joi, 30 ianuarie 2014

O tanara profesoara a murit, a nascut si a revenit la viata! Vezi cum s-a intamplat miracolul! VIDEO


O profesoara din Texas, Statele Unite, a murit in scoala unde preda in urma unor probleme la inima. Femeia era insarcinata, dar medicii au reusit sa salveze bebelusul. Femeia a inviat pe masa de operatia la doar cateva minute dupa ce medicii au adus pe lume prin cezariana o fetita.

Un bebelus normal cu o poveste incredibila. Micuta Elena a venit pe lume dupa ce mama ei a murit pe podeaua scolii unde parintii ei muncesc. Erica Nigrelliera insarcinata in 9 luni cand s-a prabusit in sala de curs.
“Aparent i-am spus colegei mele ca ma simt slabita, am lasat capul jos si am lesinat”, a povestit Erica Negrelli.
Doar ca Erica nu si-a mai revenit. In ciuda eforturilor colegilor inima femeii a incetat sa mai bata. Tanara profesoara a murit sub ochii sotului.
“Am deschis usa si am intrat, iar Erica era intinsa pe jos”, spune sotul.
O ambulanta a transportat femeia la spital unde medicii au adus pe lume prin cezariana o fetita. Imediat dupa nasterea micutei un miracol s-a intamplat. Inima femeii a reinceput sa bata. Timp de 5 zile medicii au tinut-o pe femeie in coma indusa. Acum, dupa 3 luni de recuperare si un bypass, Erica si sotul ei au garantia ca isi vor vedea fetita crescand.
“Sunt foarte norocoasa. Dar asta nu e corect, sunt binecuvantata. Daca nu i-as fi avut pe oamenii de acolo nu as mai fi in viata. Si nici ea nu ar mai fi”, a completat Erica.
Sursa: rtv.net
Articol preluat de pe http://www.lumeabizara.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu