miercuri, 20 februarie 2013

FANTOMĂ filmată întâmplător pe o stradă din Londra. "Nu pot să îmi explic"


În prima zi a lunii februarie 2013, imaginile de mai jos au fost filmate în faţa unui centru comunitar din Londra.
Fantomă filmată pe o stradă din Londra
Fantomă filmată pe o stradă din Londra
Îngrijitorul se afla în clădire şi văzut o siluetă ciudată pe camera de supraveghere. Aceste imagini au fost descărcate din fişierul care conţinea filmarea din acea seară, scrie utilizatorul care a încărcat clipul pe YouTube, potrivit jurnalul.ro
"Eram în hol când am observat o siluetă pe imaginile filmate de camera de supraveghere. M-am uitat la ecran şi am crezut că văd o persoană, însă nu eram sigur, aşa că m-am dus să verific. Nu era nimeni acolo, însă m-am gândit că s-a dus repede în parc, aşa că m-am întors în clădire. După ce am descărcat imaginile de pe camera de supraveghere am fost surprins să văd silueta filmată. Nu pot să îmi explic", spune bărbatul. 

Sursa:  REALITATEA.NET

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu