miercuri, 15 ianuarie 2014

Întuneric sau Lumină - Adevăr sau Minciună

Nu vreau să impun nimic nimănui, tot ce am scris poate fi verificat, pus în practică; doar voinţa de a citi acest Conţinut până la capăt ar arăta că eşti dispus să încerci să te schimbi de partea noastră; Toţi suntem Copii ai Luminii.

Puterea este mintea noastră şi trupul nostru, dar ei vor ca noi să nu fim conştienţi de ele şi să fim cât mai docili. 

Calea spre lumina este diversificată, nu contează pe ce cale păşeşti atâta timp cât ajungi acolo unde trebuie, dar nu te lăsa pradă întunericului, şi aici mă refer la întunericul SUFLETULUI TĂU ! 

Crezi în Dumnezeu, iubeşte-te pe tine, iubeşte viaţa după care îl iubeşti pe Dumnezeu. Înţelege Creaţia, şi o să te înţelegi pe tine după care ai să înţelegi şi restul, asta este evoluţia sufletului, caută în interior şi ai să vezi că ceea ce am zis este adevărat, numai că noi oamenii înţelegem fiecare în felul lui... este vorba de avansarea spirituală şi capacitatea de înţelegere. 

Totul este legat de trăiri, emoţii, vise, întâmplări din viaţa ta, tot ceea ce se întâmplă este cu un scop; de aceea ai ajuns acum aici, şi încă citeşti ce am scris. Gândurile devin realitate, realitatea în care noi trăim pare groaznică, dar dacă măsori paharul plin doar pe jumătate, nu numai că te minţi singur, dar şi accepţi ceea ce ţi se zice despre cultura şi istoria Omenirii. 

Ideea este în felul următor: Avem puteri speciale, eu unul am avut o forţă foarte mare (nu ştiu cum să explic dar o să încerc); puterea mea era reală, în meditaţie cu mine însumi îmi simt corpul indestructibil nu am alţi termeni de explicare... pur şi simplu este o forţă incredibilă, este ca şi cum toţi muşchi corpului ar stă încordaţi la maxim dar forţă este mult mult mai mare decât aş putea eu să o fac, pur şi simplu nu îmi explic... 

Tot prin meditaţie stăteam foarte calm cu muzică relaxantă, după vreo 20 de minute muşchii gâtului s-au relaxat şi capul meu s-a lăsat încet pe spate, iar în momentul următor am început să văd o lumină foarte mică ce pâlpâia ca lumina de lampă, aceea lumina galbenă a venit din partea stângă şi încet se făcea mai mare după care am realizat că lumina care era în camera mea venea cumva din interiorul meu... 

Am fost puţin speriat pentru că nu ştiam ce să cred, dar am mai aşteptat puţin şi am fost surprins dar şi foarte speriat în timp ce lumina devenea mai luminoasă şi era caldă (eu realizăm că este chiar cameră mea). Am încercat să stau calm, să nu mă sperii, dar nu înţelegeam... vroiam să deschid ochii să văd ce este cu lumina. 
Am mai stat câteva momente, capul meu deja era îndreptat spre tavanul de deasupra mea, puteam să văd foarte clar şi imperfecţiunile care erau din cauza unor denivelări mici... Atunci am deschis ochii şi am rămas şocat pentru că în camera mea nu era lumină, singura lumină era monitorul de la calculator care făcea o lumina albă foarte puţin luminoasă - nicidecum lumina care am vazut-o atunci când meditam.

Nici acum nu înţeleg ce s-a întâmplat, dar ştiu foarte bine ce am văzut. 

Cei care ne controlează viaţa, banii şi istoria, ştiu ceva ce noi nu trebuie să ştim niciodata... Poţi să crezi ceea ce am scris şi ce am să mai scriu în continuare, sau poţi să nu crezi - pe mine nu mă interesează dezbaterile verbale între cine are sau nu dreptate, doar că accept să ascult şi să îmi dau singur cu părerea în sinea mea dacă este adevărat sau nu, nimeni nu trebuie să îmi zică mie că sunt bun la ceea ce fac sau dacă sunt rău, dacă eu ştiu deja cum sunt... 

Nimeni nu trebuie să te înveţe pe tine să alegi între ce să crezi şi ce să nu crezi, deschide-ţi mintea şi sufletul că ai să vezi adevărul şi doar atunci o să cunoşti adevărata lume şi cum este controlată din toate puctele de vedere, ştiu că partea cu controlul lumii l-ai mai auzit şi de aceea vreau să subliniez că şi eu m-am săturat să îl tot aud şi am încercat să văd cât de adevărat este... 

Nu înţelegeam de ce toţi marii oameni ai erei noastre zic că lumea este controlată din umbră; la început eram sceptic - cum poate cineva să controleze atâtea miliarde de oamenii, mă gândeam că ar fi foarte greu să poţi să faci aşa ceva, de fapt, chiar eram sigur că nu se poate. 

Timp de 6 ani am căutat răspunsuri la întrebările mele, am citit cărţi, am văzut evenimente, întâmplări din întreagă lume am început cu civilizaţii antice... Totul pare un mister, ne pierdem când încercam să găsim un răspuns la întrebările noastre suntem ca un computer care rulează programe de tot felul fără nici un rost şi într-un final ne săturăm de toate şi nu mai vrem să înţelegem nimic.

Ceea ce pare real într-un final este artificial, ca un fel de hologramă, oare ce s-a întâmplat? Nu avem cum să răspundem cu alte întrebări... Mai mult, totul se repetă la nesfârşit într-un fel sau altul, totul ducând spre acelaşi ţel: adunăm informaţie, prin trăirile noastre, fiind negative sau pozitive în funcţie de sufletul fiecăruia. 

Dar Negativismul cu care ne luptăm este mult expus în viaţa ta şi a mea să îl putem vedea cu toţii, am crescut cu el şi pare ceva normal pentru majoritatea oamenilor şi îşi continuă drumul căzând şi mai mult spre întuneric fără să ne dăm seamă că suntem controlaţi de negativism şi că aproape tot ceea ce facem este negativ...

Într-un fel sau altul, cu toţii suntem conectaţi: prin simplul fapt că împărţim aceleaşi emoţii, corp, minte, suflet, gânduri, dar fiecare se crede diferit... Tot timpul unul se crede superior altuia este ca un fel de buclă, şi nimeni nu încearcă să schimbe ceva, se mulţumeşte cu ce îi spune altul şi urmează calea precum un robot programat să danseze la o anumită oră pentru un anumit timp. 

Suntem cu toţii bolnavi pentru că sistemul în care ne naştem este bolnav şi toţii suntem părtaşi pentru că încă mai acceptăm să trăim liniştiţi şi să nu căutăm nici un răspuns, să căutăm să vedem adevărul aşa cum este el, şi să încercam să îndreptăm lucruri care pot fi îndreptate...

Dar nu noi stăm cuminţi la televizor şi ne uităm la "ce mai face Oana şi Pepe", când în alte ţări sunt războaie şi foamete, suferinţe şi nelegiuiri, şi voi vă mai credeţi încă oameni credincioşi lui Dumnezu când voi nici nu vreţi să îl cunoaşteţi cu adevărat - crezi că dacă te duci la biserică şi te închini la nişte icoane totul este ok? 

Oare dacă ar fi fost aşa crezi că Iisus nu ar fi coborât din Rai pentru că v-a iertat, sau dacă nu el, atunci cel puţin un înger, doi acolo... Dumnezeul adevărat este milostiv, iubitor, înţelegător, Creator a tot ceea ce există şi va există, el este şi lumina şi întunericul el este totul, şi prin totul mă refer şi la tine!

Da, la tine! Crezi că tu eşti separat? Tu nu uita că trăieşti prin Dumnezeu sau cel puţin cu numele acesta îl ştim toţii, poate el nu are nume, sau poate el este ea, sau poate el/ea, este totul, dar ce contează asta? Tot ceea ce există nu este separat, ci există prin Unitate exact cum corpul tău comunică cu mintea, aşa funcţionează tot Universul.

Cum poate să fie corpul tău indepedent fără mintea ta care să-l conducă? Corpul tău la rândul lui este condus de suflet, acela eşti adevăratul TU, corpul tău nu percepe sufletul, pentru că la fel cum am zis mai sus sunt legate şi funcţionează ca o unitate: corpul şi sufletul sunt una, corpul recunoaşte sufletul doar când este în durere, sau când este gata să cadă în, întuneric; atunci mintea îţi este mai limpede şi tot timpul, suferi mult mai rău pentru că suferă şi sufletul tău pentru că ştie ce înseamnă să pierzi ceva preţios şi suferă.

Din această cauză, dacă am încerca să comunicăm cu sufletul nostru cu adevăratul EU interior, vocea aceea care pare înţeleaptă de fiecare dată mulţi o confundă cu EGO-ul, dar acel EGO eşti tu, acest EGO există în corpul tău, sunt 2 voci diferite în mintea/gândurile tale: una cu care te gândeşti mereu, cu care îţi faci toate planurile, vocea cu care te critici sau te amăgeşti, şi vocea care îţi răspunde calm pe un alt ton şi dispare - acesta este EUL interior, acela eşti adevăratul TU.

Pentru a ajunge aici, pe această planetă, acum, în acest corp, a trebuit să te supui legilor universale ale Universului şi acesta fiind corpul pe care îl ai în acest moment, corpul aparţine acestei planete. Pământul deţine matricea fiecărui corp de aici şi orice prinde viaţă trebuie să respecte legile universale. 

Odată cu [primirea] corpului, uiţi cine eşti pentru a putea avea un început nou... Dar Pământul a devenit un fel de capcană pentru suflete pentru că aici cu timpul nagativul a început să domnească şi oamenii să-i slujească, oare nu îţi pui întrebarea ce să întâmplat cu civilizatile antice? 

Cum se face că nu mai ştim nimic de acum 8.000 - 9.000 de ani dacă noi suntem de milioane de ani aici, ce se întâmplă? 

Uitaţi-vă la ce Zei venerau, şi uitaţi-vă şi la societăţile secrete din ziua de azi, ce venerează ele cum ar fi filmările cu ritualurile de la Bohemian Grove anul 2000. 

(Descriere EGO preluat de pe spiritus.ro - Răzvan despre EGO.)

O pildă remarcabilă ne dă Maestrul Paramahansa Yogananda, arătând că maeştrii îşi ţin ego-ul sub controlul strict al Spiritului. Într-o zi, Maestrul intră într-o dugheană pentru a cumpăra obiecte necesare ashramului pe care îl conducea. Se târgui mult, până obţinu un preţ foarte bun. Apoi însă, văzând că aspectul general al magazinului trăda sărăcie, se înduioşă şi îi plăti vânzătorului mai mult decât ceruse acesta la început. Vânzătorul fu copleşit de bunătatea Maestrului şi recunoscu în el Mâna lui Dumnezeu. 

"Cine este "ego-ul", şi cine sunt "eu"? " 

"Motivul pentru care sunt atât de deştept este că studiez mai mult problemele. " -Albert Einstein 

"Nu mă gândesc niciodată la viitor. Este destul de aproape. " - Albert Einstein 

"Binecuvantat este cel care nu aşteaptă nimic, pentru că acela nu va fi niciodată dezamăgit. " - Benjamin Franklin 

"Traieste că şi cum ai muri mâine; învaţă că şi cum ai trăi o veşnicie. " - Mahatma Gandhi 

"€œOmul este încă cel mai bun computer. " - John F. Kennedy 

"Poţi prosti toţi oameni pentru un anumit timp, câţiva oameni tot timpul, dar nu poţi proştii toţi oamenii tot timpul. " - Abraham Lincoln 

"Nu vedem lucrurile aşa cum sunt, vedem lucrurile după cum vrem. " - Anais Nin 

"Pe câmpul de observaţie, şansa favorizează doar minţile pregătite. " - Louis Pasteur 

"Îmi este mult mai frică de o armată de 100 de oi înfometate condusă de un leu decât de o armată de 100 de lei condusă de o oaie. " - Talleyrand 

"Nimic în afară sfatului nu este dăruit de către om cu atâta generozitate. " - F. de la Rochefoucauld 

"A fi înţelept înseamnă a recunoaşte cât de puţin şti. " - Oscar Wilde 

"Constiinţa este busola omului. " - Vincent Van Gogh 

Tot ce am scris este în speranţa că oamenii care se cred "Atei" să vadă adevărul şi pentru cei care tratează cu indiferentă tot ce îi înconjoară , şi nu numai pentru ei. 

Din tot ce am scris aici sper să motiveze măcar o singură persoană din 10.000, eu nu mă aleg cu nimic, chiar nu am de ce să mint cu cele ce mi s-au întâmplat mie în timpul meditaţiei; schimbarea începe cu tine, nimic nu este anormal, orice este posibil, numai tu te limitezi singur la a crede sau a face ceva, TU eşti singurul vinovat! 


Sursa: http://roaim.net.tf

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu