sâmbătă, 1 iunie 2013

1 iunie-ziua copilului,




Pentru ca azi e o zi speciala,ziua internationala a copiilor de pe intreg mapamondul
ma alatur si eu celor ce le ureaza-"La multi ani!" cu multa caldura si sinceritate.
Sa le oferim in dar multa dragoste si cuvinte vii pe masura dragalaseniei si gingasiei
lor.Iar celor care in pofida trecerii timpului au ramas in suflet si inima tot copii le
urez la fel.Sufletul nu are varsta si ca dar pentru frumusetea acestei zile si a comorii
ce-o ascundem in noi va ofer o poezie gasita pe internet:

Ochii mi-au ramas de copil - poezie de Mirela Slavu

OCHII MI-AU RĂMAS DE COPIL

Omule drag
Lasă-ţi sufletul tău în al meu să se topească
Copilăria toată să o regăsească,
Să zburde să ride să renască,
Din a copilăriei candoare să se hrăneasca.

Plimbă-l mereu către zările albastre
Învăluie-l în nesfârşite miresme,
De parfum şi iubiri adevărate,
Care nicicănd nu au fost uitate.

El caută al nemărginirii dor,
El tresare de al iubirii divine fior,
În el pulsează universurile toate,
Omule drag tu primeşte-l pe IISUS în sufletul tău.
Să fie salvator mereu.

Când vei regăsi copilaria toată,
Când acolo vei afla iubirea adevarată,
Nu mai zăbovi dragul meu,
Readu copilăria în prezentul tău.

Adu Doamne înapoi jocurile toate,
Ce ne fascinau atunci când nu gândeam la moarte,
Când lumea toată ne copleşea,
Ca un zbor spre înalt ne părea viaţa.

Adu Doamne înapoi copilăria iarăşi,
Când IUBIREA DIVINĂ scălda fiinţa
Când lumina cea sfântă răsărea târziu,
Iar ochii mi-au rămas de copil.

Când ajunşi în copilărie,
Cutreieram cutezători spre nemurire,
Cu sufletul curat şi senin,
Ochii mi-au rămas de copil.

Când apusul vine dupa răsărit,
În lumina copilăriei tale,
Tu omule drag odihneşte puţin,
Al tău suflet obosit pe a timpului cărare.

Tu cântă aevea un tril minunat,
În universul pustiu,
Închină un imn de slavă spre cer
Doar ochii mi-au rămas de copil.

Când sufletul respiră al copilăriei fior,
Şi soarele răsare din mare,
Tu omule drag fii mereu viu,
Şi ochii să  rămână de copil.

Când valurile tulburi ale vremii,
Inundă al tău suflet pustiu,
Tu odihneşte o clipa-n IUBIREA DIVINĂ,
Şi cântă refrenul târziu,
,,DOAR OCHII MI-AU RĂMAS DE COPIL’’
Lumina si Iubire!
cu mult drag MIRA
Sursa: primit pe mail, 
Multumim Mira

2 comentarii:

  1. Rascolitoare si duioasa poezie!Multumim Mirela Slavu!Multumim, draga noastra Sfatuitoare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este draga Lili. Poezia este minunata!
      Si eu ii multumesc Mirei pentru toata activitatea pe care o depune pentru blogul meu!

      Ștergere