sâmbătă, 1 iunie 2013

Sud-Vest

timisoara
(FOTO: Timisoara-30  mai 2013)
Neata Gicule.
Vremea pe ziua de azi extrasa din visul meu de azi noapte  sta asa :
Nori pe cer bulbucati si involburati precum apa in SV si Ozn -uri sub forma de roata care totusi le simteam in vis ca sunt umane,facute de om .
si cam atat !
zi lina !


Salut Anca.
Visul tau este o Sincronicitate pe care iarasi nu o Intelegem complet.
Aurora Sumca de la Constanta a stat Duminica pe Litoral sub un OZN si Tu ai primit mesajul ei prin mine in acest sens, iar acum Tu esti cea care sub o alta forma accesezi prin vis OZN-uri sub forma de roata.
Voi Doua din Subtil sunteti Reconectate in Saptamina asta pe OZN-uri.
In mesajul tau de azi, cuvintul cheie este VREMEA= A SOSIT VREMEA cind OZN-urile sunt aproape de noi, chiar daca se ascund ori dupa Nori Bulbucati in Sud- Vest, ori intr-un altfel de nor cum a fost cazul la Aurora pe litoral.
Apoi, mai exista ipostaza ca azi fiind zi de ploaie in Sud-Vest, de acest Femomen sa profite cei din OZN-uri si sa se Mascheze tot in nori dar sub forma de nori care Sunt Bulbucati/atipici (in raport cu restul Norilor) si care Stau pe Loc eventual.
In acest caz, citi Nori Bulbucati Sunt, atitea Nave OZN sunt ascunse.
Indiferent ca sunt OZN-uri facute de Oameni Terestrii sau Extraterestrii,intrebarea se pune: Ce Cauta aceste Nave Acolo in SUD-VEST?
Raspunsul ar putera Fi faptul ca acolo se intimpla ceva Spectaculos , ceva ce n-a mai fost pina acum.
Daca sunt Nave Extratrerestre ale Confederatiei Luminii, atunci este in regula si noi Stim ca Ele Urmaresc(sau sustin) un Fenomen Energetic Transformational in Derulare acolo in Sud-Vest.
Daca sunt nave Terestre SUA, atunci ele au sosit acolo Interesate tot de acelasi Fenomen Energetic Transformational in Derulare acolo in Sud-Vest, dar cu siguranta ca sunt depasiti de acel fenomen.
Nu stim exact daca sunt OZN-uri Cu Oameni Paminteni la Bord sau cu Oameni Extraterestrii la bord.
Cert este ca in conformitate cu Harta de mai jos si LOcatia Ta din Iasi, in partea de sud-vest exista o concentratie de Obiective Sacre si Anume:
Cercul Rosu = cuprinde Piramida Fizica din Retezat, Virful Gugu si parte din muntele Tarcu ce are o Spirala Energetica necercetata inca .
Cercul Galben=cuprinde Piramida de la Tismana si Piramida Eneregetica de la Borosteni.
Cercul Verde= cuprinde Tg-jiu care are in Subteran baza unei Civilizatii Extraterestre, dar mai are si o Verticala a unei Imense Piramide Energetice Primordiale ce cade pe Masa Tacerii.
Cercul Albastru= cuprinde Piramida fizica din Paringu Mare si Sarmisegetuza REgia.
Acum, Apare aici o Chestie foarte Interesanta.
Daca OZN-urile sunt Extraterestre, atunci Prezenta lor ar fi Aidoma Fenomenului Energetic de pe timpul lui IIsus CRistos .
Deci, aceste OZN-uri ar ramine acolo si ar urmari(sustine) fenomenul, fiindca IISUS CRISTOS Sosit a Doua oara de acolo din Sud-Vest ar DEclansa Marele Val Spiritual al Iluminarii Primului Val de Oameni Terestrii Pregatiti sa Devina Iluminati Cristic 5D.
Sper ca nu m-am dus prea departe(vezi si Mesajul lui Gabitza: A SOSIT TIMPUL,  dar Cred ca atunci cind Iisus Cristos isi va face Aparitia MIsionara a Doua Oara, aparitia sa va fi Observata (Sustinuta) de OZN-uri.
Vezi si tu ce Simti vis a vis de Ideile de mai sus si harta de mai jos.

Fi atenta Anca cum au curs Sincronicitatile:
1.- Gabitza a Primit Mesajul cu IIsus Cristos,
 in care IIsus cu bratele deschise STRIGA: 
A SOSIT TIMPUL pentru Primul VAL.
2.- Eu Primesc Viziunea cu Ultima Etapa,
pe care noi o Mai Avem de parcurs ca Prim Val.
3.- Aurora Este Ghidata pe Litoral sa stea pe sub 
Traseul OZN  si OZN.
4.- Tu Primesti Mesajul cu OZN-uri in Sud-Vest. 
Aici am ajuns deocamdata, dar,
5.- Urmeaza ca IISUS CRISTOS sa DEclanseze Energia 
peste Carpati din Sud-Vest si Primul Val de Oameni sa DEvenim ILUMINATI 5D.
6.- Primul Val de Iluminati Cristic 5D, pregatesc apoi 
timp de un an de zile Calea Aparitiei Publice a lui 
IIsus Cristos a Doua Oara.
7.- Iisus Crostos isi va Incepe Activitatea la Nivel Public 
dupa un an de zile de la Iluminarea Noastra CRistica, Incepind cu Orasul ARAD.
Draga Anca, Astea Sunt Datele Concrete pe care 
le am pina in prezent si Vezi cum Intrii in rezonanta .
Vezi ce SIMTI, Ce ti se arata.
Succes.
Ceau Gicu.

DRAGA GICU.
Nu obosesti defel vad ..
Norii mei bulbucati erau cam horror.
Nu era de bine .
Ii priveam pe cer cu inca cineva si initial am crezut ca e apa si ca acea apa bulbucata care parca dadea sa fiarba precum in oala si navalea cumva peste pamant ..am vrut sa fugim in prima faza ..aveai senzatia ca e apa bulbucata care vine din cer pe noi ,apoi in a doua clipa mi-am dat seama ca sunt doar nori si nu apa ..si m-am relaxat ..nu-mi mai amintesc apoi dar stiu sigur ca veneau din SUD VEST.
In alta secventa de vis a fost acel ozn roata deasupra capului mei ..initial arata ca o balena identic u ozn-ul pozat de Emanuel stanciu de curand si pus pe forum in zona Dobrogea sau chiar Constanta .Apoi si-a schimbat forma intr-o roata mare parca ..totusi eu stiam ca e uman ..Nu ma impresiona ..dar as spune ca nu era f ok ..
Cred ca in vis se amestec planurile .In astral totul e atemporal ..vin informatii si din trecut si din viitor si din prezentul nostru .E destul de greu sa -ti dai seama din ce parte vin ..Tind sa cred ca am intrat cu totii pe un nivel de cosntiinta in care accesam informatii din viitor mai mult decat din trecut .Cele din trecut vin ca eliberari insa a cam trecut si vremea lor ..
Eu personal simt ca in anul asta ar tb sa fie ceva schimbari ..la nivel de tara mea ..de mine ,de noi toti misionarii si nu numai .Nu stiu de ce nu simt sa intru mai adanc in informatii ..Parca as sta intr-un fel de asteptare dar nu una dependenta ..ca si cum as sta deoparte ,mai degraba ca observator ..
Ieri am avut o ora libera intre masaje ..am meditat si am chemat energii pentru echilibrarea mea ..au lucrat pe mine zdravan.(nu am mai apelat asa la entitati de mult )am stat asa intr-o stare de veghe..am vazut cum se forma chipul lui Isus la un moment dat ..nu color ..asa ca si cum l-ai vedea in zatul de la cafea ..o imagine in care nu aparea clar dar ii apareau trasaturile ..ochii ii erau in jos ..apoi s-au schimbat imaginile ..mi-a aparut ceva scris ..am impresia ca era numele acelei doamne care a fost clienta mea si ti-am spus visul ei.De curand m-am vazut cu ea intamplator si mi-a spus ca m-a visat .A zis ca eu eram in alta dimensiune ,una inalta si ea comunica cu mine printr-un ecran digital prin hieroglife pe care culmea le si intelegea in vis .
Una peste alta …ce ai vrea sa stii mai excat Gicu ?Care e intrebarea ta ?Ca sa stiu la ce ma conectez ..exact ..
\te pupic .


Servus DRaga Anca.
Daaaaaaaaaa, nu obosesc de fel, pentru ca deja sunt prea obosit.
Acum vad ca mi-ai Detaliat Visul tau cu norii aceia care Erau Bulbucati
Ca Titele siliconate ale lui Bianca Draguseanu.
In acest caz, Simbolismul Visului tau ne releva altceva fata de traducerea mea, dar traducerea mea cu OZN-urile Extraterestre si Reaparitia(A Doua Sosire) lui IIsus Cristos ramine valabila, inclusiv cele 7 Sincronicitati dintre care primele 4(iarasi cifra 4) sunt deja Implinite, iar restul de trei(nr. 5, 6 si 7) urmeaza sa se implineasca.
Asa ca, sunt foarte incintat ca Visul tau chair asa prescurtat cum mi l-ai trimisprima data, a constituit pentru mine o modalitate de a SIMTI Viziunea cea mai inalta a aparitiei Extraterestrilor cu OZN-urile lor in apropierea si in momentul aparitiei Misionare a lui IIsus Cristos in Sud-Vest, cit si modalitateade a Simti Viziunea completa a celor 7 SINCRONICITATI VIZIONARE deja detaliate.
Noua Perspectiva a Visului Tau Detaliat este urmatoarea:
1.- Norii Bulbucati Horor care ti-au Creat o Usoara Frica este Normala fiindcainca ne folosim Mintea pina in momentul Iluminarii noastre Cristice.
Apoi Vom fi Total in Inima si FRica nu mai exista. 
Asa a fost si inca mai este Programul si il acceptam asa cum este cu inca 
resturi de frici.
2.- Norii Bulbucati dadeau sa fiarba precum in Oala si navaleau cumva peste Pamint, sunt de fapt Energii Noi de,,,SCHIMBARE,,Condensate pe Frecvente Inalte Revarsate, adica se vor REvarsa din SUD-VEST spre Tine si Persoana de linga tine(as putea fi chiar Eu copilotul).
Initial Apare o FRica(stiu cum este Asta, am mai experimentat), dar in Clipa Urmatoare Sesizezi ca Norii Bulbucati sunt doar Nori Nepericulosi si NU VAL de Apa Periculos si te-ai RElaxat.
Cei care vor fi in Primul Val de Iluminare CRistica, cu totii vor Simti in viitor aceasta FRica la inceput, deoarece acesti Nori Bulbucati se Constientizeaza prin MINTE, dar apoi constati ca Acesti Nori Bulbucati sunt o ILuzie si te relaxezi.
Si cind te RElaxezi, de Fapt Sari din MInte in INIMA SI DEVII(Devenim 
ILUMINATI CRISTIC toti cei din primul val ) ANCA CRIST.
3.- Norii ,,ca Val Energetic,, ai Stiut in vis ca Vine din aceasta Directie 
dar sa stii DRaga Anca faptul ca si In Constienta Starii De veghe Vei 
Sti/Simti in Viitor ca tot din Sud-Vest vor veni spre tine.
De acolo din SUD-VEST va declansa IISIS CRISTOS VALUL SCHIMBARII 
peste Intreaga OMenire.
4.- Acesti Nori Bulbucati (Iluzorii, fiindca pe urma vezi ca sunt altceva) 
au corelatie cu Mesajul meu mai vechi inscris pe acea Scindura cu WACHINTA.
Dar acum nu Wachinta este Importanta ci Celelate cuvinte de pe Scindura au Corelatie si se Impletesc cu Valul Energetic(norii Bulbucati) din SUD-VEST.
Iata corelatia cu : Celelalte cuvinte…sunt legate de focul sacru cand voi va aprindeti si energiile se aprind, atunci focul sacru va izbucni , se va reaprinde in inimi , in munti ,
in toata tara , in intreaga planeta .Atunci va incepeti misiunea . Oala e pe foc . Mai e atat de putin si incepe sa fiarba …energiile vor fi tumultoase in tara si pe pamant ..capacul la oala déjà se misca si apa incepe a bolborosi. E momentul pe care il asteptati demult.
Dupa cum vezi Draga Anca, Mesajele Noastre ale Misionarilor se Interpatrundsi se sustin reciproc aratindu-ne viitorul. Mesajele Trebuie corelate intre ele ca 
sa avem viziunea de ansamblu spre ce anume ne indreptam, doar ca 
momentan inca se mai utilizeaza Evenimente, Semne, Stropi de Adevar si 
Simboluri care ne Sunt Jaloane si Balustrade de Urcus ascensional pina in momentul Iluminarii noastre Cristice.
5. Da Anca, in Vis (si Revelatii in starea de veghe)se Pot amesteca PLanurile si ne putem usor incilci in ele. La fel se Amesteca Trecutul si Viitorul in aceiasi imagine vizionara(revin cu Exemple accesate in aceasta noapte). 
Asa ca Este ideal ca aceste Informatii sa le Impartasim si sa le gasim mai 
multe Perspective de Intelegere fiindca sunt informatii aparent Simple dar in Profunzime ascund Adevaruri pe care nu le poti sesiza usor la prima 
Constientizare.
6.- Tu zici:Tind sa cred ca am intrat cu totii pe un nivel de constiinta 
in care accesam informatii din viitor mai mult decat din trecut.
Chiar asa este si iti voi oferi cele doua exemple culese/experimentate in 
aceasta noapte.
7.- Tu Zici: Nu stiu de ce nu simt sa intru mai adanc in informatii.
Parca as sta intr-un fel de asteptare dar nu una dependenta,
ca si cum as sta deoparte ,mai degraba ca observator .
Este Corecta Constientizarea ta. 
Chiar in Acesta Etapa ne Aflam, Etapa Observarii, Perceptiei, Simtirii care sunt dincolo de Minte.
8. – Tu ZiciUna peste alta …ce ai vrea sa stii mai excat Gicu ?Care e intrebarea ta ?Ca sa stiu la ce ma conectez ..exact ..
Draga Anca Deja Ti-am raspus la Aceasta nedumerire a ta la Finalul 
Mesajului anterior pe care ti l-am trimis cu SINCRONICITATILE(7 la numar) si IATA : Vezi ce SIMTI, Ce ti se arata.
Adica, Nu mai Trebuie sa te conectezi cu mintea pe o Idee si apoi sa 
meditezi cum era inainte.
Acum Doar citesti INformatia si Intrii pe Pacea Inimii si Observi acolo 
CE SIMTI vis a vis de Informatia Citita.
Iata DRaga Anca cum am facut deja un Salt Calitativ spre Simtirea Inimii
in care insasi notiunea de meditatie dispare.
Adio meditatie, Bine te-ai Reactivat SIMTIRE.
Mersi de Mesaj Draga Anca, fiindca altfel nu puteam extrage prin SIMTIRE 
din interiorul Inimii mele Perspectivele Detaliate si numerotate mai sus.
Revin.
Imbratisari. Ceau Gicu.
Sursa: mail Dan Gicu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu