luni, 2 mai 2011

Rugaciune pentru izbavirea de vrajmasi

Rugaciunea aceasta ne ajuta mult atunci cand avem suparari din partea oamenilor din jur care ne gandesc rau sau nu ne privesc cu ochi buni, ne ajuta sa suportam mai usor necazurile pe care ni le pricinuiesc, ne ajuta sa ajungem sa traim in liniste si pace si fara ganduri de razbunare sau ura. Bunul Dumnezeu le da ganduri bune asupra noastra si ii ajuta pe ei si pe noi sa iertam.

Doamne, invata- ma sa- ti cunosc marirea si bunatatea. Da- mi inima curata si lesne iertatoare si cainta pentru supararile ce le-am facut altora. Fa sa am dragoste crestineasca si sa pot rabda cu pace toate necazurile ce- mi vin din partea lor, facand porunca Ta. Ma fagaduiesc sa nu mai fac rau celor ce- mi fac rau, pe cei ce ma blesteama, ii voi binecuvanta. De va flamanzi vrajmasul, ii voi da paine; iar de va inseta, il voi adapa. De va cadea, il voi ridica si de se va rataci il voi povatui.
Doamne, eu nu sunt decat un om neputincios. De aceea Te rog sa ma ajuti cu darul Tau pentru a fi statornic in poruncile Tale. Trimite binecuvantarile Tale peste vrajmasii mei si intoarce inima lor cu dragoste asupra mea. Alunga suferintele si neodihna ce- mi vin de la ei si ne impaca pe noi. Da- ne pacea Ta, Doamne, ca sa putem vietui in pace, cu bucurie si sa- Ti zicem in unire cu fata senina si cu o inima curata:” Si ne iarta noua gresalele noastre, precum si noi iertam gresitilor nostri”. Ca Tie se cuvine slava, cinstea si inchinaciunea in veci. Amin.


...Si asa, cu ajutorul bunului Dumnezeu si al rugaciunilor, sa incepem o noua zi in care sa iertam si sa fim iertati, o noua zi in care sa traim in liniste si pace cu toti oamenii.
http://femeilor.ro/rugaciune-pentru-izbavirea-de-vrajmasi-526.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu