miercuri, 10 iulie 2013

SA FIE LUMINA PESTE ROMANIA! - SPUNE BUNUL DUMNEZEU



SA FIE LUMINA PESTE ROMANIA! - SPUNE BUNUL DUMNEZEU

Dragii mei,

Sunt cateva zile de cand mi se tot repeta suita 13-13. Ma uit deseori la ceas la ora 13 si 13 minute, am viziuni cu doi de 13, azi-noapte am avut un vis din care am inteles multe, in care mi-au aparut 13 fete si altceva  nu doresc sa povestesc despre acest vis.
Nu o data am afirmat ca din punctul meu de vedere, numarul 13 il reprezinta pe Domnul nostru Iisus Hristos (al 13-lea, peste cei 12 Sfinti Apostoli).
Ce stiu insa cu siguranta in acest moment, este ca Divinitatea invita sambata, in data de 13.07.2013, ora 13, la o mare lucrare a Luminii pentru Romania.
Ce trebuie facut?
1.     Chiar dinainte de acel moment, incepand si din clipa in care s-a luat cunostinta de aceasta invitatie, fiecare om, care in cuget si simtire, doreste sa isi aduca aportul la aceasta actiune, de acolo unde se gaseste fizic, trebuie sa se deplaseze mental intr-un loc in care simte ca primeste cea mai mare putere, lumina si bucurie sufleteasca. Poate merge la Sfinx, in Ceahlau, in Retezat, la Marea Neagra, pe malul Dunarii, in orasul sau satul copilariei sale, intre fratii sai stelari, pe planeta de pe care a venit, daca isi aduce aminte de asa ceva, sau undeva, intr-o viata trecuta. Nu conteaza locul si timpul, conteaza sa fie alese acestea, astfel incat sa aduca la maxim aceste trairi interioare.
2.      Pe sapte inspiratii absoarbe aceste energii in interiorul sau.
3.    Se deplaseaza la Sfinxul din Bucegi si ii daruieste aceste energii prin sapte expiratii, la care adauga intreaga sa iubire si compasiune.
4.   Vizualizaeaza apoi cum Sfinxul amplifica si imprastie energiile acestea peste toata Romania si nu in ultimul rand peste toata planeta.
5.    Fiecare se poate antrena in acest exercitiu de cate ori doreste pana in data de 13 iulie, dar important este sa nu uite sa o mai faca inca o data in acea zi, la ora 13. Daca i-a placut cea a simtit, o mai poate face si dupa aceea, de cate ori doreste si simte nevoia. Sunt absolut convinsa ca vor fi trairi inaltatoare.

Am primit informatia ca la aceasta actiune se alatura toate Ierarhiile Divine, incepand cu Dumnezeu Tatal, Domnul nostru Iisus Hristos, Maica Domnului, Ingeri, Sfinti, Maestri Inaltati, Dragoni Sacri si multe alte Fiinte de lumina!
Federatia Galactica, prin fratii nostri stelari, va fi si ea, evident, prezenta.
Ar fi bine daca ati putea asimila aceasta actiune cu mantra din videoclipul de mai jos, OM MANI PADME HUM, care pe de o parte aduce pacea, iubirea si compasiunea si pe de alta parte emanaPUTEREA LUMINII. Imaginea graieste in acelasi fel. Se pleaca dintr-un mic punct de lumina, aflat in intuneric, care se mareste, ajungand la final, sa umple tot ecranul.


DOAMNE AJUTA SI SA FIE LUMINA PESTE ROMANIA!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu