miercuri, 12 iunie 2013

"Nu am mai văzut niciodată aşa ceva. A fost ÎNFRICOŞĂTOR!" Ce a fotografiat o femeie deasupra unui castel din Amsterdam (VIDEO)


"Nu am mai văzut niciodată aşa ceva. A fost ÎNFRICOŞĂTOR!" Ce a fotografiat o femeie deasupra unui castel din Amsterdam (VIDEO)


O femeie din Olanda, de meserie fotograf, a fost de-a dreptul şocată în momentul în care s-a uitat mai atent la una dintre fotografiile făcute unui castel din Amsterdam, scrie Daily Mail. Corinne Federer susţine că a imortalizat un OZN.

Luna trecută, Corinne împreună cu mama ei au vizitat castelul Muiderslot. Femeia în vârstă de 43 s-a hotărât să facă şi câteva fotografii. Mai târziu, uitându-se mai atent la poze, a observat un obiect ciudat deasupra castelului.

"Era un obiect în formă tubulară. Nu am auzit nimic. Era linişte totală. Cu cât m-am uitat mai mult la acea poză, cu atât era mai înfricoşător. Nu am mai văzut niciodată aşa ceva", a declarat Corinne.

"Faptul că apare şi soarele în această imagine este un lucru bun, deoarece ne indică unde ar trebui să fie umbrele. Astfel, se poate demonstra că obiectul a fost fotografiat în acel moment, şi nu adăugat ulterior", a declarat Ben hansen, un fost agent special care a analizat fotografia. El a precizat că fotografie nu pare să fie modificată. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu