sâmbătă, 14 mai 2011

Romania ca o scena

Acest articol apartine www.digerate.blogspot.com

Mare congres politic mare. Discuta despre Romania? Despre cat de rau o duce romanul obisnuit? Nu. Aleg cine va fi urmatorul subsef al Romaniei pentru urmatorii ani. Pentru ca partidul care ne va conduce este, indubitabil, cel mai mare castigator de dupa revolutie. Ala care si cand pierde tot el castiga.
Desigur ca la congres sunt invitati de marca. Atat interni cat si internationali. Cum ne-am obisnuit deja am aflat ca saracia si boala cu care se lupta romanii sunt bune. Si nu numai atat, dar sunt si salutate de noi toti, de poporul chinuit. Am aflat ca economia duduie, ca stam mai bine decat Grecia, Irlanda sau Portugalia, care au luat imprumuturi imense. Romania nu se incadreaza. Nu nu. Sa fiti siguri. Pentru ca imprumuturile pe care le-am luat de la FMI sunt luate asa, ca mici ajutoare, nu trebuie date inapoi. Deci alora le-au dat bani cu dobanda, vor trebui sa-i restituie, pe cand romanii nu au aceste probleme. Noi am primit pe de-a moaca bani de la banci si FMI si UE.
Am mai aflat ca in partidul conducator exista factiuni, oficial recunoscute, care au fost trase pe linie moarta. In fond e o reeditare a evenimentelor politice de la inceputul anilor 2000. Nimic suprinzator. De obicei in campanii totul se termina cu o zi inainte de alegerile propriu-zise. La partid nu e asa. Campania continua, eventual si in timpul votului. Tot de obicei presedintii sunt apolitici. Nu si la partid.
Ce mai tura-vura, Romania merge bine. Atat de bine incat politicienii continua sa acumuleze averi, romanii sa moara de saracie, iar partidul sa faca propaganda uzuala. Iar daca se mai trezeste cate un procent de populatie- stiu eu, cam 80%- sa spuna ca tara merge prost- nu conteaza. 15% din populatie stie mai bine ce ii trebuie majoritatii. Si asa se si comporta.
Tot la capitolul concluzii finale am inteles ca arta va insoti intotdeauna romanul, si la voie buna si la nevoie. Romanul s-a nascut artist. Poate plange la comanda, poate rade la comanda, dar mai ales… scena este viata lui!
Daca v-a placut acest articol nu uitati sa-l distribuiti mai departe. Multumesc.

Sursa: De la lume adunate si-napoi la lume date

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu