sâmbătă, 18 februarie 2012

Mesaj de multumire


Multumesc din suflet tuturor pentru urarile, gandurile si mai ales rugaciunile voastre! Nici nu stiti cat de mult m-au ajutata in momentele grele ale suferintei mele! V-am simtit aproape si pot sa va spun ca acum sunt pe drumul cel bun, spre sanatate!
Sper ca Bunul Dumnezeu sa ma ajute sa ma vindec si sa pot sa imi duc mai departe munca mea, pe care acum am fost nevoita sa o intrerup.
De asemenea, ii rog pe Bunul Dumnezeu si pe Maicuta Domnului sa fie alatuiri de voi si sa va ajute si sa va calauzeasca in marile transformari pe care le suferim si noi ca indivizi si ca natie.
Dumnezeu sa va pazeasca si sa va rasplateasca pentru gandurile voastre bune !

 Recititi si toate celelalte MESAJE DE LA INGERI SI DE LA ARHANGHELI, publicate pe blog de-a lungul anului trecut. 
In masura in care voi fi capabila sa mai primesc mesaje, voi ruga un bun prieten sa le posteze la comentarii, atunci cand eu nu am acees la net.
Cu mult drag,
Sfatuitoarea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu