziu timp de noapte, de băut prea mult și se culcă cu alte femei din side.i au iubire nu orice om în viața mea, cu excepția him.he este tatăl copilului meu și nu vreau să-l pierd pentru că am lucrat atât de greu împreună pentru a devin ceea ce suntem și avem o lună în urmă today.few acum el a decis să-mi și copilul trăiesc, fiind o mamă singură poate fi greu, uneori, și așa că am pe nimeni să apeleze la și i-au fost broken.i inimii sunat mama și să explice fiecare lucru cu ea, mama mea mi-a spus despre Dr. Victor cum a ajutat-o ​​să rezolve problema între ea și tatăl meu am fost mirarea cu privire la aceasta, deoarece acestea au fost fără unul pe altul timp de trei ani și jumătate și a fost ca un miracol cum au venit înapoi la fiecare other.i a fost direcționată către Dr. Victor pe e-mail lui: drvictorericspell@gmail.cOM
    și să explice totul pentru el, așa că promite-mi să nu vă faceți griji că el va arunca o vraja și să facă lucrurile vin înapoi la modul în care în cazul în care atât de mult în dragoste din nou și că a fost un alt spirit de sex feminin, care a fost controlul husband.he meu mi-a spus că problema mea va fi rezolvată în termen de două zile, în cazul în care cred că am spus OK.So el arunca o vraja pentru mine și după două zile dragostea mea a venit din nou îmi cere să ierte him.i Sunt atât de fericit acum. astfel încât de ce am decis să împartă experiența mea cu fiecare organism, care au o astfel de contact problema Dr. VICTOR mare rolă vraja pe adresa sa de e-mail: drvictorericspell@gmail.com
    ES De asemenea, pe specializati următoarele probleme
    (1) În cazul în care doriți ex-vă înapoi.
    (2), dacă aveți întotdeauna vise rele.
    (3) Vrei să fii promovat în biroul tău.
    (4) Vrei femei / bărbați să fugi după tine.
    (5) În cazul în care doriți un copil.
    (6) Vrei să fii bogat.
    (7) Vrei să lega soțul / soției să fie
    al tău pentru totdeauna.
    (8) În cazul în care aveți nevoie de asistență financiară.
    (9) de îngrijire pe bază de plante.

    RăspundețiȘtergere
  30. Numele meu este lilian N.This este o zi foarte plină de bucurie a vieții mele din cauza ajutorul Dr.saguru a făcut pentru mine, ajutându-mă să ex-soțul meu înapoi cu magia lui și dragoste vraja. Am fost căsătorit timp de 6 ani și a fost atât de teribil pentru că soțul meu a fost într-adevăr mă înșela și a fost în căutarea unui divorț, dar atunci când am dat peste e-mail Dr.saguru pe internet pe modul în care el a ajutat atât de mulți oameni pentru a obține ex-lor înapoi si ajuta la fixarea relationship.and face pe oameni să fie fericiți în relația lor. I-am explicat situația mea să-l și apoi să caute ajutorul lui, dar spre surprinderea mea el mi-a spus că mă va ajuta cu cazul meu și iată-mă acum sărbătoresc pentru că soțul meu a schimba total pentru totdeauna. El vrea mereu să fie de mine și nu pot face nimic fără a prezenta mea. Ma bucur cu adevărat căsnicia mea, ceea ce o mare sărbătoare. i se va continua pe internet, mărturisind pentru că Dr.saguru este într-adevăr o adevărată fugă vrajă. Ai nevoie de ajutor ATUNCI DE CONTACT MEDIC SAGURU ACUM prin e-mail: drsagurusolutions@gmail.com sau +2349037545183 El este singurul răspuns la problema ta și să te simți fericit în relationship.and tău său, de asemenea, perfectă în 1 Love SPELL 2 WIN EX BACK 3 FRUCTE pântecelui 4 PROMOVAREA sPELL 5 PROTECȚIE sPELL 6 sPELL DE AFACERI 7 BUNE JOB sPELL 8 LOTTERY sPELL și CURTE CASE spell.

    RăspundețiȘtergere
  31. Viața mea a devenit devastat când soțul meu mi-a trimis de ambalare, după 17 ani pe care am fost împreună. Am fost pierdut și neajutorat după ce a încercat atât de multe moduri de a face pe soțul meu mă ia înapoi. Într-o zi la locul de muncă, am fost absent minte fără să știe că șeful meu mă chema, așa că sa așezat și ma întrebat ce ei era vorba i-am spus și el a zâmbit și a spus că nu a fost o problemă. Nu am înțeles ce a însemnat de ea nu a fost o problemă obtinerea soțul meu înapoi, el a spus că a folosit o vraja pentru a obține soția lui înapoi atunci când ea la părăsit pentru un alt bărbat, iar acum ei sunt împreună până la data și la început am fost șocat de auz un astfel de lucru de la șeful meu. El mi-a dat o adresă de e-mail a marelui rolă vraja care a ajutat-l pe soția lui înapoi, n-am crezut acest lucru ar lucra dar nu am avut de ales decât să intre în contact cu rolă vraja pe care am făcut-o, și a cerut pentru informațiile mele și că soțul meu să permită l-au aruncat vraja și l-am trimis detaliile, dar după două zile, mama mea ma sunat că soțul meu a venit invocând că el mă vrea înapoi, am crezut niciodată că a fost la fel ca un vis și eu a trebuit să se grăbească în jos la locul meu mame și la cea mai mare surpriza mea, soțul meu a fost îngenuncheat în fața mea pledează pentru iertare că eu și copiii acasă vrea, apoi i-am dat DR IREDIA un apel cu privire la schimbarea bruscă a soțului meu și el a făcut clar pentru mine că soțul meu mă va iubi până la sfârșitul lumii, că el nu va pleca înaintea mea. Acum, eu și soțul meu este din nou împreună din nou și a început să facă lucruri plăcute el nu a făcut înainte, el mă face fericit și să facă ceea ce el ar trebui sa faca ca un om fără cicălitoare. Toate acestea, mulțumită DR. IREDIA În cazul în care aveți nevoie de ajutor în ceea ce privește căsătoria, vă rugăm să contactați DR IREDIA pentru ajutor. Puteți ajunge la el prin e-mail: drirediaherbalhome@gmail.com El este un om de încredere.

    RăspundețiȘtergere
  32. Bună tuturor!

    Sunt atât de entuziasmat soțul meu este din nou după o pauză în sus!
    Soțul meu sa despărțit de mine săptămâna trecută, am fost atât de frustrat și nu am putut ști ce urmează să facă din nou, îmi iubesc soțul meu atât de mult, dar el a fost inselat pe mine cu o altă femeie, iar acest lucru îl face să despărțit de mine, astfel încât el poate fi capabil să se căsătorească cu cealaltă doamnă și această doamnă cred că utilizarea vrăjitorie pe soțul meu să-l facă pe mine și copiii mei ura si acest lucru a fost atât de critică și uncalled-pentru, eu plâng toată ziua și noaptea pentru Dumnezeu să-mi trimită un ajutor pentru a obține din nou omul meu până când m-am dus la New York pentru a vedea un prieten și care a fost cu aceeași problemă cu mine, dar ea din urmă a primit sotul ei înapoi și am întrebat-o cum a putut să-și aducă soțul înapoi și ea mi-a spus că lor a fost un aparat de turnare vraja puternic în numele Africa prophetosula pe care el ajuta cu dragoste vraja in obtinerea iubitul inapoi pierdut înapoi, și am decis să contactați același osula profet si el mi-a spus ce trebuie făcut pentru mine să aibă omul meu înapoi și am a făcut-o, deși am pus la îndoială, dar am făcut-o și profetul mi-a spus că i se va obține rezultatul după 48 oră, iar el mi-a spus că soțul meu a fost de gând să mă sune de 21 în timpul meu și eu încă îndoit de cuvântul său, pentru a-mi surprinde soțul meu într-adevăr ma sunat și mi-a spus că e dor de mine atât de mult, Oh, Doamne! Am fost atât de fericit, iar astăzi sunt fericit cu omul meu din nou, iar noi suntem cu bucurie trăind împreună ca o familie bună și mulțumesc puternicul profet vraja de fugă osula el este atât de puternic și am decis să împărtășesc povestea mea pe internet, care vraja buna Role încă mai există și profet osula este unul din bun rolă vraja care i se va ruga întotdeauna să trăiască mult timp pentru a ajuta copiii săi în timpul tulburării, dacă ești acolo și iubitul tău este de cotitură te în jos, sau ai soțul tău sa mutat o altă femeie, nu plânge mai contactați puternic vraja de fugă profet osula pe e-mail lui :( prophetosula94@gmail.com) .Dacă aveți orice problemă de contact osula profet, eu vă garantez că el va ajuta you.Thank atât de mult profet osula .

    RăspundețiȘtergere
  33. Buna seara!Va rog frumos sa îmi dați si mie un sfat .Sotia mea vrea sa divorțeze după 15 ani de căsătorie pe motiv ca nu mai iubește .Ce pot sa mai fac ? Avem doi copii minunați care nu merita sa sufere din cauza deciziilor noastre.Va mulțumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  34. Buna seara!Va rog frumos sa îmi dați si mie un sfat .Sotia mea vrea sa divorțeze după 15 ani de căsătorie pe motiv ca nu mai iubește .Ce pot sa mai fac ? Avem doi copii minunați care nu merita sa sufere din cauza deciziilor noastre.Va mulțumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  35. Eu am been privire pentru o vraja de dragoste pentru a aduce înapoi sotul meu după ce fost separate pentru 3ani, am încercat 3 rolă vraja diferite care le-am plătit bani şi non dintre ei a reuşit să obţină sotul meu înapoi şi acest lucru mă uit frustrat, până când un prieten de-al meu mi-a direct Mutaba rolă vraja, care a făcut ceea ce am numit face vraja de dragoste am mi-a fost în contact cu el şi după 48hours chemarea mea de soţul şi a spus El vrea sa fim impreuna si acum suntem înapoi din nou cu meu 12 ani fiica şi acolo este mai romantic în relaţia noastră, vă rugăm să dacă orice unul nevoie o vraja de dragoste adevărată sau înşelătorie înainte apoi Dr.Mutaba vraja este soluţia la problema ta relatie puteţi ajunge la el la (greatmutaba@yahoo.com)

    RăspundețiȘtergere
  36. Buna ziua Numele meu este kelly nakisha vreau ca toți să se alăture mine să-i mulțumesc acestui om pentru restaurarea casa mea cu fostul soțul meu, care mă părăsească pentru o altă femeie timp de 5 ani ,. La început nu am crezut niciodata DR ogodo Mike va fi capabil să mă ajute să câștige înapoi SOȚ mea EX din cealaltă femeie, dar pentru că eu încă îl iubesc și au nevoie de el în viața mea .. Eu lucrez și să urmeze DR ogodo Mike și instrucțiuni mă surprinde faptul că după 3 zile de turnare vraja si de lucru cu DR ogodo Mike, sOŢUL meu EX ma chemat să-mi cer ierte și să uite tot ceea ce a făcut pentru mine că el încă mă iubești ... acum eu si sotul meu sunt smectica înapoi împreună și suntem foarte mulțumiți de noua noastră viață ... toate datorită DR ogodo Mike pentru marea lucrare care le-a făcut pentru mine .. i promit să împartă întotdeauna lucrarea lui bună pentru toată lumea largă și în cazul în care orice organism este acolo care trece prin orice dificultăți de relație ar trebui să-l rugăm să contactați prin e-mail: ogodomikespells@gmail.com
    ES De asemenea, pe specializati următoarele probleme
    (1) În cazul în care doriți ex-vă înapoi.
    (2), dacă aveți întotdeauna vise rele.
    (3) Vrei să fii promovat în biroul tău.
    (4) Vrei femei / bărbați să fugi după tine.
    (5) În cazul în care doriți un copil.
    (6) Vrei să fii bogat.
    (7) Vrei să lega soțul / soției să fie
    al tău pentru totdeauna.
    (8) În cazul în care aveți nevoie de asistență financiară.
    (9) de îngrijire pe bază de plante.
     contactați DR ogodo Mike prin e-mail lui pentru o soluție totală ogodomikespells@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  37. BINE ATI VENIT LA DR EDEHOMON SPELL TEMPLE

    Am aruncat vrăji cu ajutorul puterilor spirituale, doborârea mea vraja se face într-un mod unic, pentru a ajuta la problemele tale. Dacă ați fost dezamăgiți de alte role vraja și vindecătorii care nu au reușit să vă ofere cu rezultatele pe care le-ai promis și te-ai blocat cu nici o opțiune de fericire, timpul său să contactați un vindecător talentat și vraja de fugă, care va sorta problemele tale . Niciodată nu e prea târziu pentru problemele tale să fie rezolvate, este timpul să aibă o schimbare în viață în bine și nu doar stai pe spate și cred că situația cea mai slabă nu poate fi schimbat pentru o mai bună, timpul său va prezenta problema ta la o vraja talentat Rolă în DR EDEHOMON pentru a ajuta să înțeleagă viața și calea de urmat

    * În rolurile principale vraja în termen de 24 de ore; cea mai mare parte a zilei timp aceeași.
    * Fii complet de îngrijire și înțelegere pentru situația dumneavoastră.
    * Politica de confidențialitate completă.
    * Și efort 100% din partea noastră pentru fiecare vrajă am aruncat.
    Face munca de dragoste vraji?

    DR EDEHOMON poate arunca dragoste vrăji pentru a face iubitul tau credincios și demn de încredere, comanda vrăji dragostea mea peste credincioși și de încredere, înainte de a comanda vrăji de dragoste asigurați-vă că sunteți cu adevărat sigur că decizia dvs. de a cumpăra oricare dintre vrăji dragostea mea, dacă tu ' re nu sunt sigur despre situația ta mă contactați i se va ghida în funcție de situația dumneavoastră. După turnare aceasta vraja persoana va crește sentimente puternice pentru tine. Vraja a fost folosită pentru prima dată de africani nativi pentru a fi în măsură să găsească o dragoste în afara localității. Acum îl puteți folosi prea pentru a trage un amant pentru tine. În cazul în care persoana este casatorita apoi comanda si pauza le vraja.

    Vrăjile mele, printre altele, care nu sunt enumerate includ următoarele:
    · Distanță ortografică Caster
    · Dragoste vraji
    · Vraji dragoste pierdută
    · Vrăji de atractie
    · Vrăji Divorțul
    · Vrăji căsătorie
    · Vrăji legătorie
    · Vrăji Breakup
    · Alunga un iubitor rămas singur
    · Vrăji Sex
    · Vrăji Lust
    · Afaceri / Vrăji Bani
    · Protecție și putere Vrăjile de orice fel
    · Psihic lecturi
    · Ghicitul destinului
    · vrăjitorie
    · Corp / dureri la nivelul articulațiilor
    · Vrajile de fertilitate / Vrăji Sarcina
    · Rezolvarea cazurilor mici / mari de judecată și de presă închisoare timpurie
    . vrăji de moarte
    . vrăji răzbunare

    / Probleme Femei pentru bărbați:
    · Ejacularea precoce pentru bărbați
    · Erectie puternica si sustinuta
    · Libido scăzut
    · Nu se poate da naștere

    Puteți să mă contactați prin e-mail: dr.edehomonspelltemple@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  38. O novena: se face 9 zile la rand si in fiecare zi se aprinde o lumanare alba. In a 9 zi, publicati rugaciunea.
    Se pun 3 dorinte-una de bani si 2 imposibile. Ele se vor implini chiar daca nu credeti.
    Rugaciunea: "Maica iubita,Sfanta Fecioara din Juquila,Fecioara a sparantei noastre,iarta-mi pacatele pentru ca sunt multe,viata noastra e a ta,fereste-ne de tot raul si daca in aceasta lume de nedreptate,mizerie si pacat vezi ca viata noastra a luat-o razana nu ne abandona! Maica iubita protejeaza pelerinii. Fii alaturi de noi in toate drumurile noastre! Acopera-i cu mantia ta pe sarmanii fara ajutor si painea care le-a fost furata,da-le-o inapoi! Fii langa noi toata viata noastra si elibereaza-ne de orice tip de pacat!
    Amen!II
    Multumesc Fecioarei din Juquila pentru toate favorurile primite! Amen!
    Se spune de 9 ori "Bucura-te Marie! Bucura-te Marie cea plina de har, Domnul este cu tine! Binecuvantata esti tu intre femei si binecuvantat este rodul pantecelui tau Iisus! Sfanta Marie, Maica lui Dumnezeu, roaga-te pentru noi pacatosii acum si in ceasul mortii noastre! Amen!

    RăspundețiȘtergere
  39. E-mail-mă la drabikuspellhome@gmail.com dacă tu știi că se confruntă cu aceste soarta de mai jos;
    (1) Îți place fosta ta?
    (2) Sunt ai mereu coșmaruri?
    (3) Doriți să fie promovat la locul de muncă?
    (4) Vrei femei / bărbați aleargă după tine?
    (5) Vrei un copil al tău?
    (6) Vrei să fii bogat?
    (7) Vrei soțul / soției să fie a ta pentru totdeauna?
    (8) Aveti nevoie de ajutor financiar?
    (9) Doriți să recupereze banii pierdut?
    (10) Vrei să opriți divorțul?
    (11) Vrei un divorț?
    (12) Vrei orice dorință să fie acordat de cineva?
    (13) vraja a concepe un copil de sarcină nevoie?
    (14) Ești constatare este dificil de a câștiga un caz în instanță?
    (15) Vrei să opriți căsătoria sau relația ta sau pentru a rupe.
    (16) Vrei să se căsătorească cu partenerul dumneavoastră cât mai curând posibil?

    Din nou, adresa mea de e-mail este drabikuspellhome@gmail.com

    Contactați-mă imediat la toate problemele tale și de a rezolva situația într-o chestiune de zile.
    DR. Abiku ...

    RăspundețiȘtergere
  40. E-mail-mă la drabikuspellhome@gmail.com dacă tu știi că se confruntă cu aceste soarta de mai jos;
    (1) Îți place fosta ta?
    (2) Sunt ai mereu coșmaruri?
    (3) Doriți să fie promovat la locul de muncă?
    (4) Vrei femei / bărbați aleargă după tine?
    (5) Vrei un copil al tău?
    (6) Vrei să fii bogat?
    (7) Vrei soțul / soției să fie a ta pentru totdeauna?
    (8) Aveti nevoie de ajutor financiar?
    (9) Doriți să recupereze banii pierdut?
    (10) Vrei să opriți divorțul?
    (11) Vrei un divorț?
    (12) Vrei orice dorință să fie acordat de cineva?
    (13) vraja a concepe un copil de sarcină nevoie?
    (14) Ești constatare este dificil de a câștiga un caz în instanță?
    (15) Vrei să opriți căsătoria sau relația ta sau pentru a rupe.
    (16) Vrei să se căsătorească cu partenerul dumneavoastră cât mai curând posibil?

    Din nou, adresa mea de e-mail este drabikuspellhome@gmail.com

    Contactați-mă imediat la toate problemele tale și de a rezolva situația într-o chestiune de zile.
    DR. Abiku ...

    RăspundețiȘtergere
  41. După ce a fost în relaţie cu Scott timp deşapte ani, el a rupt-o cu mine, am făcut tot posibilul să-l aducă înapoi dar tot ce a fost în Zadar, am vrut ca el înapoi atât de mult din cauza iubirii am pentru el, am rugat cu tot, am făcut promisiuni dar a refuzat. I-am explicat problema mea pentru cineva on-line şi ea a sugerat că ar trebui să contactez mai degrabă un rolă vraja care ar putea ajuta-mi arunca o vraja pentru a adu-l înapoi, dar eu sunt tipul care a crezut niciodată în vraja, am avut nici o alegere decât pentru a încerca-l, I mail rolă vraja, şi mi-a spus nu a existat nici o problemă că totul va fibine înainte de trei zile , că fostul meu vaîntoarce la mine înainte de trei zile, el a aruncat vraja și surprinzător în a doua zi,a fost de aproximativ 16:00. Fosta mea numit mi, am fost atât de surprins, I-au răspuns la apel și tot ce a spus a fost căel a fost atât de rău pentru tot ceea ce sa întâmplat, că el a vrut ca eu să se întoarcă la el, că el iubeşte-mi atât de mult. Am fost atât de fericit şi sa dus la el, că a fost cum am început să trăiesc împreună fericiti din nou. De atunci, am făcut promisiunea că nimeni ştiu că au oproblemă relație, mi-ar fi de ajutor pentruastfel de persoană consultând el sau ea de rolă vraja doar real şi puternic care ma ajutat cu propria mea problemă și care este diferit de toate fals cei acolo. Oricine ar putea avea nevoie de ajutor derolă vraja, e-mail lui: greatmutaba@yahoo.com puteţi e-mail-l dacă aveţi nevoie de asistenţă sale în relatia ta sau nimic. POATE greatmutaba@yahoo.com nu opri vorbesc despre tine SIR lui adresa de E-mail CONTACT-l acum pentru soluție la toate ta problema

    RăspundețiȘtergere
  42. Numele meu este lilian N.This este o zi foarte plină de bucurie a vieții mele din cauza ajutorul Dr.saguru a făcut pentru mine, ajutându-mă să ex-soțul meu înapoi cu magia lui și dragoste vraja. Am fost căsătorit timp de 6 ani și a fost atât de teribil pentru că soțul meu a fost într-adevăr mă înșela și a fost în căutarea unui divorț, dar atunci când am dat peste e-mail Dr.saguru pe internet pe modul în care el a ajutat atât de mulți oameni pentru a obține ex-lor înapoi si ajuta la fixarea relationship.and face pe oameni să fie fericiți în relația lor. I-am explicat situația mea să-l și apoi să caute ajutorul lui, dar spre surprinderea mea el mi-a spus că mă va ajuta cu cazul meu și iată-mă acum sărbătoresc pentru că soțul meu a schimba total pentru totdeauna. El vrea mereu să fie de mine și nu pot face nimic fără a prezenta mea. Ma bucur cu adevărat căsnicia mea, ceea ce o mare sărbătoare. i se va continua pe internet, mărturisind pentru că Dr.saguru este într-adevăr o adevărată fugă vrajă. Ai nevoie de ajutor ATUNCI DE CONTACT MEDIC SAGURU ACUM prin e-mail: drsagurusolutions@gmail.com sau +2349037545183 El este singurul răspuns la problema ta și să te simți fericit în relationship.and tău său, de asemenea, în perfectă
    1 IUBIRE SPELL
    2 WIN EX BACK
    3 rodul pântecelui
    4 PROMOVAREA SPELL
    5 PROTECȚIA SPELL
    SPELL 6 AFACERI
    7 SPELL JOB BUN
    SPELL 8 LOTTERY și SPELL CURTEA DE CAZ.

    RăspundețiȘtergere
  43. Am ceva de impartasit cu tine !!! Există o mare bucurie în inima mea pe care vreau să împărtășesc cu toată lumea. Numele meu este Caroline Webb din Statele Unite ale Americii. Am avut o neînțelegere cu iubitul meu pe care ne-a condus anul trecut, pentru a rupe și niciodată nu a vrut să audă din nou vocea. El a văzut o femeie frumoasă pe care EL o găsi mai frumos mai mult decât mine, dar trecea timpul l-am cunoscut pe Dumnezeu Baal, el este o vrajă de fugă mare. Am contactat prin El și e-mail lui a explicat totul pentru el. El a spus că nu trebuie să se îngrijoreze, care va veni iubitul meu înapoi la mine implorând iertare în genunchi în fața hours.My cea mai mare bucurie acum 24 este că el de fapt cam înapoi la mine și a căzut în genunchi implorând iertare, și astăzi, de asemenea avem fericit și El a vindecat de cancer de san sora mea. Ai vreo problema? Din cauza poate oferi nu mai face griji godbaalam soluție vraja de durată la orice probleme:
    Dacă doriți ex-vă înapoi.
    Vreți să fiți Promovat în biroul tău.
    În cazul în care doriți să fie vindecat de HIV, alte boli si Cancerele.
    Vrei să fii bogat.
    Vrei Soțul / soția ta să fie a ta pentru totdeauna.
    Dacă aveți nevoie de asistență financiară.
    Recupera pierdut sau banii înapoi scammed.
    dacă doriți să opriți divorțul sau divorțul.
    Sarcinii vraja pentru a ascunde copilul
    În cazul în care doriți să câștige cazurile tulburătoare instanță
    În cazul în care doriți să obțineți vindecat de HIV, si mai multe Cancerele
    În cazul în care doriți să câștige la loterie
    De contact prin e-mail godbaalam: godbaalamtemple@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  44. Buna seara! Sotul meu a fost arestat,acceasta rugaciune il va ajuta sa vina mai repede acasa? Multumesc din suflet

    RăspundețiȘtergere
  45. E-mail-mă la drabikuspellhome@gmail.com dacă tu știi că se confruntă cu aceste soarta de mai jos;
    (1) Îți place fosta ta?
    (2) Sunt ai mereu coșmaruri?
    (3) Doriți să fie promovat la locul de muncă?
    (4) Vrei femei / bărbați aleargă după tine?
    (5) Vrei un copil al tău?
    (6) Vrei să fii bogat?
    (7) Vrei soțul / soției să fie a ta pentru totdeauna?
    (8) Aveti nevoie de ajutor financiar?
    (9) Doriți să recupereze banii pierdut?
    (10) Vrei să opriți divorțul?
    (11) Vrei un divorț?
    (12) Vrei orice dorință să fie acordat de cineva?
    (13) vraja a concepe un copil de sarcină nevoie?
    (14) Ești constatare este dificil de a câștiga un caz în instanță?
    (15) Vrei să opriți căsătoria sau relația ta sau pentru a rupe.
    (16) Vrei să se căsătorească cu partenerul dumneavoastră cât mai curând posibil?

    Din nou, adresa mea de e-mail este drabikuspellhome@gmail.com

    Contactați-mă imediat la toate problemele tale și de a rezolva situația într-o chestiune de zile.
    DR. Abiku ...

    RăspundețiȘtergere
  46. Maica iubita, sfinta Fecioara din Juquila
    Fecioara a sperantei noastre, iarta-mi pacatele pentru ca sint multe
    viata noastra e a ta, fereste-ne de tot raul
    si daca in aceasta lume de nedreptate, mizerie si pacat
    vezi ca viata noastra a luat-o razna
    nu ne abandona!

    Maica iubita protejeaza pelerinii
    Fii alaturi de noi in toate drumurile noastre!
    Acopera-i cu mantia ta pe sarmanii fara ajutor
    Si piinea care le-a fost furata, da-le-o inapoi!
    Fii linga noi toata viata noastra si
    elibereaza-ne de orice tip de pacat! Amen!

    Ii multumesc Fecioarei din Juquila pentru toate fravorurile primite! Amen!

    Se spune de 9 ori Bucura-te Marie

    Bucura-te Marie plina de har Domnul este cu tine
    binecuvintata esti tu intre femei
    si binecuvintat este rodul pintecelui tau Iisus.
    Sfinta Marie maica lui Dumnezeu
    roaga-te pentru noi pcatosii 
    acum si in ceasul mortii noastre.Amen!

    RăspundețiȘtergere

  47. Bună, Manson Morel dupa nume, eu dau mărturie despre Dr. Ken la
    O mare botanist, care are leacul pentru toate bolile, care a vindecat-mi
    boala HIV, chiar dacă am inclus am trecut prin diferite a văzut site-ul
    Diferite marturii despre diferite fitoterapeuti am fost ca, "mulți oameni
    Are cura de HIV, deoarece oamenii continuă să sufere consecințele sale "
    M-am gândit la asta, așa că am luat legătura cu Dr. Ken prin e-mail
    Nu cred că de mult, am vrut doar să-i dea un try, el a răspuns la mine.
    Mail și aveți nevoie de niște informații pentru mine, atunci te-am trimis, ați pregătit
    Maturată și l-am trimis prin curier UPS, mi sa spus că va dura 3-4 zile
    Inainte de a va primi pachetul, 3 zile mai târziu am primit pachetul și a început să
    Ia medicamente prescrise de el după 7 zile de la luarea
    Medicatie, m-am dus pentru un test, am testat HIV seronegativi.
    Îi mulțumesc Dumnezeului meu credincios. Dacă vă aflați în nevoie vei fi vindecat, pune-te
    Dr. Ken la contacta Num whats..app, sau suna +2347039225049, e-mail-l
    dr.kenherbalcure@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  48. Buna ziua Numele meu este kelly nakisha vreau ca toți să se alăture mine să-i mulțumesc acestui om pentru restaurarea casa mea cu fostul soțul meu, care mă părăsească pentru o altă femeie timp de 5 ani ,. La început nu am crezut niciodata DR ogodo Mike va fi capabil să mă ajute să câștige înapoi SOȚ mea EX din cealaltă femeie, dar pentru că eu încă îl iubesc și au nevoie de el în viața mea .. Eu lucrez și să urmeze DR ogodo Mike și instrucțiuni mă surprinde faptul că după 3 zile de turnare vraja si de lucru cu DR ogodo Mike, sOŢUL meu EX ma chemat să-mi cer ierte și să uite tot ceea ce a făcut pentru mine că el încă mă iubești ... acum eu si sotul meu sunt smectica înapoi împreună și suntem foarte mulțumiți de noua noastră viață ... toate datorită DR ogodo Mike pentru marea lucrare care le-a făcut pentru mine .. i promit să împartă întotdeauna lucrarea lui bună pentru toată lumea largă și în cazul în care orice organism este acolo care trece prin orice dificultăți de relație ar trebui să-l rugăm să contactați prin e-mail: ogodomikespells@gmail.com sau WhatsApp +2349097050691
    ES De asemenea, pe specializati următoarele probleme
    (1) În cazul în care doriți ex-vă înapoi.
    (2), dacă aveți întotdeauna vise rele.
    (3) Vrei să fii promovat în biroul tău.
    (4) Vrei femei / bărbați să fugi după tine.
    (5) În cazul în care doriți un copil.
    (6) Vrei să fii bogat.
    (7) Vrei să lega soțul / soției să fie
    al tău pentru totdeauna.
    (8) În cazul în care aveți nevoie de asistență financiară.
    (9) de îngrijire pe bază de plante.
     contactați DR ogodo Mike prin e-mail lui pentru o soluție totală ogodomikespells@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  49. spatele soțului meu și sunt atât de emoționată Viața mea a devenit devastat Când soțul meu mi-a trimis de ambalare, după opt ani în care am fost împreună. Am fost pierdut și neajutorat după ce a încercat atât de multe moduri de a face pe soțul meu mă ia înapoi. Într-o zi la locul de muncă, am fost distrată știind că nu șeful meu mă chema, așa că el sa așezat și ma întrebat ce sa despre I-am spus și el a zâmbit și a spus că nu a fost o problemă. Nu am înțeles ce înseamnă că nu a fost o problemă obtinerea soțul meu înapoi, el a spus că a folosit o vraja pentru a obține soția lui înapoi atunci când ea la părăsit pentru un alt bărbat, iar acum ei sunt împreună până la data și la început am fost șocat de auz un astfel de lucru de la șeful meu. El mi-a dat o adresă de e-mail sau mare care la ajutat să-l magician primi înapoi soția lui, niciodată nu am crezut acest lucru ar lucra, dar am avut nici o alegere care să intre în contact cu care am făcut magician și a cerut pentru informațiile mele și că sau soțul meu, pentru a permite să-l arunce vraja și l-am trimis detaliile, dar după două zile, mama mea ma sunat că soțul meu a venit invocând că el mă vrea înapoi, am crezut niciodată că a fost la fel ca un vis și eu a trebuit să se grăbească în jos la locul meu mame și la cea mai mare surpriza mea, soțul meu a fost îngenuncheat în fața mea pledoarie pentru iertare că ma și copilul vrea înapoi acasă, atunci i cadou un apel în ceea ce privește etc schimbarea bruscă a soțului meu și el a făcut clar asta pentru mine soțul meu mă va iubi până la sfârșitul lumii, că el nu va pleca înaintea mea. Acum, eu și soțul meu este din nou împreună din nou și a început să facă lucruri plăcute el a făcut înainte hasnt, el mă face fericit și să facă ceea ce el ar trebui sa faca ca un om fără sâcâială. Vă rugăm, dacă aveți nevoie de ajutor de orice fel, vă rugăm să contactați Dr. Ogogo pentru ajutor și să-l puteți contacta prin e-mail: drogogodspellcaster@gmail.com sau poți să-l WhatsApp prin numărul de telefon este 2347058565432.

    RăspundețiȘtergere
  50. Soția mea a fost suferă de cancer tiroidian, care a fost confirmat a fi etapa a patra, doctorul mi-a spus că a fost puțin el nu a putut, deoarece ea nu răspunde la tratament, dar un prieten de-al meu a venit să ne salveze prin comanda acest ulei de canabis de la Shakes sulita pe care a spus el a fost ajutat unele lupta pacient impotriva cancerului, de diferite tipuri, astfel ne-am decis să-i dea o șansă, până în prezent soția mea se îmbunătățește perfect foarte bine și în prezent, ea poate merge în jurul casei de una singură. M-am simtit necesar sa i las pe alții care suferă de această boală acută că, odată ce ai un ulei bun de canabis poate da într-adevăr una oa doua șansă de sunet de viață. din întâmplare, dacă se întâmplă să fie nevoie de acest canabis ulei de vă puteți contacta Vibraþii Spear care a furnizat eu și soția mea cu acest e-mail: dr.mustafa86@yahoo.com

    EL FIX PROBLEME ÎN URMA TUTUROR PESTE GLOBE ON:

    1. Obținerea de iubitul sau soțul înapoi
    2. antiglonț spirituală
    3. Formarea
    vraja 4. Bani
    5. vraja de viață lungă
    6. Prosperitate vraja
    vraja 7. Protecție
    8. Ia-o vrajă de locuri de muncă
    9. A deveni un manager de vraja
    10. Ia un împrumut imens, fără a plăti nici o taxă de vraja
    11. Obținerea banii înapoi înșelătorie
    vraja 12. Copii
    13. Sarcina vraja
    14. Libertatea vraja
    15. Dragostea vraja
    16, vraja dispariție
    17. vraja uman invizibil
    18. Succesul sau treci vraja
    19. Căsătoria vraja
    20. vraja Avenging
    21. Popularitate vraja
    22. Uciderea vraja
    vraja 23. Cancerul
    24. vraja putere supranaturală
    25. nebunie vraja
    26. Casa gratuit ce vraja împrumut
    27. vraja Producere de filme și filme
    28. Hiv / SIDA, vraja
    29. Tuberculoza vraja
    30. Loose greutate si vraja

    Contactați-mă de oricare dintre aceste probleme ca am solutie la toate ... E-MAIL ESTE ADRESA MEA: dr.mustafa86@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  51. Vreau să împărtăşească mărturia mea şi fericirea mea cu tine toate în acest site, anul trecut sotul meu mi-a plecat pentru o altă femeie în locul său de muncă şi a abandona mine şi copiii mei 2, totul a fost atât de greu pentru mine pentru că eu iubesc atât de mult, aşa că am văzut mărturiile Mutaba mare, el a ajutat doamnelor în obţinerea acolo sotul inapoi asa ca am contactat-l şi el să mă ajute să o vrajă retur pentru sotul meu si in 2 zile sotul meu a lăsat altă femeie şi a venit înapoi la mine cu atata dragoste si grija. nu voi uita niciodată acest ajutor care Mutaba mare a dat la mine şi mi children.if tu esti aici aveţi nevoie de ajutor pentru a te înapoi iubitul puteti contacta-l prin acest e-mail greatmutaba@yahoo.com sau Adauga-l pe whatsapp:+2348054681416 sunt mândru de a fi pe mărturia lui

    RăspundețiȘtergere
  52. Sunteți un om de afaceri sau o femeie? Aveți nevoie de bani pentru a vă începe propria afacere? Aveți nevoie de împrumut pentru a vă achita datoria sau pentru a vă plăti facturile sau pentru a începe o afacere frumoasă? Aveți nevoie de bani pentru proiectul dvs.? Oferim credite garantate de orice valoare și oriunde în lume (persoane fizice, juridice, imobiliare și persoane juridice) în rata noastră de 2% excelentă. Pentru răspunsurile la aplicații și pentru a trimite mai multe informații la următoarea adresă de e-mail: (khalifafinancialcompanies@outlook.com sau khalifafinancialcompanies@gmail.com)

    Număr de telefon: +16026337400
    Http://khalifafinancialcompany.weebly.com

    RăspundețiȘtergere
  53. Numele meu este Lilian N. Aceasta este o zi plină de bucurie a vieții mele din cauza ajutorului pe care Dr.saguru mi-a oferit-o ajutându-mă să-mi recuperez ex-soțul cu vraja lui magică și de iubire. Am fost căsătorit timp de 6 ani și a fost atât de groaznic pentru că soțul meu mă înșela într-adevăr și căuta un divorț, dar când am întâlnit e-mailul Dr.saguru pe internet despre modul în care a ajutat atât de mulți oameni să-și primească ex Și ajută la stabilirea relației. Și face ca oamenii să fie fericiți în relația lor. I-am explicat situatia mea si apoi caut ajutorul lui, dar spre cea mai mare surpriza mea mi-a spus ca ma va ajuta cu cazul meu si aici sarbator acum, pentru ca sotul meu sa schimbat complet pentru totdeauna. El vrea mereu să fie lângă mine și nu poate face nimic fără prezența mea. Mă bucur foarte mult de căsnicia mea, o mare sărbătoare. Voi continua sa depun marturie pe internet pentru ca Dr. Saguru este cu adevarat un adevarat vrajitor. DUMNEAVOASTRĂ AȚI VĂ RUGĂM SĂ VĂ RUGĂȚI SĂ CONTACT DOCTOR SAGURU ACUM DUPĂ EMAIL: drsagurusolutions@gmail.com sau whatsapp +2349037545183 El este singurul răspuns la problema dvs. și te face să te simți fericit în relația ta.
    1 LOVE SPELL
    2 ÎNCERCĂ
    3 FRUCTE DE FEMEI
    4 PROMOȚIE SPELL
    5 SPELL DE PROTECȚIE
    6 SPELL BUSINESS
    7 SPELL GOOD JOB
    8 LOTTERY SPELL și SPELL CASE SPELL.

    RăspundețiȘtergere
  54. Ai nevoie de o vrăjitoare care să-ți aducă înapoi pe fostul tău soț, soție, iubită,
    Cutie poștală astăzi drnazeemspelltemple@gmail.com, astfel încât să putem lucra împreună și să o aducem înapoi, pentru tine și să trăiești fericită împreună, pe măsură ce vrei să mă contactezi dacă ai nevoie de acestea:
    (1) Vraja pentru promovare la birou
    (2) Vrei să-ți aduci înapoi iubitul, soțul și soția
    (3) Vraja pentru a face pe cineva sa faca tot ce vrei pentru tine
    (4) Vraja pentru sarcină
    (5) Vraja pentru a opri Bad Dreams
    (6) vraja de a obține bani
    (7) Ai mereu coșmaruri?
    (8) Vrei să oprești divorțul?
    (9) Considerați că este dificil să câștigi un caz în instanță?

    Trimiteți-mi un e-mail drnazeemspelltemple@gmail.com
    Acesta este singurul mod în care o vrăjitorie vă poate ajuta
    Dacă aveți nevoie de ajutor, contactați drnazeemspelltemple@gmail.com chiar acum și rezolvați problema fără întârziere
    Dr Nazeem .......

    RăspundețiȘtergere