joi, 7 februarie 2013

SCRISOARE DIN RAI -04 FEBRUARIE 2013


Este un mesaj foarte exact despre perioada pe care o traim si despre ceea ce urmeaza.

Pentru subtitrare in limba romana, dati  click pe CC, apoi pe "engleza (subtitrare automata)". Dati iar click pe CC, alegeti  "traduceti subtitrari", alegeti cu ajutorul cursorului romana, apoi dati ok.

Vizionare placuta!



Sursa: www.youtube.com

Un comentariu:

  1. baba great este o vrajă foarte bună, el ma ajutat foarte mult. Mi-a fost prezentat de un prieten de-al meu care mi-a spus că a ajutat-o minunat în casa ei maritală. L-am contactat încercând să știe ce poate să-mi spună, i-am spus problema mea și mi-a spus ce să fac, ce și ce să obțin, că am fost pe punctul de a pierde credința în el, dar nu am renunțat pentru că Am avut încredere în cuvintele lui. când am făcut tot ce mi-a cerut, mi-a spus că în următoarea săptămână, ar trebui să mă întorc și să verific când m-am întors pentru a verifica șocul! Am fost uimit ... așa am rămas însărcinată și am născut o fetiță care are acum 6 luni ... Vreau doar să-l contactați pentru orice problemă, el este acolo pentru al rezolva ... doar contactați-l cu următoarele detalii
    e-mail ... chubygreat@gmail.com sau apel sau ce aplicație este +2348165965904.

    numele meu este Margaret juliana

    De asemenea, puteți să-l contactați pe chubygreat@outlook.com

    RăspundețiȘtergere