sâmbătă, 10 martie 2012

PREDICTII SI TRANSFORMARI PENTRU ROMANIA - MESAJ DE LA SFATUITOAREA

Dragii mei,
Nu vreau sa fiti speriati pentru ceea ce va sa vina. Nu trebuie sa fiti speriati. Poate unii dintre voi deja ati trecut prin anumite transformari, iar altii abia acum le simtiti. Sunt transformari necesare, care va apropie mai mult de transformarea suprema in "oameni de lumina", pe care DIVINITATEA a hotarat-o pentru noi. 
Fiecare din voi stiti ca nu se mai poate trai in conditiile actuale de "rautate", de pe acest Pamant. Asa cum ati vazut si in materialele pe care le-am postat in ultima vreme ale mai multor vizionari, ne asteapta transformari hotaratoare si miraculoase, in acelasi timp. 
Poate multi dintre voi se intreaba de ce nu am mai postat materiale proprii in ultimul timp. Unii deja stiu ca nu am putut din motive de sanatate, dar si pentru ca nu am avut nimic nou de spus. Din motive pe care doar Bunul Dumnezeu le stie, nu mi-a fost ingaduit sa aflu mai multe la acel timp. Acum am ceva nou de spus si va transmit, asa cum v-am obisnuit de cand am infiintat acest blog.
Nu voi vorbi deocamdata de transformarile care vor venii in lume, ci despre ce ne asteaspta pe noi, romanii. 
Asa cum, sunt sigura, ca simtiti multi dintre voi, pentru noi va urma o schimbare iminenta. Am tot urmarit, in ultima vreme, pe mai toti prezicatorii si astrologii in care eu aveam incredere si doar unul a avut curajul sa zica "pe sleau" ca ne pregatim de "o furtuna".
Da, dragii mei, pregatiti-va de " furtuna"!
Nu va pot spune cu exactitate ziua cand va veni, dar va spun ca atunci iarna va fi trecuta si primavara instalata. Pot sa va sfatuiesc sa aveti mare grija cu "gandurile" voastre, sa fie ale voastre si nu "induse" de altii sau de "altceva".
Este foarte important ca fiecare sa isi indeplineascsa misiunea sa si sa nu se ia dupa ceilalti. Pentru bunul mers al lucrurilor in Romania, trebuie sa intelegeti ca Dumnezeu ne-a harazit fiecaruia din noi un ROL. In strafundul sa, fiecare va stii, la momentul potrivit ce va avea de facut. Tocmai din acest motiv, am incercat, in decurs de aproape un an, sa va fac sa intelegeti lucrurile dincolo de aparente, pentru a nu mai fi manipulati. 
Daca veti simti ca trebuie sa iesiti in fata si sa purtati "steagul" luptei,asa sa faceti. Nu va temeti! Aceasta este misiunea voastra! Daca veti simti ca trebuie sa va ascundeti, asa sa faceti si sa nu va fie rusine, pentru ca inseaman ca timpul vostru inca nu a venit!
Vor urma revolte, vor urma lupte de strada. Cei care pana acum au apelat la protectii paranormale, desi nu aveau acest drept, le vor pierde, daca nu le-au pierdut deja si acum asistam la disperarea lor de a intoarce lucrurile in favoarea lor.Nu vor mai reusi sa manipuleze. Romanii nu mai sunt si refuza sa mai fie o masa de manevra. 
Se vor plati datorii karmice, mai vechi si mai noi, sa nu va indoiti de asta. 
Se va declansa o "vanatoare de vrajitoare" cum nu s-a mai pomenit la noi in tara. Vor pica cei care merita, dar vor pica si cei care nu merita. De ce? Asta doar Dumnezeu o stie!
Vor fi schimbari esentiale in domeniul medicinei, in ceea ce priveste tratamentele alternative, atat de blamate in momentul e fata. 
Vor fi schimbari esentiale in domeniul educatiei, atat de " nenorocita" si "vlaguita" in momentul de fata.
Vor fi schimbari in domeniul ingrijirii copiilor institutionalizati si al batranilor.
Vor fi schimbari in toate domeniile si asta va fi posibil, dupa ce un vid de putere va fi fost instilat pentru o perioada de timp. Acest vid de putere va fi necesar, pentru a permite oamenilor capabili sa prinda curaj si sa "iasa la lumina", pentru a ajunge in posturile care le sunt menite. 
Pare SF? Acum , da! Mai tarziu insa, veti vedea ca am avut dreptate. 
Inca odata, va spun sa va ascultati cu atentie EUL interior si sa faceti doar ceea ce va este harazit sa faceti, nemaitinand cont de anturaj si de cei societate. Fiecare isi are rolul sau, care este foarte important la un moment dat!
Lumina, iubire armonie, adevar divin!
Dumnezeu sa ne ajute si sa ne binecuvanteze pe noi toti romanii de pretutindeni!
Scris de Sfatuitoarea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu