joi, 27 martie 2014

IMPRESII CURS "SECRETE ASCUNSE PENTRU A FI FERICITI SI A INVATA SA NE CONSTRUIM O VIATA ARMONIOASA SI PROSPERA" SI SEMINAR "Poarta Echinoctiului - Poarta Inimii"



Asa cum v-am obisnuit, dupa fiecare curs sau seminar la care particip, va fac cunoscute impresii si trairi pe care eu si participantii le-am avut in timpul acestor evenimente. Din pacate, atat dupa cursul "SECRETE ASCUNSE PENTRU A FI FERICITI SI A INVATA SA NE CONSTRUIM O VIATA ARMONIOASA SI PROSPERA" din data de 09.03.2014, cat si dupa seminarul "Poarta Echinoctiului - Poarta Inimii" din data de 23.03.2014, a trebuit sa ma lupt cu o viroza care mi-a dat multe batai de cap.
Din acest motiv nu am putut sa imi adun gandurile si sa pot sa va impartasesc din minunatele trairi din timpul celor doua evenimente. 

In primul rand, doresc din toata inima sa multumesc celor care au fost prezenti la evenimente, pentru frumusetea lor sufleteasca si pentru tot ceea ce ne-au daruit, prin energiile minunate care au fost prezente in timpul meditatiilor.

In timpul cursului  "SECRETE ASCUNSE PENTRU A FI FERICITI SI A INVATA SA NE CONSTRUIM O VIATA ARMONIOASA SI PROSPERA" am discutat despre o altfel de istorie, o istorie ascunsa , care contine adevaruri menite sa intelegem cine suntem, de ce suntem si ce trebuie sa facem pentru a nu mai "fi o corabie care navigheaza pe un ocean necunoscut in furtuna". 
Am invatat cum sa ne rugam pentru a primi ceea ce ne dorim, dar sa nu ne dorim ceea ce nu ne este menit, caci insistand pe aceasta cale vom obtine doar nefericire, neimplinire, saracie si boala.

In timpul seminarului  "Poarta Echinoctiului - Poarta Inimii" am discutat despre insemnatatea Echinoctiului de primavara si in timpul meditatiei am trecut prin poarta inimii, folosindu-ne de energii universale extrardinare.

Mihaela Popescu ne-a purtat in cursul meditatiilor conduse de ea in Gradina Maicii Domnului, fiind calauziti si vegheati de Zamolxe, Dumnezeul acestui pamant, de cei patru Ingeri ai Tronului Ceresc, de Maica Divina si alte spirite inaltate, care ne-au ajutat sa indepartam egreorii nebenefici, pentru a ajunge Omul Cristic Divin  Multidimensional. 

Sferele de Lumina ne-au transmis informatii pretioase despre viitorul nostru si cu ajutorul Sferei de Lumina Aurii ne-am vindecat organele, apoi am aflat Secretele Magnetului Inimii si cum sa intram in meditatie in comuniune cu sufletul nostru.

La finalul ambelor evenimente am facut cate o meditatie de protectie pentru Romania.




Multumim Universului si tuturor celor prezenti pentru aceste minunate trairi si lucrari!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu