duminică, 27 mai 2012

Parfum de schimbare…


 Si cand pivesc acest minunat Pamant si cred ca a fost un motiv foarte bine intemeiat pentru care Am Ales aceasta experienta, si-mi amintesc ce vremuri tulburi am trait, prin cate vapai de lacrimi am trecut impreuna, insa Acum stiu ca totul a meritat, ca pana la urma ceea ce a ramas este Minunatia experientei umane ca un iz subtil cumva de neiutat

Si stiu ca fiecare spera in generatiile viitoare asa cum strabunii nostrii au sperat in noi, insa va spun ca in copilul din noi sa avem INCREDERE in acel NOU inceput si ACUM.

Cata minunatie este … ati observat ca un curcubeu de pe cer incape intr-o picatura de apa,  ati observat ca iubirea Toata incape in sufletelul nostru interior si se expandeaza, ati observat ca soarele care lumineaza o galaxie intreaga este in centrul corpului nostru…cat de simplu si minunat…
ce frumoasa este completarea pe planeta noastra…mama/tata  si copil, frati si prieteni, iubiti.. cat de frumos este cand totul este un dans al armoniei si ce unire frumoasa se face intre noi, ingerii canta si danseaza cu noi de fericire.
Haideti sa trezim minunatia din noi sa aducem parfum de schimbare, sa creem frumosul oricum si oricat in orice actiune, la munca, cu prietenii cu familia… haideti sa devenim ceea ce SUNTEM- COCREATORI.
Si atunci cand devenim ceea ce suntem, lumi minunate se deschid pentru noi , fara Limite cum este creatia in minunatele ei posibilitati!
AMIN
Eu :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu