joi, 25 iulie 2013

Cucerirea Paradisului - Nasterea - Mesaj de la Ingeri primit de Sfatuitoarea ( 1 )


Ne nastem fericiti. Pana la adolescenta pierdem fericirea, apoi ne chinuim pana la moarte sa o dobandim din nou. Asa ca, intre nastere si moarte scriem " CARTEA DOBANDIRII FERICIRII"!

De noi depinde sa descoperim cum sa scriem un roman cu happy end sau o drama. Voi ce carte doriti sa scrieti?

Haideti sa incercam sa scriem impreuna aceasta carte, care sa cuprinda cat mai putine capitole de drama.

Intotdeauna m-am intrebat de ce oamenii au destine atat de diferite, de ce unii par fericiti, iar altii chiar reusesc sa fie fericiti. De ce pe unii ii lovesc " dramele" exact in momentele de maxima fericire ale vieţii lor, iar altii nu reusesc niciodata sa o dobandeasca. 

Undeva pe la varsta adolescentei, am inceput sa ma simt ca si cum "gresisem filmul"  si nu prea stiam ce sa fac. Atunci mi-a venit pentru prima oara in minte intrebarea: CE DUMNEZEU CAUT EU IN VIATA ASTA?  Si de aici pana la: CARE ESTE MENIREA MEA IN VIATA, nu a mai fost decat un pas. Dupa aceea, aceste intrebari imi reveneau in minte, de cele mai multe ori, in momentele de maxima nefericire, cand simteam ca incurcasem drumul. 
Spre rusinea mea sau nu, raspunsul a venit mult dupa momentul maturitatii si mai ales dupa multe evenimente "grele" si neplacute, care m-au facut sa intru in sfarsit pe DRUMUL DESTINULUI care mi-a fost harazit din momentul nasterii mele. 
Acum stau si privesc in urma, la anii care au trecut si imi dau seama ca am facut greseli, ca poate daca nu faceam unele alegeri, viata mea ar fi fost mai fericita, poate, dar in acelasi timp, imi dau seama, ca tocmai suma tuturor acestor alegeri m-au facut astazi ceea ce sunt si mai ales mi-a oferit posibilitatea sa fac astazi ceea ce fac. Deci, NU AM NICI UN REGRET, CACI TOATE S-AU INTAMPLAT EXACT ASA CUM TREBUIAU, LA MOMENTUL POTRIVIT. 

V-am destainuit toate aceste trairi, pentru ca sunt sigura ca si voi v-ati gandit de multe ori la trecut si la alegerile pe care le-ati facut. Pe unele le regretati, pe altele nu, dar intotdeauna va aflati in cautarea drumului care sa va conduca spre dobandirea fericirii. 

Dupa cum v-am mai spus, m-am tot intrebat dea lungul timpului, ce trebuie sa fac ca sa ajung sa fiu fericita. In multele locuri de munca in care am activat, intotdeauna am incercat sa imi fac treaba, dar sentimentul ca trebuie sa fac " altceva" nu mi-a dat pace niciodata. "Valorile" societatii in care traiesc, mi-au parut mereu straine si asta ma facea sa cred ca eu am o problema. A trebuie sa trec prin probleme si pierderi majore, printr-o boala asa zis "incurabila", ca sa  ma opresc din cursa nebuna in care ma angajasem si care ma adancea  in nefericire, sa ma regasesc si sa nu mai imi pese de ce impresii si ce cred ceilalti despre mine. 

Asa, am facut liniste in mintea si in sufletul meu si am inceput sa aud "INDRUMARILE DIVINE" si sa cunosc oameni care gandeau si credeau asemeni mie. De atunci nu ma mai simt singura si fericirea a inceput sa intre in viata mea. 

Asa am aflat ca sufletul meu si la fel si ale voastre, inainte de a se intrupa, cer ingaduinta Domnului Dumnezeu sa se nasca intr-o anumita familie, la un anumit moment, toate acestea in functie de lectia de viata pe care o au de invatat si de misiunea divina care le este incredintata. De asemenea, in acest moment conteaza enorm de mult, daca el si-a implinit misiunile divine si si-a invatat lectiile de viata in intruparile sau reincarnarile anterioare. 
Poate o parte din voi nu credeti in reincarnare, dar trebuie sa intelegeti ca acest adevar a fost " omis" din considerente politice din invataturile crestine, fiind considerat ca daca omul crede ca are o singura viata, atunci el poate fi sclav pe Pamant, caci astfel va dobandi fericirea in ceruri. 
Va dati seama ce schimbari s-ar fi intamplat in istoria umanitatii daca s-ar fi cunoscut acest adevar? 
Dar sa ne intoarcem la intruparea sufletului. Va dati seama ca Dumnezeu nu va sta cu catastiful si creionul in mana ca sa vada daca tu, "Vasile", iti indeplinesti sau nu misiunea divina, desi imaginea aceasta ne-a fost inoculata de multa vreme noua, oamenilor obisnuiti. Dumnezeu este mult mai drept si mai intelept decat putem noi sa ne imaginam. El a creat un sistem mult mai exact de programare a destinului oamenilor. Astfel, momentul nasterii este deosebit de important, si de aceea asezarea planetelor este deosebit de importanta, prin aceasta asezare, stabilindu-se de fapt "destinul" sau "karma". 
Aceasta asezare inzestreaza omul cu anumite calitati si il predispune la anumite "lipsuri". Tot aceasta asezare a planetelor stabileste legaturile cu vietile anterioare, ceea ce a realizat si ce nu, ceea ce are de facut si de implinit pentru a indeplini acum ce nu a facut in trecut sau ce i s-a incredintat de realizat in aceasta reincarnare. 

De aceea astrologia este o stiinta si ea este foarta importanta pentru destinului omului. Nu ma refer la horoscoapele zilnice, ci la acele asezari ale planetelor care influenteaza destinul nostru si ne predispun la anumite schimbari in viata noastra. 
Sa ne amintim ca in vechime, existau astrologi renumiti in randul sfetnicilor marilor regi si imparati, care ii sfatuiau daca si cand sa inceapa un razboi, ca marii doctori cereau sfatul astrologilor pentru a vindeca si opera oamenii, si ca in prezent chiar la Vatican exista un observator astronomic care se ocupa cu mai mult decat observarea nevinovata a astrelor. 
Daca oamenii obisnuiti ar cunoaste ca presedintii se sfatuiesc si in prezent cu astrologii pentru "miscarile" pe care le au de facut. 
De aceea, este deosebit de important sa ne cunoastem astrograma personala, dar ea trebuie facuta de un bun profesionist si la fel de important este sa ne cunoastem misiunea divina a vietii, caci in acest mod vom afla pe ce drum sa ne indreptam, catre ce tinta sa tindem. Odata intrati pe acest drum, vom constata ca lucrurile se aşează de la sine si incep sa se lege intr-un mod surprinzator. 

Acestia sunt primii pasi pentru "Cucerirea Paradisului". 

Urmariti clipl aici:

va urma

Acesta este mesajul pe care ni l-au trimis Ingerii in noaptea aceasta. 


Asa sa ne ajute Dumnezeu!

Cu mult drag,
Sfatuitoarea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu