luni, 28 mai 2012

MARTURISIREA UNEI CITITOARE: SFANTA IMPARTASANIE FACE MINUNI


Acest articol apartine blogului Saccsiv 


Iata comentariul sorei plumoada postat la articolul CE SE INTAMPLA IN TIMPUL SFINTEI LITURGHII? O istorie foarte folositoare:

daca imi ingaduiti, tin sa va spun prin ce am trecut recent:

eu cred ca Sfinta impartasanie face minuni, cu mine a facut:
am fost bolnava, am aflat asta prin toamna lui 2011, de fapt, tot anul ma simtisem rau, dar acum aveam confirmarea;
de cind am aflat, cititnd pe net depre boala, am dat de acatistul Sfintului Nectarie si l-am citit timp de 4 luni, in fiecare noapte, atunci cind rugaciunea este de aur si ajunge la prestolul Domnului;
nu existau medicamente, decit operatia.
din cauza nevredniciei mele, duhovnicul nu m-a impartasit atunci, nu tineam post,si altele mai grele…
intre timp, am facut ecografii, inclusiv inainte de Paste, lucrurile erau la fel;

am tinut post si am vrut sa ma impartasesc din toata inima, lucru care s-a si intimplat; NU TIN MINTE SA IMI FI DORIT VREODATA ASA DE MULT, NEVREDNICA DE MINE, SA GUST DIN TRUPUL DOMNULUI, NU TIN.

dupa Sf. Paste am facut interventia, si am descoperit, cu stupoare ca lucurile incepusera si fie muuuuuuuult mai bune; aveam o formatiune chistica, care scazuse brusc 2 cm, si pe unde se exitinsese, nu mai era, am trecut cu bine, m-am simtit bine, sunt bine.

persoanele care m-au ajutat au purtat nume de apostoli, TOATE si numele Maicii DOmnului.
nu stiti cit m-am rugat, cu cita zdrobire, am ars candela, m-am uns si Domnul m-a ascultat, si sf. Nectarie si Maica Sfinta, puteam sa fiu mult mai rau, dar m-am simtit bine.

ma iertati, am scris mult, dar nu au vrut sa tin lumina sub obroc, cum se spune, stiind ca voi ma veti intelege, desi altora li se pare ca exagerez.

poate inspira si pe altii, macar pe unul

eu, sunt alt om, ce frumoasa e smerenia!

Multumesc Doamne, Maica Domnului si Sf. Nectarie, multumesc!

Cititi va rog si:


Parintele Arsenie Papacioc – SFANTA IMPARTASANIE:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu