luni, 5 martie 2012

PE 3 MARTIE AI FI IMPLINIT 47 DE ANI, IUBIREA MEA


Nu am uitat iubirea mea ca pe 3 martie a fost ziua ta!
Cum era sa uit?! Nu am putut sa trec asa usor peste aceasta zi, o stii prea bine, de acolo de unde esti acum, din IMPARATIA INGERILOR. 
Stiu ca veghezi in continuare asupra mea si a copiilor nostri; stiu ca nu m-ai parasit nici o clipa, nici pe mine nici pe ele, dar mai ales pe cea mica. In fiecare zi vad si ma conving cum o veghezi si o indrumi pas cu pas.
Ce poate fi mai uimitor decat faptul ca un copil de 2 anisori sa arate spre locul acolo unde tu te aflii si sa zica:
" Tati!".
Iti multumesc ca ai fost langa mine in clipele grele atunci cand am fost pe patul spitalului si credeam ca nu voi mai ajunge acasa niciodata!
Sper si acum, desi uneori tot ma indoiesc, o recunosc, ca alegerea ta, pe care ai facut-o, sa fie cea buna si sa fie mai bine asa, adica tu acolo si eu aici!
TE IUBESC si acum la fel de mult ca si anul trecut si ...
SA FII INCONJURAT DE LUMINA BLANDA A LUI DUMNEZEU!

Mai jos, am postat video-ul pe care noi dansam anul trecut toti 4 atunci cand eram atat de fericiti!

Cu mult dor si iubire, a ta sotie, 
Sfatuitoarea






4 comentarii:

  1. Condoleante si fii sigura ca vegheaza de acolo de sus!

    RăspundețiȘtergere
  2. Binecuvantata sa fi in lumea aceasta ! Dumnezeu sa te aiba in paza pe tine si familia ta ! Multa iubire si recunostinta sotului tau. Dumnezeu sa ii dea putere sa aiba gija de voi. Iar tu sa aduci mereu lumina si iubirea printre noi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mu tumesc din suflet, dragii mei, ca sunteti alaturi de mine cu gandurile voastre frumoase!
    Cu drag,
    Sfatuitoarea

    RăspundețiȘtergere