miercuri, 22 mai 2013

A Sosit Timpul!!!



babele-mai2013 065
Dragi Colegi de Ascensiune Cristica .
Prezenta impartasire ne este oferita de catre colega noastra Gabitza, care a reusit la nivel de Spirit sa atraga ,,Viitorul in Prezent,, si sa ni-l ofere sub forma mesajului de mai jos.
Titlul acestei impartasiri cu toate ca la modul general a mai fost utilizat in alte contexte
Misionare Particulare impartasite public , de aceasta data acest Titlu A SOSIT TIMPUL se refera la INALTAREA unor Colegi in PRIMULUI VAL IN 5D.
Va Doresc Lecturare placuta si sa Fructificati fiecare in felul vostru Energia NOUA si BINECUVINTATA a mesajului CRISTIC.

From: Gabitza  To: ”dangicu
Sent: Tuesday, May 21, 2013 2:10 PM Subject: Mesaj

Servus.
Am fost rugata imediat dupa rescrierea Cartii Vieti mele sa stau in liniste, pace, iubire ceea ce am si facut ,dar ieri am avut o traire si am intrebat daca pot sa o spun si mi s-a spus ca de aceea mi-a fost dat sa o vad si sa o traiesc .
Deci dragul  meu si dragii mei, ceea ce am sa va spun am sa astern acum in acest e-mail.
Ieri pe la pranz am vazut asa : Iisus Cristos era deasupra unor orase care pareau mici in comparatie cu statura Lui.
Eu priveam de undeva de pe un deal toata scena.
Iisus Cristos era ca atunci cand a fost crucificat, dar nu era pe cruce, dar era plin de rani si de sange.
Apoi,… stiti semnul pe care il face un dirijor cand termina de cantat ca sa ridice in picioare  membrii intregii Orchestre?
Ei bine.
Acelasi semn il facea si Iisus Cristos peste orase.
Iisus Cristos avea mainile ridicate in lateral, le ridica incet in sus si i-am auzit vocea: A sosit timpul !!!
Cand IIsus Cristos a spus aceste vorbe, am simtit cum raman fara corp, fara piele, fara carne, fara oase; eram eu dar in acelasi timp nu  eram eu.
Nimeni nu-l auzea in afara de mine.
IIsus Cristos  a mai facut o data acelasi semn din maini cu aceleasi cuvinte si atunci i-am spus : Nimeni nu te aude Doamne ? Nimeni ?
Cand m-a privit eu deja zburam spre el cu cuvintele : vine eu Doamne !!!
Dar EL mi-a spus : tu mai ai treaba !!!
Eu i-am raspuns ca nu mai am nimic de facut si sunt gata sa vin.
Dar Iisus CRistos a ridicat mana si m-a oprit intorcindu-ma la loc pe acel deal, m-a privit cald si in acelasi moment am revazut in secunde, ceea ce am trait acum cateva zile, adica rescrierea Cartii Vietii mele si intalnirea mea cu Tatal.
Abia atunci am inteles si l-am reprivit in continuare, cum era plin de rani, de sange , fara coroana de spini si fara cruce.
In acel moment langa Iisus Cristos au venit din departare, incet, lin si calmi, arhanghelii si ingerii, era cerul plin de entitati.
In momentul aparitiei lor, Iisus Cristos mi-a aparut imbracat in alb,curat fara rani…si a spus din nou: A SOSIT TIMPUL !!!
Apoi Iisus Cristos a ridicat din nou mainile chemand la EL pe CEI PREGATITI.
Concomitent am avut o SIMTIRE interioara profunda si  nu m-am suparat deoarece eram si cumva dezamagita de Ultima mea scriere in graba a Cartii Vieti mele.
Dar instantaneu am Simtit-Inteles faptul ca ceea ce am rescris in Cartea Vietii Mele nu poate fi refacut si eu nu pot reface rapid Diferenta de Trepte Ascensionale de Constiinta la modul materializarii lor accelerate aici in plan fizic, pentru a fi alaturi de Colegii nostrii CEI PREGATITI.
Atunci am privit de pe acel deal la INALTAREA PRIMULUI VAL(Cei care au ajuns linga IIsus Cristos); era mirific.
Drumul pana la Iisus Cristos era un pic mai difícil, dar ajunsi acolo era divin.
Totul era sa ajungeti in dreptul lui, de acolo totul era pregatit.
Am auzit cum mi-a spus ca voi pleca cu cel de al Doilea Val, caci pana atunci am multa treaba, si nu sunt doar eu.
Toti cei care nu plecam, avem cate ceva de facut.
Unii dintre noi nu suntem inca pregatiti, altii dintre noi asa ne-am scris, altii ”avem multa treaba” inca, Simteam ca eram ca viitori spectatori dar eram ca si Apostolii care traind pe langa Iisus Cristos au prins incredere in ei, au dus mai departe cuvantul…asa eram noi cei care ramaneam plini de speranta, plini de incredere in noi.
Am mai vazut ca putini sunt cei care pleca in Primul Val…am inteles ca fruntea pleaca, atunci am auzit cuvintele ” cei din urma v-or fi cei dintai “ si atunci am inteles cum voi CEI DIN FRUNTE, voi CEI DIN PRIMUL VAL care sunteti pregatiti, care ati adus in noi lumina, speranta si adevarul voi suteti primi care plecati, iar noi cei din urma voastra v-om fi cei dintai… 
Doamne cat de simplu era totul….am privit si m-am bucurat alaturi de voi CEI DIN PRIMUL VAL ,doar ca eram mai departe de voi si de fericirea voastra care ajungea pana la mine, pe acel deal.
Acum mai vreau sa spun cateva cuvinte.
Vreau sa multumesc mentorului meu care m-a invatat pasii spre lumina, asa cum o mama invata pruncul sa mearga, tot asa si tu ai facut cu mine draga Costeluta si iti multumesc ca m-ai tinut de maini si m-ai invatat pasii spre lumina .
Pentru mine esti primul meu mentor si iti multumesc.
Al doilea mentor mare esti tu dragul meu prieten de ascensiune, tu draga Gicu care m-ai facut sa am incredere in trairile mele, sa merg mai departe si iti multumesc.
Si nu in ultimul rand, al trilea mentor esti tu Dan Gaucan,tu care scrii pentru toti cei care vor sa citeasca si pentru toti cei care vor sa auda.
Va multumesc si daca ati hotarat sa plecati sunteti binecuvantati…. sunteti primii care ati adus lumina in sufletul meu, si stiu ca faceti parte din primul val…sunteti binecuvantati si va multumesc si va iubesc din inima mea.
Tu iubita Costeluta ai spus acum ceva timp : Gabi tu esti o a doua Costeluta ai sa vezi….atunci nu stiam, dar acum am inteles. MULTUMESC !!!

Cu iubire infinita tuturor, Gabitza !!!

PRECIZARI COMPLEMENTARE.
Dragi Colegi.
Va voi oferi in rindurile urmatoare citeva informatii care va vor ajuta sa intelegi mai usor Impartasirea de mai sus a colegei noastra Gabitza.
1.- Trierea Primului Val 5D(de care va scriam intr-un material din perioada 21 decembrie- 31 decembrie 2012) sa incheiat.
2.- Totodata este Incheiata si Trierea Echipei de Maestrii Cristici 4D Superiorcare vor deveni in noua lume 4D, chiar  FRUNTEA Spirituala a Populatiei Terestre ca Lideri Spirituali si Lideri Administrativi dupa caz.
2.- Despre formularea ,,Cartea Vietii mele,, la care se refera Gabitza.
Acum vreo Doua sau trei SAptamini, Gabitza a Murit cazind din picioare pe strada.
Si-a vazut trupul fizic Pamintiu in curs de racire si a urcat fulgerator in Dimensiunile Superioare.
Acolo un TATAL in perceptia ei, i-a deschis CARTEA VIETII ei Personale si in care Viata ei pe Terra in acest corp fizic nu mai era Scrisa, conform cu Intelegerea si Alegerea Initiala a Gabitzei inainte de aceasta reincarnare.
Atunci intr-un gest Plin de Hotarire, Gabitza a Solicitat sa i se prelugeasca viata in acest corp fizic pina la 100 de ani si sa Experimenteze fiind in corp fizic Ascensiunea Constiintei sale la Nivelul 5D Cristic. Etc,.. .
Si s-a aprobat.
Apoi a venit urgent in corpul fizic si s-a chinuit nitel  sa-l reocupe si sa-l reactiveze si sa-si continue noua Alegere, noua Viata pe care acum o are inscrisa in Cartea Vietii personale.
3.- Despre Formularea Gabitzei ,,Iisus Cristos era deasupra,,.
De 2000 de ani Iisus Cristos ne este CALEA, ADEVARUL SI VIATA= DEASUPRA NOASTRA.
DOAR PRIN EL SI ALATURI DE EL AJUNGEM in 5D. Sa mai scris despre asta.
4.- Despre Formularea Gabitzei ,,Nimeni nu te aude Doamne ? Nimeni ?,,
DE ce nu il Auzea Nimeni pe IISUS CRISTOS in afara de Gabitza?
DEoarece Gabitza prin Noul ei Comportament Spiritual si-a Accesat Posibilitatea de a Vedea in Spirit in Viitor acest Eveniment, fiind de altfel singura pe acel deal in fata Evenimentului Iminent al Inaltarii Primului Val in 5D.
In spirit sa intimplat acest Eveniment si ca un Reporter Gabitza ni la relatat.
Cei din Primul Val 5D, Efectiv asteapta ca acest Eveniment sa li se Intimple in fizic atunci cind IISUS CRISTOS le va da SEmnul cu Miinile si le va face Chemarea cu vocea sa: A SOSIT TIMPUL. CEi Din Primul Val ,,pleaca,, pe alta frecventa, dar ei ramin tot aici in corpul fizic cu alte Roluri Misionare Noi alaturi de Iisus CRistos.
5.- Despre Formularea Gabitzei,,Ultima mea scriere in graba a Cartii Vieti mele,,.
Dupa ce a Inviat si are o Noua Viata Acum, Gabitza mi-a scris si am facut schimb de idei in care ii precizam cu subiect si predicat pasii pe care ii fac cei din Primul Val, iar Gabitza fara ca sa mai moara pe Strada, sa Ceara Constienta fiind in Starea de veghe ca vrea sa i se treaca in Cartea Vietii si noile Experiente pe care i le-am recomandat.
Asadar, Gabitza in Timpul acelei Morti, intradevar si-a rescris ,,IN GRABA,, continuarea vietii fizice terestre, pentru ca efectiv nu a avut la dispozitie acele Informatii-Cunoasteri care sa o Includa in categoria PRIMULUI VAL. 
6.- Despre Formularea Gabitzei ,,Drumul pana la Iisus era un pic mai difícil dar ajunsi acolo era divin,,pot sa va spun ca asa este Dificil, daca este privit din exterior si de la distanta in cadrul celor din Primul Val al Inaltatilor in 5D, dar cu Siguranta ca va fi mult mai usor la Urmatorul al Doilea Val si va fi cu certitudine insesizabil la cei din Valul Trei de INaltare.
7.- Despre Formularea Gabitzei ,,Am auzit cum mi -a spus ca voi pleca cu cel de al doilea val,, asta inseamna ca estimare undeva prin 2017.
Iti Multumim DRaga Gabitza ca ai ramas alaturi de noi.
Iti multumim si pentru ca ai intermediat acest mesaj Esential de la Invatatorul nostru IIsus Cristos spre NOI.
INEVITABILUL se PRODUCE si asteptam cu bucurie Intilnirea cu IISUS CRISTOS.
Imbratisari Tuturor.
Ceau Gicu.
 Sursa: Dan Gicu

Sursa: http://daniilgaucan.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu