miercuri, 29 ianuarie 2014

Zamolxe


La ultima transmisie, Oryen mi-a confirmat că în zona noastră geografică sunt mai multe ”porți” speciale și fiecare dintre aceste porți are o cheie a ei. Aceste chei vor fi oferite celor care au lucrat în trecut pentru ridicarea spirituală a neamului care a locuit în aceste locuri dar vitregiile istoriei l-au făcut să dispară pentru o scurtă perioadă. Deci e vorba de vechii geto-daci. Am mai spus, cu alte ocazii, că acum s-au întrupat circa o jumătate de milion dintre ei, iar o altă jumătate de milion se va întrupa în următoarea perioadă.
Mulți dintre aceștia au lăsat comori deosebite în interiorul acestor pământuri și tot ei le vor scoate la suprafață. Este vorba nu doar de comori spirituale ci și de informații de mare valoare, precum și numeroase obiecte ”cu putere”, confecționate din lut, piatră, fier, aur, argint, precum și cristale semiprețioase.
Oryen a avut dreptate! După aproape doi ani, Zamolxe nu doar a „trecut să mă vadă„ așa cum a făcut-o de multe ori, ci a considerat că a sosit timpul pentru a fi revelate anumite informații importante.
Remer Ra: Mă bucur să te simt aproape de mine și să îți simt inconfundabila vibrație. Au trecut aproape doi ani.
Zamolxe: Ți s-au pus multe semințe în suflet și minte și trebuiau lăsate să-și dea primele lăstare.
Remer Ra: Da, s-au schimbat multe de la ultima noastră comunicare. Și simt că multe altele urmează... Sunt foarte curios de schimbările care vor avea loc, începând cu acest an, în zona noastră geografică. Cu foarte puțin timp în urmă, în timp ce eram profund relaxat, am primit o informație pe care am auzit-o aproape sonor: „Multe porți se vor deschide anul acesta!” Am crezut că ai fost chiar tu pentru că simțeam o vibrație asemănătoare dar apoi am realizat că nu ai fost acolo. Ce mesaj a fost acesta?
Zamolxe: Este mesajul unuia din entitățile care păzesc aceste porți. Ți-a fost transmis pentru că s-au trezit câteva suflete care pot primi chei de acces către ele.
Remer Ra: Ce reprezintă aceste chei?
Zamolxe: Este vorba de structuri informație-energie care vor putea deschide portaluri către alte planuri subtile. Câteva persoane vor primi aceste structuri, atât prin intermediul viselor cât și printr-o formă de implant informațional.
Remer Ra: Ce înseamnă asta?
Zamolxe: Cei care vor citi vor înțelege. Vor ști ce să facă și cum să facă. Aveau nevoie doar de aceste completări și de semnalul meu.
Remer Ra. Deci a sosit vremea pentru geto-dacii care s-au reîntrupat pe aceste meleaguri!
Zamolxe: Da, a sosit vremea! Ridicarea lor înseamnă ridicarea acestui popor. Puterea străbunilor este cu ei!
Remer Ra: Să sperăm că vom avea rezultate începând chiar cu acest an. Se pare că va fi un an special, și nu doar unul de curățenie pe relația trup-minte-suflet.
Zamolxe: Vor fi rezultate începând cu acest an. Vei mai primi informații legate de acest subiect.
Remer Ra: Oryen mi-a spus că aceste porți nu au un rol cauzal dar că ne vor susține în demersurile noastre de a ne depăși propria condiție. Mi-a mai transmis că prin aceste porți ne putem conecta la energii diverse, la unele portaluri interdimensionale, la arhive din vechime sau chiar la proiecții dintr-un viitor probabil.
Zamolxe: Așa este! Multă lumină și putere se află în pântecele acestui pământ! Sufletele din vechime s-au întors să continue ceea ce s-a întrerupt pentru o oarecare vreme. Vor regăsi locurile în care și-au lăsat puterea și apoi o vor scoate la suprafață.
Remer Ra: Și nu sunt puțini. Știu că circa 2000 geto-daci te-au cunoscut la modul fizic pe tine şi pe primii învăţători (decenei). Alţi circa 100.000 au primit seminţele zamolxianismului până la căderea Daciei. Presupun că cei care te-au cunoscut direct au primit ceva din vibrația ta și că ei vor avea un rol important în perioada următoare. Câți dintre acești 2000 de foști discipoli sunt întrupați acum?
Zamolxe: Puțin sub 200 dar numai o parte sunt conștienți de misiunea lor. Cei mai mulți sunt foarte tineri. Timpul lor va veni curând.
Remer Ra: Presupun că cei mai mulți vor dori să se întrupeze în aceeași perioadă cu tine. La fel și deceneii. Totuși, trebuie să fie pregătită  calea...
Zamolxe: Este adevărat! Totul se desfășoară conform planului! S-au întrupat cei care trebuiau să se întrupeze.
Remer Ra: În timp ce eram la Sfinx am primit informația că unul din decenei este deja în trup și că acum este doar un copilaș! Am încercat să-l localizez cumva, măcar să știu în ce zonă a țării este dar nu am reușit să aflu nimic.
Zamolxe: Așa este. Primul deceneu este în trup de puțini ani. Acum se află la loc tainic, hrănit fiind de laptele munților și spuma cerului. Deocamdată atât trebuie să știți!
Remer Ra. Este o veste extraordinară! Am simțit că acest Deceneu este la fel ca Arhanghelul Mihail, adică o unitate de conștiință divină din prima Rază Divină. Deja simt cum mă inundă bucuria. Aveam mare nevoie de această confirmare. Din ceea ce mi-ai spus, înțeleg că este aproape de proiecția vortexului anahatei planetare, într-o zonă de munte.
Zamolxe: Mai trebuie să știți că fiecare Deceneu are șapte moși și fiecare moș are un anumit număr de discipoli. Cei care au ca învățător un moș, îl vor visa și li se vor spune taine pe care doar ei le pot desluși. Li se vor arăta în vis acele locuri în care și-au lăsat puterile în vremurile de demult și apoi vor merge într-acolo pentru a le lua înapoi.
Remer Ra: Eu am avut flash-uri despre anumite locuri speciale, cu o mare încărcătură energetică, și am simți că am lăsat ceva în pământ. A fost ca și cum s-ar fi scurs din mâinile mele o forță deosebită.
Zamolxe: Așa își lăsau cei din vechime puterea în pământ. Când simțeau că a sosit vremea ca sufletele să-și părăsească trupurile, își lăsau puterea și lumina, adunate cu trudă în acea viață, în anumite locuri tainice. Puneau mâinile peste acel loc deosebit și cu o ultimă sforțare își lăsau o parte din structura subtilă a ființei lor.
Remer Ra: Și, totuși, nu pot localiza acel loc. Presupun că mai sunt și alții în situația mea.
Zamolxe: Vă veți descoperi locurile atunci când va veni vremea și când veți știi ce să faceți cu ceea ce ați lăsat în urmă. Până atunci, ele vor rămâne ascunse. Voi le-ați închis și tot voi le veți deschide. Când va veni vremea, fiecare își va descoperi unde e locul, va merge într-acolo și apoi își va pune mâinile deasupra. Transferul de vibrație se va face imediat. Nimeni nu va putea scoate ceea ce voi ați pus acolo!
Remer Ra: Mi se pare fascinant ceea ce-mi spui. Ce anume ar putea să conțină aceste structuri? Pot fi descărcate și informații sau numai energii?
Zamolxe: Este vorba de cu totul altceva decât o simplă energie sau informație. Este o structură foarte complexă, ca un fel de entitate adormită. Ea va fi ca o completare a conștiinței voastre actuale. Vă va deschide multe uși către comorile adunate în viețile trecute și pentru cei mai mulți va fi ca o regăsire, ca și cum o parte din ei s-a reîntors acasă. În trecut, acest lucru se numea regăsirea ”sufletului cel vechi”.
Remer Ra: Fiori stranii mă cuprind... Sunt foarte multe persoane care au un sentiment acut că nu sunt întregi. Alții simt că o perdea s-a pus peste conștiința lor. O simt foarte puternic în interior dar nici nu pot spune despre ce anume este vorba. Este posibil ca reîntâlnirea cu ”sufletul cel vechi” să fie cumva condiționată de ceva anume sau totul se va întâmpla atunci când va veni vremea?
Zamolxe: Dacă nu se atinge un anumit nivel de conștiință, nu se va putea accesa ”sufletul cel vechi”. El a fost ieșit din voi atunci când erați una în trup, minte și suflet cu trupul, mintea și sufletul locului. Întâi veți visa locul de mai multe ori și mai apoi îl veți căuta. Poate fi o grotă, poate fi o stâncă, o palmă simplă de pământ sau o piatră de râu.
Remer Ra: Îți mulțumesc pentru toate aceste informații.

Sursa: http://remerra.blogspot.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu