duminică, 15 iulie 2012

Educație, nu medicație... + documentar (RO) - AVEM NEVOIE DE EDUCAȚIE, NU DE MEDICAȚIE


AVEM NEVOIE DE EDUCAȚIE, NU DE MEDICAȚIE

Medicii ar trebui să-i înveţe pe oameni că puterea regeneratoare
nu-şi are izvorul în medicamente, ci în forţele vitale ale organismului.

Caz de cancer cerebral stadiul IV (meduloblastom)
vindecat prin cura naturală!
dr. Lucian Marin, medic rezident - Spitalul clinic de urgență Constanța

Am avut deosebita plăcere să-l cunosc personal pe domnul doctor Mărginean. Impresia mea este că am avut de-a face cu un profesionist până în măduva oaselor, un om cultivat, serios, foarte sever cu el însuși și de aceea poate da impresia de inflexibilitate în relația medic-pacient. Îi dau întru totul dreptate. În ceea ce privește cancerul, nu e de glumit, e de-ajuns un pas greșit, cât de mic, ca boala să se agațe din nou de corp și să revină. Am toate motivele ca eu și prietena mea să-i fim recunoscători. Prietena mea a avut una dintre cele mai groaznice maladii canceroase, care se dezvoltă cu o viteză fantastică și care tocmai din cauza proliferării tumorale a primit stadializarea IV. Caz concret: după operația pe creier de ablație totală sub microscop, făcută de profesorul dr. Alexandru Vlad Ciudea, în mai puțin de o lună și jumătate tumora era la loc, în cerebel, mare de 3 cm. Acest tip de cancer se numește meduloblastom desmoplazic. Șansa noastră s-a numit domnul doctor Călin Mărginean. L-am ascultat întocmai și am respectat protocolul „la literă”. Am refuzat chimioterapia, deși toți doctorii ne-au spus ca e OBLIGATORIE și ar fi cea mai mare prostie dacă n-am face-o. Uite că nu am făcut-o! Niciodată nu poți să vindeci cu otravă. Cei care au făcut și fac chimio nu fac decât să-și prelungească agonia și chinul, pe când urmând o cură naturală, ai șansa să te vindeci total, fără efecte secundare, fără dureri, fără să-ți afectezi calitatea vieții. Au trecut 8 luni și jumătate de când ultimul RMN a găsit-o pe prietena mea „curată”. Dacă am fi mâncat în continuare „normal” (lapte, brânză, carne, ouă), după o lună și jumătate tumora și-ar fi revenit sau ar fi dat în metastaze. Am ales să ne schimbăm radical stilul de viață, devenind vegani, și să urmăm protocolul anticancer Mărginean. Prietena mea este acum o mărturie vie. Bineînțeles că avem toate documentele medicale și foaia de internare care atestă boala și cele două operații pe creier, precum și rezultatele de la imunohistochimie. Protocolul ăsta chiar funcționează! Dar, pe lângă respectarea „la literă” a protocolului, mai trebuie niște lucruri: să ai motivația de a trăi și să-ți tratezi prima dată sufletul de depresie. Și încă ceva: chiar și respectând totul, nu e destul. Vindecarea nu o dă nici protocolul, nici Călin Mărginean, ci... numai Dumnezeu. În cazul nostru, minunea s-a produs. Dumnezeu lucrează prin oameni și nu mă feresc a spune că a lucrat prin doctorul Călin Mărginean.

Sursa: http://altamedicina.com/caz-de-cancer-vindecat-prin-cura-naturala/

Aici puteți urmări prelegerea doctorului Călin Mărginean:

Cancerul, fatalitate sau vină personală?

==========================================================================================


Vindecând cancerul din interior spre exterior
Healing Cancer From Inside Out (RO)
Prima parte – Industria din cancer 

3 comentarii:

  1. Recunosc faptul ca sunt o cititoare destul de fidela a celor de la Frumoasa verde, iar de curand am dat peste acest blog. Ceea ce nu inteleg eu, este aceasta preluare masiva de articole de la ei. Adica ok, am vazut ca totusi precizati sursa, dar nu credeti ca ar fi mai bine ca fiecare sa fie cat de cat original. Adica eu una care sunt fana Frumoasa verde, va dati seama ca mi se pare oarecum aiurea ce vad aici. Ar trebui sa va ganditi la acest aspect pentru ca s-ar putea sa dezamagiti multi cititori.

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea lifeforme,
    Si eu recunosc ca apreciez foarte mult materialele celor de la "Frumoasa verde", tocmai de aceea le si preiau pe blogul meu.
    Eu sunt de parere ca informatia trebuie sa circule si cat mai multa lume sa aiba acces la ea.
    Daca cei de pe blogul respectiv nu ar fi imbratisat aceasta idee, atunci ar fi pus un mesaj de avertizare pentru a nu li se prelua materialele sau/si ar fi facut imposibila preluarea lor.
    Nu urmaresc sa imi insusesc aceste materiale, de aceea le si precizez sursa, iar cei interesati pot urmari indeaproape acest blog.
    Inca odata precizez faptul ca,apreciez foarte mult materialele lor.
    Daca am suparat pe cineva, imi cer scuze.
    Cu mult drag,
    Sfatuitoarea

    RăspundețiȘtergere
  3. In primul rand va multumesc pentru raspuns.
    Aveti si dumneavoastra dreptate intr-un fel sau altul, nici cei de pe Frumoasa verde nu au niciun fel de mesaj de avertizare in caz de preluare a materialelor, dar din punctul meu de vedere ar trebui sa lasati macar cateva zile de la o anumita postare a lor, pana la preluarea dumnevoastra a respectivei postari. Cum si eu fac parte din aceasta lume a "bloggerilor", stiu ca cei de la Google au un sistem de detectie a duplicatelor de pe net. Astfel treptat acestea vor fi sterse din indexarea Google ceea ce inseamna ca nu vor mai aparea la cautari.
    Ca un sfat venit din partea unei cititoare a blogulu dumneavoastra v-as recomanda sa incercati sa creati si ceva original pentru ca la urma urmei cam cu asta are legatura si numele blogului "Sfatuitoarea".
    Toate cele bune si o noapte frumoasa.
    Lifeforme

    RăspundețiȘtergere