duminică, 9 iunie 2013

Binecuvantare Divina - Mesaj de la Ingeri primit de Sfatuitoarea

Cuvintele nu-si mai au rostul!
Muzica si cuvintele spun totul!



Maretul Har, ce m-a-ndreptat
Pe-al mîntuirii drum!
Pierdut am fost – şi-s azi aflat,
Fui orb – si vad acum.
Cu Harul teama am deprins
si grijile sa-mi las,
De Har dumnezeiesc cuprins
De la întîiul pas.
Mult chinuit si plans am fost
si-mpins de cel viclean.
Dar Haru-mi dete adapost
si el mi-a dat liman.
Facut-a Domnul legamînt
Sa-mi fie-n veci chezas.
E scutul meu al Sau cuvant,
Cu El voi fi partas.
Si cand de trup m-oi lepada
La pamantean sfarsit,
La dreapta Domnului voi sta
În trai preafericit.
Pamant si soare vor pieri,
Pustii vor fi si reci,
Dar Domnul ma va izbavi,
Cu el voi fi în veci.


Acesta este mesajul pe care ni l-au trimis Ingerii in noaptea aceasta. 

Asa sa ne ajute Dumnezeu!

Cu mult drag,
Sfatuitoarea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu