joi, 23 iunie 2011

Rugaciune pentru gasirea sufletului pereche

Doamne Dumnezeule,
Te rog pe Tine şi pe îngerii iubirii să mă ajutaţi să am o relaţie minunată de dragoste cu sufletul meu pereche. Vă rog să mă îndrumaţi să-mi găsesc sufletul pereche, să mă ajutaţi să-l întâlnesc şi să ne bucurăm unul de altul cât mai curând. Vă cer ajutorul pentru a crea condiţiile să pot avea această minunată relaţie sufletească chiar acum. Vă rog să mă ajutaţi să-mi vindec orice blocaje mentale, trupeşti sau emoţionale, care m-ar face să mă tem de iubirea cea mare. Vă rog să mă ajutaţi să aud şi să urmez îndrumările divine ce-mi vor permite să găsesc şi să mă bucur de această relaţie sufletească. Ştiu că sufletul meu pereche mă caută cu aceeaşi ardoare cu care şi eu îl caut pe el. Amândoi vă rugăm să ne ajutaţi să ne întâlnim, să ne cunoaştem şi să acceptăm binecuvântările marii iubiri.
Mulţumesc.

http://blog.amongus.info/?p=187

11 comentarii:

  1. Buna Sfatuitoarea,cum as putea sa iau legatura cu tine,am nevoie de un mic sfat,ma aflu intr-un "impas emotional" daca pot sa il numesc asa. Mersi

    RăspundeţiȘtergere
  2. Draga AGV,
    Poti sa imi scrii pe adresa

    sfatuitoarea@gmail.com

    Dumnezeu sa te binecuvanteze!
    Cu drag,
    Sfatuitoarea

    RăspundeţiȘtergere
  3. Buna ziua ,sunt in impas am fost parasit de un an si jumatate si nu inteleg ce se intampla cu mine ,toate incercarile mele de ami gasi jumatatea au esuat ,sunt derutat totul mise pare de neatins ,ori ce fata incerc sa o cuceresc in scurt timp se stinge totul ca para focului ,ma simt neajutorat si vreau sa te rog sa-mi sugerezi ce sa fac si sa-mi spui e vreun BLESTEM mostenit .va rog ajutati-ma ..eu sunt Cristian din Arad. id cristi_cen73@yahoo.com

    RăspundeţiȘtergere
  4. Buna ziua!As dori sa va spun si eu o rugaciune facatoare de minuni.Se face 9 zile la rand si in fiecare zi se aprinde o lumanare alba.In a 9 zi publicati rugaciunea.Se pun 3 dorinte-una de bani si 2 imposibile.Ele se vor implini chiar daca nu credeti.Rugaciunea:Maica iubita,sfanta fecioara din Juquila,Fecioara a sparantei noastre,iarta-mi pacatele pentru ca sunt multe,viata noastra e ata,fereste-ne de tot raul si daca in aceasta lume de nedreptate,mizerie si pacat vezi ca viata noastra a luat-o razana nu ne abandona!Maica iubita protejeaza pelerinii Fii alaturi de noi in toate drumurile noastre!Acoperai cu mantia ta pe sarmanii fara ajutor si painea care le-a fost furata,da-le-o inapoi!Fii langa noi toata viata noastra si elibereaza-ne de orce tip de pacat!Amen!II multumesc Fecioarei din Juquila pentru toate favorurile primite!Amen!Se spune de 9 ori Bucura-te Marie:Bucura-te Marie cea plina de har domnul este cu tine binecuvantata esti tu intre femei si binecuvantat este rodul pantecelui tau Iisus.Sfanta Marie maica lui Dumnezeu roaga-te pentru noi pacatosii acum si in ceasul mortii noastre.Amen!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Superba!
      O voi publica, caci mi se pare incarcata de sentimente.
      multumesc!

      Ștergere
  5. Cam multe repetitii ...

    RăspundeţiȘtergere
  6. Ce ar trebui sa faci in situatia in care esti parasit si doresti, din tot sufletul ca omul iubit sa se intoarca?Daca nu este vina mea?Am incercat la adresa indicata si nu ati raspuns...Ce ar trebui sa fac,el nu a procedat corect nu mi-a dat nici o sansa,m-a cautat de doua ori dar sub alte pretexte.cum se spune nici cu el dar nici fara el,va rog sa-mi dati un sfat.Multumesc.

    RăspundeţiȘtergere
  7. Daca suferi din cauza unei iubiri care s-a sfarsit brusc nu trebuie sa disperi, trebuie sa te rogi si sa ai foarte multa rabdare. Daca undeva acolo este scris ca tu si acea persoana sa fiti impreuna veti fi, daca nu nu.

    RăspundeţiȘtergere