luni, 26 martie 2012

Obama in timpul vizitei sale la Roswell "Vom păstra secretele noastre aici"


Roswell 150x150 Obama in timpul vizitei sale la Roswell o sa se păstra secretele noastre aici


Roswell
O inima usoara Preşedintele Barack Obama a glumit, miercuri, că, deşi el a aterizat în Roswell el nu ar putea dezvălui dacă extra-terestri au făcut acelaşi lucru într-o farfurie zburătoare în 1947.
"Am anunţat oamenii atunci când am aterizat că am venit în pace", liderul american a spus, batjocorind o expresie atribuită speciilor exotice în numeroase lucrări de ficţiune, inclusiv animat comedia de succes "Toy Story".
Roswell , un oraş de 50.000 de locuitori, în statul New Mexico, este cunoscut la nivel mondial ca fiind locul în care unei nave spaţiale extraterestre şi ocupanţii acesteia ar fi fost recuperate 65 de ani în urmă şi apoi ascuns de guvernul SUA.
"Lasă-mă să vă spun, există nouă şi 10 ani baieti ... cand le-am întâlni ei mă întreba, ai fost la Roswell, şi este adevărat ce se spune?", A declarat Obama.
"Şi eu le spun, Dacă v-am spus că ar trebui să te omor. Şi ştiţi, ochii lor de a lua toate de mare ", a adăugat preşedintele în Maljamar, un oraş la 80 de kilometri (50 mile) distanţă de la Roswell, unde a fost trumpeting politica sa energetică.
"Vom păstra secretele noastre aici!", A concluzionat el.
Sursa şi autor:   StephenHannardADGUK  Roswell

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu