sâmbătă, 6 iulie 2013

Atentionare! Incepe sa se blocheze accesul pe bloguri!


De saptamana trecuta am constat ca Google a blocat accesul pe unul din blogurile pe care le urmaream. Este vorba despre Blackjack's Blog :

blackjack la Blackjack's Blog

Azi am constat cu stupoare ca un al doilea blog a fost blocat de Google. Este vorba despre Karma Police:

noreply@blogger.com (karma police) la karmapolice

Ca si utilzator de blog, trebuie sa va marturisesc ca este foarte greu sa te virusezi. La primul blog am avut suspiciuni. Acum sunt sigura ca interzicerea  accesului s-a facut din cu totul alte motive. 
Se pare ca ne apropiem vertiginos catre momentul in care internetul va fi controlat 100%, iar comunicarea noastra va fi interzisa. 
Daca se va intampla acest fenomen si pentru blogul meu, va informez ca voi infiinta altul, care va purta in denumire tot sfatuitoarea, chiar daca voi fi nevoita sa mai adaug  si alte cuvinte. Il veti gasi dand cautare pe motoarele de cautare. 

Incercati si salvati-va pe suport de hartie tot ceea ce considerati imporant, caci vor disparea din ce mai mult si mai repede materiale si informatii.

Adresele mele de mail le cunoasteti mare parte din voi. Cea mai accesata este  

sfatuitoarea@gmail.com

iar cealalta este sfatuitoarea@yahoo.com 

Sa ne rugam Domnului Dumnezeu sa trimita Ingerii Lui buni si sa ne protejeze de tot ceea ce poate fi rau.

Cu multa dragoste ,
Satuitoarea


4 comentarii:

  1. Inca se mai pot deschide prin click pe "Avansate" apoi "Continuati pe propriul risc" dupa ce s-a deschis pagina, refresh pagina cu tasta F5.
    Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu iti multumesc pentru toata informatia pe care ne-o "aduci la suprafata".
      si pentru munca depusa. Respect!

      Ștergere
    2. Cu toata dragostea si din toata inima!

      Ștergere