joi, 12 mai 2011

Imi cer iertare Doamne Dumnezeul meu

DOAMNE, Tu care le stii si le oranduiesti pe toate, iti cer iertare in genunchi si cu capul plecat, daca acum, nu inteleg ce se intampla. Te rog sa-l primesti pe sotul meu la tine si sa ii daruiesti iertarea si linistea sufletului sau atat de incercat aici pe pamant.
Nu pedepsi pe nimeni dintre cei care i-am gresit si te rog sa ne ierti pe toti, mai ales pe mine, cea mai mare pacatoasa a ta.
Ma rog Tie Doamne, sa ne alini suferinta si mie si copiilor mei si tuturor celor care plangem cu lacrimi amare pierderea suferita.
Imi pun viata in mainile Tale Doamne si nu vreau sa judec nimic din ceea ce s-a intamplat sau se va intampla.
TU decizi ceea ce este mai bine pentru mine si pentru noi toti.
Pe iubitul inimii mele il rog sa ma ierte, pentru toate supararile pe care i le-am pricinuit de cand ne cunostem si am fost impreuna. El a fost jumatatea mea, el a fost sprijinul meu, el a fost tot ceea ce o sotie poate spera sa sa aiba langa ea.
Imi pare atat de rau si il rog sa ma ierte pentru ca nu am putu sa ii schimb mai mult destinul.
Ii rog pe Ingeri si pe Arhangheli sa aiba grija de sufletul lui si sa il aseze in Imparatia Cerului, unde sa isi gaseasca linistea si sa astepte clipa cand ne vom revedea.
Acum am sufletul greu si stiu ca el nu isi doreste acest lucru. L-am iubit, il iubesc si-l voi iubi pana ce eternitatea ne va uni.
Toata lumina pe care el a adus-o in viata mea, imi doresc sa o pastrez in adancul inimii mele.
Te rog pe Tine Doamne, primeste-l in imparatia ta pe cel care mi-a fost alaturi atatia ani si care mi-a daruit cele mai mari bucurii ale vietii mele de pana acum.
Iti multumesc Doamne pentru tot si te rog sa ma ajuti sa integ.
Multumesc Doamne,
Amin!

Sfatuitoarea

10 comentarii:

  1. Triste si frumoase cuvinte de despartire!
    Fie ca cel plecat sa vegheze asupra familie voastre in pace si liniste din salasul Domnului!
    I-real

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea,sunt cu totul alaturi de tine,acum cand suferinta ta a deschis un canal de lacrimi curate si grele.Stiu ca vei razbi,stiu ca intelegi adevarata dimensiune si rostul pierderii.Dar,mai stiu si ca suntem materie,ca nu putem sa nu suferim,sa nu fim tristi.Sufletul tau va fi mereu impletit cu al lui,iubirea ta se va scalda in iubirea lui,iar ingerii il vor primi cu onoruri...
    Fii bucuroasa ca l-ai intalnit,ca ti-a colorat viata cu praf de fericire ,ca rostul tau a fost langa el.A fost cadoul tau,marele cadou de la viata,pentru ceea ce esti tu.Si tu esti o luptatoare dar si o sensibila.Vei petrece sufletul lui peste dimensiuni,vei privi in zare si il vei auzi mereu.Dar,vei ramane aici sa aduci un omagiu mereu Celui care ti-a dat un asemenea cadou.
    Pentru tine,pentru el,pentru ceea ce inseamna viata...
    Cu drag ,Aura.

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga mea,
    daca e adevarat ceea ce se spune ca nimic nu e intamplator si nimic din tot ce ni se intampla nu e o simpla intamplare .. atunci ma gandesc ca asa trebuia sa fie pentru fiecare dintre voi, in acest moment, timp in care, pentru cineva se incheie o misiune, pentru altii incep altele..
    Pot spune acum ca, cuvintele mele sunt de prisos, tocmai pentru ca ceea ce simt acum fata de suferinta prin pierderea ta, a voastra .. e mai puternica decat exprimarea unor cuvinte.
    Moartea ar trebui sa fie privita o bucurie, tocmai pentru ca spiritul s-a intors langa cealalta familie astrala care il asteapta din calatoria pe Pamant. De fapt ..nici nu a plecat de langa voi. E tot spirit, doar ca nu in corp fizic.
    Ingeri, Arhangheli, Iisus ..ba chiar Dumnezeu e cu tine, cu voi, cu el.
    Alaturi de ei..ma alatur si eu umila, impreuna cu toata sustinerea mea.
    Esti tare, esti puternica, esti mai mult decat crezi.
    Cu multa iubire,
    Rose

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragele mele,
    Cuvintele sunt prea putine pentru a va multumi. Acum am sufletul cernit si tocmai de aceea mesajele voastre imi aduc atata mangaiere.
    Va multumesc din suflet.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cuvintele mele nu pot exprima ceea ce simt; pot spune doar ca iti sunt alaturi cu toata compasiunea si intelegerea,mai departe il las pe prietenul meu Osho sa-ti vorbeasca:
    "Moartea bunicului a fost prima mea intalnire cu despartirea pamanteasca. O intalnire, si mai mult decat atat; altfel i-ar fi pierdut sensul. Am vazut moartea, si ceva mai mult decat a muri, ceva care plutea deasupra trupului parasit, elementele... Acea intalnire mi-a determinat tot cursul vietii. Mi-a dat o directie, sau mai degrabã o dimensiune care nu-mi fusese cunoscuta mai inainte.
    Am auzit de moartea altor oameni... N-am vazut, sau chiar daca am vazut ceva, a fost fara inteles pentru mine. Cand moare un om pe care il iubesti, intalnesti cu adevarat moartea. Trebuie sa subliniez: intalnesti moartea numai cand se stinge o fiinta iubita.
    Cand te inconjoara iubirea si moartea se produce o transformare uriasa, ca si cum s-ar naste o alta fiinta. Nu vei mai fi niciodata acelasi. Oamenii nu iubesc, si de aceea nu au experienta mortii asa cum am avut-o eu. Fara iubire, moartea nu da cheia vietii. Cu iubire, iti daruieste cheia intregii existente. Prima mea experienta cu moartea nu a fost doar o intalnire. A fost un fapt complex, in multe moduri. Omul pe care il iubeam era pe moarte. Pentru mine fusese ca un tata. Ma crescuse in libertate absoluta, fara inhibitii, fara interziceri, fara porunci… Iubire in libertate – dacã o ai, esti rege. Acesta e adevaratul regat al Domnului – iubirea in libertate. Iubirea isi adanceste radacinile in pamant, libertatea iti da aripi sa zbori.
    Bunicul mi le-a daruit pe amandoua. Mi-a daruit atata iubire cat nu avusese pentru nimeni, nici pentru mama, nici pentru bunica; mi-a daruit libertatea, care este cel mai mare dar. La moarte, mi-a dat inelul si mi-a spus cu lacrimi in ochi: “Nu am nimic altceva sa-ti dau”.
    Am spus: “Nana, dar mi-ai fãcut deja cel mai pretios dar”.
    A deschis cu greutate ochii si a spus: “Care?”
    Am ras: “Ai uitat? Mi-ai daruit iubire si libertate. Nici un copil n-a avut vreodata atata libertate cata mi-ai dat tu mie. Ce mai vrei? Ce poti sa-mi mai dai? Iti sunt recunoscator. Mergi in pace”."
    Dumnezeu sa te binecuvanteze.
    White Swan.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mesaje atat de frumoase pentru o tristete atat de mare! Draga mea, ma alatur si eu acestora si iti trimit gandurile mele bune, de sustinere si imbarbatare. Sa stii ca nu esti singura, noi suntem alaturi de tine; oricum nu sunteti singuri, inca un inger va vegheaza de acum inainte pe voi, cei dragi lui. Te imbratisez cu drag, Dona

    RăspundețiȘtergere
  7. Dumnezeu sa va binecuvanteze pentru gandurile voastre frumoase, acum cand imi este foarte greu!

    RăspundețiȘtergere
  8. HRISTOS A INVIAT!
    Draga mea ,"DOMNUL SA-L ODIHNEASCA IN LOC CU LUMINA <CU VERDEATA SI SA-L IERTE PENTRU TOT CE A GRESIT IN ACEASTA VIATA" Te rog draga mea sa te intaresti ca sa poti fi alaturi de cele 2 flori care au mare nevoie de tine .El este alaturi de voi si va vegheaza.Fi increzatoare pentru ca trebuie sa mergi mai departe ,este hotararea Domnului si nu putem sa trecem peste ea .Te imbratisez cu mare drag si te rog sa fii puternica,Marieta

    RăspundețiȘtergere
  9. Adevarat a inviat!
    Iti multumesc pentru vorbele frumoase si fie ca Bunul Dumnezeu sa ii daruiasca fericirea Sa!
    Dumnezeu sa fie cu tine si cu familia ta si sa va ajute in tot si in toate!

    Sfatuitoarea

    RăspundețiȘtergere