marți, 12 februarie 2013

Ce s-a intamplat in Vatican, la scurt timp dupa ce Papa a anuntat ca va demisiona. VIDEO


La cateva ore dupa ce Papa Benedict al XVI-lea si-a anuntat demisia, Basilica Sfantul Petru din Vatican a fost lovita de un fulger.



Papa Benedict al XVI-lea si-a anuntat, luni, demisia incepand cu 28 februarie, intr-un discurs rostit in latina intr-un consistoriu al Vaticanului, a declarat purtatorul de cuvant al Vaticanului, citat de AFP.

Va reamintim, Papa Benedict al XVI-lea a explicat ca nu mai are "fortele" necesare pentru a conduce Biserica Catolica din cauza varstei sale, de 85 de ani, anuntandu-si demisia pentru 28 februarie, relateaza AFP.

"Dupa ce mi-am analizat constiinta in fata Domnului, 



in diverse randuri, am ajuns la certitudinea ca fortele mele, din cauza varstei mele avansate, nu mai sunt apte pentru exercitarea intr-un mod adecvat a ministerului petrinian", a declarat Papa in latina, in timpul consistoriului de la Vatican, potrivit traducerii in franceza realizata de Vatican ulterior.





"Papa a anuntat ca va renunta la ministerul sau la ora 20.00 (21.00 ora Romaniei), la 28 februarie. Atunci va incepe perioada «sede vacante» (locul vacant)", a precizat purtatorul de cuvant Federico Lombardi, intr-un anunt fara precedent in istoria Bisericii Catolice, potrivit Mediafax.



Sursa: stirileprotv.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu