vineri, 5 iulie 2013

Ani de liceu...pe Exrtraordinar de frumosul Pamant! Vulcanii! - Mesaj de la Ingeri primit de Sfatuitoarea


In seara aceasta am primit de la dragii mei Ingerasi un mesaj cel putin uimitor, daca nu ciudat. Va marturisesc ca toata ziua m-am gandit ce mesaj voi primi pentru a vi-l transmite. Pe seara, cand eram cu treburile spre terminare, mi-a venit in minte melodia "Ani de liceu!". Nu m-am mirat, caci si in alte dati am primit mesaje mai putin obisnuite, doar ca ma intrebam ce anume poate sa insemne. Nu a trecut mult timp si in minte au inceput sa imi curga informatiile.




Urmariti clipul aici:



Suntem in perioada de liceu. Toti cei care am promovat examenul de admitere din 12.12.2012 si suntem acum prin clasa a IX-a de liceu. Incepem sa deslusim tainele Universului la nivel superior fata de ce am invatat pana cum. Recunoasteti acest fenomen? Nu-i asa ca de ceva vreme v-ati dat seama ca parca ati inceput sa intelegeti altfel lumea, la un nivel superior fata de decembrie 2012? 
Nu stiu daca "liceul nostru" va dura 4 ani sau mai mult sau mai putin, adica o sa-l facem in regim de urgenta sau la seral. Tot ceea ce imi doresc este sa il promovam cat mai multi. 
Ma gandesc ce o sa ne astepte mai departe, dupa acest stadiu: "facultate", "master" sau mastere", "doctorat"... :). Vom vedea! 
Oricum, acesta informatie este deosebit de pretioasa si din punctul meu de vedere face un pic de lumina in aceasta perioada de evolutie a omenirii. Nu putem trece mai departe, pana cand nu ne vom insusi foarte bine toate cunostintele si aptitudinile necesare pentru perioada urmatoara de evolutie. Este exact ca la scoala. Nu poti sa urmezi facultatea dupa scoala generala, daca nu inveti intai si termini cu diploma de bacalaureat liceul. Si asa mai departe. Nu trebuie sa ne mai intrebam ce urmeaza, ci trebuie sa ne dorim sa dobandim toate aceste instrumente menite a ne face capabili sa urcam mai departe pe scara evolutiei umane. 
Probabil ca la un moment dat, evenimentele negative nici sa nu mai conteze pentru cei care vor reusi sa evolueze.

Important este ca trebuie sa parcurgem acesti "Ani de liceu...pe Exrtraordinar de frumosul Pamant!"



Urmariti clipul aici:



Pentru perioada urmatoare, Ingerii mi-au transmis ca va urma o intensificare a actiunii vulcanice. Sa speram ca nici un megavulcan nu se va trezi si isi va dormi somnul linistit sau agitat si doar din cand in cand ne va mai transmite cate "o sforaitura" si in rest nimic altceva. 

Doamne ajuta-ne!




Urmariti clipul aici:



Acesta este mesajul pe care ni l-au trimis Ingerii in noaptea aceasta. 


Asa sa ne ajute Dumnezeu!

Cu mult drag,
Sfatuitoarea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu