luni, 18 februarie 2013

Rugaciune pentru manifestarea sinelui meu autentic


Ajuta-ma astazi, Creatorule, sa imi amintesc de adevarata mea natura, care este iubirea si armonia. Ajuta-ma sa devin ceea ce sunt cu adevarat si sa manifest aceasta esenta a mea.


Începând de astazi, ajuta-ma sa recunosc in fiecare om un mesager al tau. Ajuta-ma sa te regasesc in sufletele semenilor mei, dincolo de mastile si cu imaginile cu care se identifica. Ajuta-ma sa transmit astazi mesajul integritatii mele acestei parti din fiinta mea care nu conteneste cu judecata. Doamne, ajuta-ma sa renunt la toate aceste judecati, la toate mesajele false pe care mi le transmit mie si semenilor mei.


Ajuta-ma sa constientizez astazi ca am fost creat ca un inger si sa transmit mesajul vietii, mesajul tau de bucurie, de iubire. Îngaduie-mi sa manifest frumusetea spiritului meu, nobletea inimii mele, prin arta suprema a oamenilor, prin visul vietii mele.

Amin.


Sursa: esoterism.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu