miercuri, 28 martie 2012

Activarea corpului de Lumina



EU SUNT
 constient de Corpul meu de Lumina
EU SUNT Corpul meu de Lumina chiar ACUM
EU SUNT deschis frecventei Corpul meu de Lumina
EU SUNT Energie Divina,EU SUNT lumina divina
EU SUNT deschis frecventei Sinelui meu Divin
EU SUNT prezenta Dumnezeului  – ”EU SUNT CEL CE SUNT
EU SUNT Dumnezeul  – ” EU SUNT
EU SUNT Corpul meu de Lumina,
 Unul, in toate aspectele lui – AlbastruVioletAlb si Auriu
EU SUNT Corpul meu de Lumina chiar ACUM
 Activez in mine acum cele 20 de chakre ale Corpului de Lumina
EU SUNT iubire si acceptare totala
EU SUNT deschis catre Sinele meu nelimitat
EU SUNT Esenta Divina a Adevaratei Esente
Traiesc in propria mea fiinta o stare de bine si de armonie
Traiesc in propria mea fiinta o stare de pace
SUNT in acord cu Sinele meu Divin
 Accept nivelul vibrational al Corpul meu de Lumina 
 Acesta purifica toate corpurile mele subtile
EU SUNT Corpul meu de Lumina – EU SUNT Sinele meu nelimitat
EU SUNT Corpul meu de Lumina – EU SUNT Sinele meu nelimitat
EU SUNT Corpul meu de Lumina – EU SUNT Sinele meu nelimitat 
EU SUNT Corpul meu de Lumina  – ADEVARAT ADEVARAT ADEVARAT.
Sursa: mail

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu