joi, 1 decembrie 2011

Care este cel mai valoros român din toate timpurile, dar cel mai puternic brand românesc?


1 Decembrie, Ziua Națională a României, reprezintă un motiv de bucurie pentru românii de pretutindeni. Citeşte mai jos care este considerat cel mai valoros român din toate timpurile şi cel mai puternic brand românesc.
Cel mai valoros român din toate timpurile este nimeni altul decât Ştefan cel Mare. Acesta a fost votat în cadrul unei emisiuni de acum cinci ani a Televiziunii Române.  Inspirându-se din versiunea britanică a emisiunii 100 Greatest Britons, TVR a întocmit topul 100 al celor mai mari români, pe baza votului exprimat de telespectatorii români care au dorit să-și exprime preferințele prin internet, sms sau telefon.
Din lipsa unor criterii coerente de clasificare și prin faptul că alegerea s-a bizuit exclusiv pe bunul plac al telespectatorilor care au participat la vot, s-a ajuns la o listă problematică, disputabilă, care a demarat sute de reacții și luări de poziție.

Cei mai valoroşi români din toate timpurile:

1. Ştefan cel Mare

2. Carol I 
3. Mihai Eminescu 
4. Mihai Viteazu
5. Richard Wurmbrand
6. Ion Antonescu
7. Mircea Eliade 
8. Alexandru I. Cuza
 9. Constantin Brâncuşi 
10. Nadia Comăneci

Borsec, cel mai puternic brand românesc 

Brandul Borsec este considerat cel mai puternic brand românesc. După ce a fost cel mai puternic brand românesc la a doua ediţie a evenimentului "Top 50 cele mai puternice branduri româneşti, "Regina apelor minerale" a reuşit să cucerească şi topul Superbrands.

Borsec s-a plasat pe primul loc în cadrul Programului Consumer Superbrands 2011-2012

Realizatorii topului au pornit inițial de la aproape 2.000 de branduri, care au trecut apoi prin etape successive de selectie. Primele etape de analiză a brandurilor au fost efectuate de experții în comunicare, management și marketing, iar ultima etapă, în urma căreia s-a cristalizat topul, a fost efectuată după consultarea a peste 1.500 de consumatori români din toată țara. 

Criteriile luate în considerare în definirea unui superbrand și implicit, la notarea brandurilor de către experți și consumatori au fost: calitate, încredere și diferentiere pe piață. 

Organizația Superbrands a intrat în România în anul 2005, prin agenția de comunicare strategică și relații publice BDR Associates. Organizația derulează programe în peste 100 de țări din întreaga lume. Cercetarea din România este derulată în parteneriat cu compania Nielsen. 

Cei mai populari români pe YouTube

Atunci când vine vorba despre cei mai cunoscuţi români pe YouTube, cel mai mare site de partajare video din lume, artişti Edward Maya, Alexandra Stan, Inna şi Akcent sunt pe primele locuri. Aceştia au reuşit să adune peste 20 de milioane de vizualizări pe Youtube pentru una dintre piesele lor.

În prezent, cea mai vizionată melodie pe Youtube care a fost produsă de un român este "Stereo love" a lui Edward Maya. Melodia ce a apărut în anul 2009 a strâns pe Youtube peste 154 de milioane de vizualizări.


Sursa: Capital

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu