vineri, 22 februarie 2013

Crucea de Aur-22 feb 2013


cross-in-heavenly_wallpaper
Totul se intampla in jur de ora 8.Vremea in Bucuresti este de toamna-iarna.Ploua marunt, este destul de frig si nu se vede pic de Soare.
Ma intorceam spre casa cu tramvaiul.”Ceva” m-a impins sa cobor cu o statie mai inainte de casa mea si sa-mi continui drumul pe jos…Asa am si facut  :)
Mergand prin ploaie, deodata am ridicat ochii spre Cer.
Am ramas “blocat”…Pret de cateva secunde am vazut cu ochii fizici o CRUCE imensa, galbena(parca era din aur).Am mai vazut cruci pe cer pana acum (in special anul trecut), dar asta vazuta de azi, le intrece pe toate.Era cat tot Bucurestiul.
Mi-a disparut imaginea vazuta cu ochii fizici si mi-a aparut in al treilea ochi.Nu se poate descrie in cuvinte, ce peisaj era deasupra Bucurestiului.Am inceput sa lacrimez instantaneu si sa mi se faca pielea de gaina  :)
Din cate imi aduc eu aminte “crucea pe cer” semnifica SCHIMBAREA…iar la cat de mare si frumoasa era aceasta Cruce, urmeaza o schimbare foarte frumoasa.
Sa ne auzim cu bine!!!
Dan Gaucan
cruce-pe-cer-2



Am gasit ulterior pe net :
Sursa: daniilgaucan.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu