luni, 28 ianuarie 2013

Credinţa şi fluxurile de conştiinţă


   427463_199298180175749_100002867059863_293189_2059411797_nTrăim în diverse fluxuri de conştiinţă de diferite frecvenţe. Atunci când credem în ceva, de fapt noi accesăm un flux de conştiinţă al acelei credinţe şi realitatea noastră se crează în funcţie de acea credinţă şi de acel flux. Aşa ne creăm noi realitatea prin credinţele pe care le avem.
Autor articol: Psiholog Niculina Gheorghiţă
În fizica cuantică găsim explicarea acestui fapt prin aceea că, cuanta se modelează în funcţie de aşteptările(credinţele) observatorului, a celui care se uită la ea. Noi suntem observatori şi dacă credem ceva, realitatea se modifică conform credinţei noastre. Ea nu este statică ci este mereu în schimbare. În momentul în care devenim observatori (starea de a fi in prezent, aici şi acum) noi modelăm fluxul cuantic conform credinţei noastre.
Deci dacă eu cred că se întâmlă cumva, aşa se modelează realitatea. Dacă eu cred că nu se întâmplă, aşa va fi.
Astfel prin credinţa noastră, accesăm fluxuri diferite de conştiinţă. Când eşti în fluxul de credinţă tu de fapt deschizi cu o portiţă acel flux al credinţei tale şi, acolo se găsesc toate oportunităţile, oamenii, evenimentele, situaţiile ca acel lucru în care crezi să vină în realitatea ta. Prin credinţă poarta rămână deschisă, când te îndoieşti ea se închide, adică nu o mai susţii deschisă cu energia credinţei tale. Credinţa de fapt este o alegere.
Maestrul Iisus Hristos ne-a lăsat câteva parabole legate de potenţialul activator al credinţei. Meditând şi căutând să-mi explic acest fenomen, cu ajutorul fizicii şi psihologiei cuantice am ajuns la anumite concluzii care pentru mine sunt definitorii.
Dacă ai credinţă cât un bob de muştar vei spune muntelui acestuia să se dea deoparte iar el se va da.”- Iisus Hristos. Interesant şi minunat transpusă prin această parabolă accesarea credinţei. Deci dacă crezi că, mergând prin aer sau pe apă este ca şi cum mergi pe pământ, aşa este şi aşa se întâmplă. De aceea Iisus insista la cei pe care i-a vindecat spunându-le „Credinţa ta te-a vindecat”- adică dacă tu ai crezut că te pot vindeca te-am vindecat. Cu alte cuvinte conform fizicii cuantice, dacă tu ai crezut că te pot vindeca ai deschis acel flux de conştiinţă unde era toată energia şi informaţia care te-au vindecat.
Interesant cum Iisus Hristos nu şi-a abrogat lui meritele acestea ci le-a spus mereu oamenilor că puterea este în ei, adică tu ai făcut posibilă această vindecare prin faptul că ai ales cu liberul arbitru liber să crezi.
“Crede şi nu cerceta”- Iisus Hristos. Această parabolă deschide o nouă lume, deoarece se referă la faptul că atunci când crezi în ceva, tu de fapt prin credinţă îţi ridici frecvenţa pe un flux superior de conştiinţă unde acel ceva în care crezi este deja împlinit. În fluxurile de conştiinţă de fapt sunt toate soluţiile, situaţiile, oamenii şi evenimentele prin care se împlineşte ceea ce vrei şi crezi tu. De aceea se spune că Univerul este abundenţă – pentru că are fluxuri de conştiinţă diverse unde găsim tot ce vrem şi credem.
Credinţa se manifestă în toate segmentele vieţii noastre.
De exemplu, legat de starea corpului nostru fizic:
  • Dacă cred că sunt bolnav şi povestesc la toată lumea de boala mea şi mereu o am în minte ca simptome, efecte, degradare în timp, de fapt eu am accesat fluxul de conştiinţă al bolii respective şi acolo sunt energia şi informaţia tuturor oamenilor care au acea boală, care au avut-o şi care o vor avea. Deci mă scald doar în acel flux de fiecare dată când vorbesc de boală şi mă gândesc la ea. Rezultatul este şi va fi cel în care cred. Deci dacă cred că sunt bolnav voi fi bolnav. Dacă cred că sunt sănătos voi fi sănătos. În înţelepciunea strămoşilor noştri, a bătrânilor de azi, de pe la sate (care mai sunt), când se îmbolnăvesc de ceva, credinţa lor este că iau un ceai sau o licoare din plante şi le trece boala şi aşa se întâmplă. Nu mai caută imediat medicaţia şi nici nu cred că sunt bolnavi. Ei spun lasă că-mi trece repede, şi aşa se întâmplă. Adică conform credinţei lor. Ei nu se apucă de cercetat pe internet ce simptome vor avea, cât de departe poate merge acea boală, adică nu accesează acel flux de conştiinţă care are vibraţia bolii respective. Meditaţi de două ori înainte să acţionaţi pentru că, fiecare acţiune te îndreaptă spre un flux sau altul de conştiinţă.
  • Dacă cred că sunt gras(ă) şi nu mă plac cei din jur, aşa este şi aşa va fi. Dacă vreau să slăbesc şi cred că slăbesc şi vorbesc despre asta şi cu alţii aşa este şi aşa va fi.
În segmental emoţiilor noastre de exmplu, dacă cred că sunt sensibil(ă) emoţional şi nu fac faţă la diverse situaţii, aşa este şi aşa va fi. Pentru că prin credinţa mea aduc în realitatea mea situaţii care îmi vor arăta că sunt sensibil(ă), că sunt slab(ă) şi nu reuşesc în nimic.
Deci credinţa noastră poate muta şi munţii, deoarece accesăm din univers fluxul de conştiinţă care face posibil mutarea unui munte. Spor la lucru şi nu uitaţi puterea este în voi. Aşa este şi aşa să fie! Cu drag
sursa:  holisterapi.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu