miercuri, 14 mai 2014

Un fost pilot CIA depune marturie ca niciun avion nu a lovit Turnurile Gemene la 11/09/2001




Subiectul asa-zisului atac terorist din 11/9 poate este consumat in prezent, dar in timp se dovedeste ca subiect de actualitate, datorita informatiilor care ies la suprafata. Daca dupa consumarea faptelor, in prima luna varianta oficiala parea verosimila, odata cu trecerea timpului si marturii a sute de oameni, precum si analizarea atat de catre specialisti cat si de oameni care doreau sa afle adevarul despre acest eveniment, iese in evidenta faptul ca a fost o operatiune ,,steag fals” orchestrata de catre elita occidentala( SUA, Israel si Arabia Saudita ) cu actorii pe care ai stim cu totii, in scopul declansarii ,,razboiului impotriva terorismului”, in plan extern, iar in plan intern interzicerea si reducerea grava a unor drepturi si libertati individuale esentiale prin semnarea de catre nazistul Bush Jr. a ,,Patriot Act” care incalca grav Constitutia SUA. Scopul general al administratiei Bush Jr. a fost intronarea unei dictaturi fasciste in SUA. Mijloacele folosite parca sunt copie la indigo cu cele folosite de catre Hitler in anii’30 pentru a prelua puterea in Germania, priviti :



In prezent se ajunge la concluzia ca mijloacele prin care au dus la indeplinire prabusirea si dezintegrarea WTC nu sunt dintre cele clasice cum s-ar crede la prima vedere. Ultima concluzie si cea mai socanta este ca nu s-au folosit nici macar vestitele avioane care au intrat premeditat in cele doua turnuri pilotate de catre niste piloti neexperimentati arabi. Au fost folosite arme si tehnologie ce multi dintre noi nici nu ne imaginam ca ar exista. 

In cele ce urmeaza va redau o marturie de exceptie a unui fost pilot CIA.
Un fost angajat CIA și pilot civil a jurat intr-o declarație pe propria răspundere, că niciun avion nu a lovit Turnurile Gemene, ca ar fi fost fizic imposibil.

John Lear, fiul inventatorului Learjet - Bill Lear, a dovedit din experienta sa, ca ar fi fost imposibil fizic ca un Boeing-767, cum ar fi zborurile- AA11 și UA175 sa fi  lovit Turnurile Gemene de la 9/11, în special atunci când au fost pilotate de catre piloți neexperimentați.

El spunea :
 "Nici un Boeing- 767 nu a lovit Turnurile Gemene cum în mod fraudulos au susținut guvernul, mass-media, NIST și contractorii săi, a sustinut în declarația pe propria răspundere.”

"Astfel de accidente nu au avut loc, deoarece acestea sunt fizic imposibil, cum este descris, din următoarele motive: în cazul UAL 175 care a intrat în turnul de sud, un adevărat Boeing- 767 ar fi început" telescopic "sa se dezintegreze atunci când botul a lovit coloanele de oțel de 14 inch care sunt de 39 de inch ( aprox. 99 cm in diametru ) pe centru.”

"Coada verticala și orizontala s-ar fi separat instantaneu de aeronava, cand ar fi lovit coloanele de oțel și ar fi căzut la pământ.”

"Motoarele la impactul cu coloanele de oțel si-ar fi menținut forma lor generală și, fie ar fi căzut la pământ fie ar fi fost recuperate din resturile clădirilor prăbușite.”

Niciun Boeing 767 nu ar fi putut atinge o viteză de 540 m/h( aprox.870 Km/h), la 1000 de metri deasupra nivelului mării datorita "vitezei duble parazite".

,,Suprafața fantei motorului nu este conceputa pentru a accepta volumul de aer dens de la acea altitudine și viteză.”- ( Specific ca la altitudinea de 8000-12000 de metri, la care evolueaza aeronavele actuale, aerul este rarefiat, foarte putin dens, care opune o rezistenta minima asupra aeronavei, iar temperatura aerului este de cca. -50 de grade Celsius, n.a.).

,,Bucata de fuzelaj extern presupusa ca conține 3 sau 4 decupaje - fereastră este incompatibilă cu un avion care a lovit o coloana din oțel de 14 inch (aprox.35,5 cm), la peste 500 mph. Ar fi fost mototolită.”

,,Nici o parte semnificativă a Boeingului 767 sau motorul nu ar fi pătruns în coloanele de oțel de 14 inch dincolo de miezul masiv al turnului fără ca o parte din ele sa nu se identifice la sol.”

,,Resturile colapsului ar fi conținut secțiuni masive ale Boeingului 767, inclusiv 3 miezuri de motoare cu o greutate de aproximativ 9000 pounds( aprox.4 tone ,n.a.) bucata, care nu ar fi fost ascunse. Cu toate acestea, nu există nicio dovadă din oricare dintre aceste componente structurale masive la WTC. O astfel de dispariție completă a Boeingului 767 este imposibila.”

Declarația pe proprie răspundere, din data de 28 ianuarie 2014 face parte dintr-un proces deschis de către Morgan Reynolds, în Statele Unite District Court, Districtul de Sud, New York.
În martie 2007, Reynolds, un fost economist-sef sub administrația George W. Bush a depus o Cerere de Corectare cu Institutul National de Stiinta si Tehnologie din SUA invocând convingerea că avioane comerciale reale (Boeing) nu au lovit turnurile WTC.

Deși Miscarea Adevarul despre 9/11 a respins inițial teoria " nu au existat avioane", ca prea bizara, după o analiză științifică și rațională, aceasta a devenit o explicație larg acceptată datorita probelor colectate.

Spre deosebire de orice altă formă de declarații, o declarație pe propria răspundere devine adevăr în drept, în cazul în care aceasta nu este răsturnată. În acest caz guvernul american va fi obligat să admită că varianta oficiala data de Comisia 9/11 este greșită.

Căpitan în rezervă, fostul pilot CIA in varsta de 65 de ani - care are peste 19.000 de ore de zbor - a atras de asemenea atenția asupra lipsei de experiență a piloților care ar fi zburat cu aeronavele:

,,Presupusa coborâre controlata în New York pe o linie relativ dreaptă in curs de un pilot novice, este puțin probabil din cauza dificultății extreme de a controla poziția, rata de coborâre și vitezei de coborâre în parametrii de zbor "controlat".”

"Este nevoie de un pilot de înaltă calificare pentru a interpreta" EFIS "( displayurile electronice de zbor ), cu care nici unul dintre piloții hijacker nu ar fi fost familiarizati chiar daca au beneficiat de instruire, și de a folosi controalele sale, inclusiv eleroane, cârma, lifturi, spoilere și drosseli de efect ca să mențină controlul si coborârea.”

Lear, în conformitate cu declarația sub jurământ, a zburat cu peste 100 de tipuri diferite de avioane în timpul celor 40 de ani de zbor și deține mai multe certificate de aviator FAA decât orice alt pilot FAA certificat. El a zburat in misiuni secrete pentru CIA din Asia de Sud-Est, Europa de Est, Orientul Mijlociu și Africa între 1967 și 1983, apoi a petrecut 17 ani de lucru pentru mai multe companii aeriene de pasageri și de marfă ca căpitan și instructor de zbor.

El este un membru al http://pilotsfor911truth.org/  care a arătat în mod constant că era imposibil pentru ca acele avioane sa fi lovit Turnurile Gemene în modul în care Comisia 9/11 a sugerat.
Comisia nu a luat probe de la experți sau piloți atunci când a efectuat investigațiile privind atacurile in 2002-2004.
             
       sursa : http://neonnettle.com/

Ideea care se avanseaza acum este ca s-a folosit tehnologie holografica pentru a induce imaginea avioanelor care s-au si vazut la TV cum au intrat cu viteza in cele doua turnuri, iar turnurile au fost lovite cu o arma ( electromagnetica, scalara, cu impuls sau de alt gen necunoscuta noua ), pentru a realiza efectul.
Priviti urmatorul videoclip si fiti foarte atenti la minutul 16.25 – se vede o silueta a unui obiect zburator care evolueaza pe langa turnuri chiar in momentul impactului. In afara de aceasta, la momentul impactului, chiar inainte ca silueta avionului ( hologramei) sa loveasca turnul se vede un flash de lumina. Acesta patrunde apoi complet in turnul din otel fara sa se dezintegreze nimic din asa-zisul avion, ca si cum ar intra in branza….este contrar oricaror legi ale fizicii clasice…


   In videoclipul urmator priviti la minutul 5 si 11 , dupa ce primul turn este in flacari, apare clar in deplasare spre cel de-al doilea o sfera , poate fi un OZN sau o arma secreta, nimeni nu stie inca dar efectul a fost constatat…  
  

Dupa aceasta scurta si nespecialista analiza se poate trage o concluzie. In desfasurarea evenimentului de care am amintit s-au folosit tehnologii care noi oamenii de rand nu avem habar si nici nu le concepem. Acestea sunt detinute de catre cabala pentru a-si duce la indeplinire planurile malefice de sclavizare a omenirii.

In alta ordine de idei, teama si panica teribila provocata de acel eveniment pe plan mondial a fost majora. Asta s-a si urmarit. In plan subtil, energetic, scaderea frecventei de vibratie a constiintei planetare si se pare deschiderea unui portal energetic negativ pentru influentele reptiliene sau ale altor civilizatii ET negative ( archoni..) cu care cabala conlucreaza in acest plan.

De ce nu au intervenit civilizatiile ET benefice pentru anihilarea acestui eveniment? Omenirea avea nevoie de acesta, pentru a se TREZI . Efectul, in timp asupra oamenilor a fost exact invers fata de ce preconizase cabala. De la acel moment omenirea se trezeste in masa si acest fapt este incontestabil.

Mai avem putin ca sa punem capat tuturor planurilor cabalei si sa incepem sa construim o lume dreapta, pozitiva si benefica pentru tot ce exista pe aceasta planeta.   
              
        Drum drept spre Lumina !

Sursa: http://burebista2012.blogspot.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu