luni, 29 august 2011

MESAJ DE LA INGERI SI MESAJ DE LA SFATUITOAREA

Dragii mei cititori,
Voi pleca pentru cateva zile intr-un loc unde nu am acces la net. De obicei nu las asemenea mesaje, dar stiind ca sunt unii, care ar putea interpreta ca ma pun la adapost si pe voi nu va informez despre evenimentele ce vor veni, am hotarat sa va scriu aceste randuri.
Azi am cerut calauzire ingerilor, iar ei mi-au comunicat urmatorul mesaj:

                                            MESAJ DE LA INGERI

Dragii nostrii,
Stim ca aveti oarece temeri pentru perioada imediat urmatoare. Nu aveti de ce sa va temeti. Nu uitati ca totul  a fost scris cu mult timp inainte.
In perioada imediat urmatoare, voi romanii trebuie sa va temeti mai mult de schimbarile care vor avea loc in fiecare in parte si in voi ca natiune. Se vor acutiza toate acele sentimente care va domina mintea.
Vor fi schimbari atat in plan social, cat si spiritual. Vor aparea nemultumiri, revolte, asasinate, atacuri ale vecinilor vostri.
In regiunea Vrancea este putin probabil sa se produca un cutremur major, in schimb, in zona Sabla... este posibil sa se produca anumite miscari majore. Noi am tinut cat am putut placile si am incercat sa intarziem pericolul producerii unui cutremur major in acea zona cat mai mult, pentru ca sa fie cat mai putini oameni acolo. Tensiunea este mare in acea zona.
Oricum, nivelul marii va creste foarte mult, asa cum vor creste si nivelurile celorlate mari si oceane, datorita ruperii si topirii calotei polare.
Voi nu veti mai avea litoral, iar zonele joase vor fi inundate.
Relieful vostru, la fel ca lumea toata se va schimba in urmatorii ani.
In lume vor fi inundatii majore, ploi, iar cei care se joaca si se vor juca de-a Dumnezeu, vor plati mult de tot.
Rugati-va cu totii si veti fi aparati. Cereti protectie si calauzire si ingerii vostrii vor fi langa voi si va vor ajuta. Daca veti primi indemnuri de a pleca, atunci plecati, pentru ca asta inseaman ca va paste un pericol mare.
Voi sunteti un popor ales , mult placut Lui Dumnezeu, sa nu va indoiti de asta.
Nu va temeti de schimbarile care vor veni, caci ele vor fi benefice voua si mai ales copiilor vostri.
Dumnezeu sa va aiba in paza pe voi si pe toata Romania!


Mesaj preluat de Sfatuitoarea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu