vineri, 22 februarie 2013

Casa Poporului-22 feb 2013


bold
Am vazut niste chestii noi si interesante.Voi incerca sa fiu scurt, la obiect si rapid pentru ca sunt in criza de timp :)
In jurul orelor 12 am iesit in oras, sa-mi rezolv niste treburi.Energia Bucurestiului o simteam complet schimbata fata de dimineata la ora 8.Desi afara era o vreme nasoala rau, eu ma simteam extraordinar.Simteam niste energii noi in aer, care pana acum nu le-am simtit in Bucuresti(ceva asemanator, am simtit in Suceava, acum cativa ani).
Trebuia sa merg cu metroul pentru a ajunge la destinatie.Cand am intrat la metrou, am simtit ca, energia este mai puternica decat la suprafata.
Am sa atasez o fotografie cu harta metroului din Bucuresti, ca sa intelegeti mai bine ce vreau sa spun.
harta-metrou

Eu veneam din directia Anghel Saligny.Energia era mai puternica decat la suprafata.Cand am ajuns la Dristor, simteam energia cu o putere cu mult mai mare.Am observat ca se facea o lucrare energetica foarte ampla, complexa si puternica, prin linia de metrou, care formeaza acel circuit inchis din centrul hartii.Pleaca de la Dristor(1) si se intoarce la Dristor(2).
Am vazut cum energiile care circulau pe aici, strabateau campurile fiecarui calator si “modifica” ceva acolo.Nu-mi dau seama despre ce este vorba deocamdata, dar vom vedea timp…
Pe corpul meu am simtit cum se lucra la sistemul osos si la creierul mic.
Casa Poporului se afla in vecinatatea statiei de metrou Izvor, iar eu de cateva zile tot ajung pe aici si cu o statie mai incolo, la Eroilor.Si de aici se vede Casa Poporului foarte bine.
Mi-am rezolvat treburile personale, iar la intoarcere am observat ceva interesant.
Cand m-am conectat la Casa Poporului, am vazut cum toate echipele, care lucrau acum cateva zile in subteran, erau acum la suprafata.Cristalul acela imens de sub pamant, a iesit si el la suprafata, iar in jurul lui se construiau niste “etaje” noi, la rotund.Deci, ce era in pamant, era si deasupra.Toate “echipele” erau axate pe suprafata.
Foarte interesant!!!
La intoarcerea spre casa , am simtit la fel energiile, foarte puternice in metrou(in special in bucla).
Lucrarile se fac, oameni buni!!!
Va astept sa veniti cu completari.
Dan Gaucan

Sursa: daniilgaucan.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu