miercuri, 15 mai 2013

Trairi 14.05.2013


pustiul
Am inceput in forta ziua de 14 mai 2013.Aveam treaba prin casa cand deodata am simtit o energie foarte puternica.M-am oprit si m-am uitat la ceas.Era ora 00:00.Pe moment nu mi-am dat seama de unde vine aceasta energie, dar o simteam enorm de puternica(crestea in intensitate de la un minut la altul).
Abia in jur de ora 1:00 mi-am terminat treburile cotidiene.M-am asezat in pat cu gandul sa adorm.Corpul imi bubuia de energie…ti-ai gasit sa dormi :)
De la ora 1:00 pana cam in jur de ora 2:00 am vizualizat urmatoarea chestie :)
S-a deschis un Portal imens deasupra mea.Prin acest Portal trecea catre mine un tub de lumina transparent.Prin acest tub cobora la interval de cateva secunde cate o pelicula de lumina.Semana foarte bine cu miscarea pe care o face un piston la motorul unei masini.Se auzea si un sunet puternic pe fundal cand acea pelicula traversa tubul.
Intre timp, mie imi apareau imagini cu persoane cunoscute, una cate una(familie, prieteni, pacienti etc…).Cum aparea o imagine cu o persoana, se si facea o legatura sub forma de tub intre mine si aceea persoana, iar pelicula de lumina se indrepta spre ei.Operatiunea asta a durat cam vreo jumatate de ora.
In urmatoarea jumatate de ora s-a format un tub de lumina intre mine si blogul meu personal.S-a pompat aici foarte multa energie…
Sa dea Dumnezeu sa simtiti acest lucru in planul fizic si sa va folositi de ele!!! :)
Dan Gaucan
P.S.  Scrieti pe scurt(pentru cultura mea generala :) )daca ati simtit ceva sau nu in plus astazi cand ati deschis blogul…

Sursa: http://daniilgaucan.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu