luni, 18 martie 2013

Semne… 18 martie 2013


4419310-victory-symbol-on-the-sky-concept-white-cloud-in-v-shape
In timpul conferintei de ieri, printre altele am facut o meditatie, la sugestia Mihaelei(Ashtara) pentru abundenta Romaniei.
Eu unul am vazut multe lucruri frumoase si interesante despre bunastarea Romaniei si a poporului roman, insa vreau sa astept sa se miste lucrurile putin in real.Toate la timpul lor!!!
Ceva s-a intamplat insa in urma acestei meditatii…”s-a dat un impuls” unde era necesar sa se dea :)
Dimineata asta mi s-au aratat pe cer semnele ca suntem pe drumul cel bun.Am vazut semnul “V” pe cer…format dintr-o formatiune de nori.Soarele lumina prin bratul drept a literei, iar exact prin mijlocul literei, trecea un avion cu reactie :)
Nu am avut aparatul la mine, insa arata foarte asemanator cu poza de mai sus.
Pentru cei care nu au reusit sa intre in sala, le transmit sa stea linistiti, pentru ca voi mai face conferinte.Foarte multe persoane nu au reusit sa intre in sala.Asa a trebuit sa fie…
Videoclipurile de mai jos s-au ascultat in sala…sa va fie de folos!!!
O saptamana binecuvantata va urez!!!
Dan Gaucan

Sursa: daniilgaucan.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu