duminică, 9 martie 2014

UN SEMNAL DE ALARMA, POATE IL TRAGI SI TU MAI DEPARTE…

ImageNiste zile cu adevarat intense…am citit tocmai acum un mesaj pe un blog despre anumite energii ce s-au coborat si mi-au afectat mie somnul si starile :)La un moment dat chiar analizam cat de precis imi suna telefonul sau punea vecinul muzica fix in momentul in care atipeam. Am zis ,ok- se pare ca nu mi-e dat sa dorm azi :)))
Nu despre asta vroiam sa scriu astazi….cum ma inspir mereu din ceea ce mi se intampla…band azi un ceai si vorbind cu cineva am ramas pe ganduri…si mi-a venit asa in minte…* Bai cum s-a intors lumea cu fundul in sus*…aproape ca nu-mi vine sa cred ce se intampla ( desi stiu bine de ce si cum)…Promovam numai certuri, mita, arestari, fete dezbracate atat la tv cat si prin ziare sau pe orice afis, mijloc media…inghitim pastile si ne injectam otravuri pentru ca asa am fost invatati, platim profesorii si altii ca ei cu nimic…iar pe fotbalisti cu milioane de euro…si toata lumea asta adevarata cum ii spun eu, in care eu traiesc si activez- a vindecarii cu energie, plante si cristale, a meditaiilor si conexiunii cu Sinele suprem, cu Ingerii, cu Ghizii si alte Fiinte de lumina….a impartasirii, iubirii, armoniei…este total nerecunoscuta. E ca si cum eu traiesc intr-o lumea underground pe care nimeni nu pare sa o vada, creada, inteleaga. Oameni care muncesc cu adevarat facand vindecari, aducand informatii, tinand cursuri, seminarii si facand o multime de specializari in terapii alternative nu apar nici la televizor ( desi eu nu mai am unul si n-as putea spune ce se intampla in ultima vreme) , nici in ziare …nu sunt cunoscuti de nimeni ba din contra, oamenii sunt contrariati cand aud de asa ceva. Eu insami am fost trimisa ,finut, la un control psihiatric si mi s-au sugerat niste pastile pentru ca eram prea pasionala, cu capul in nori si fantezista…
Este fantastic cum lumea Reala, Adevarata, informatiile si metodele cu adevarat sanatoase, utile, fac parte dintr-o lume *de sub lume*. Atata munca dusa de oamenii Luminii si Adevarului impotriva carora s-a luptat sute si mii de ani…tocmai ca sa se ajunga in punctul asta…sa fim cu totii tratati ca niste nebuni, sa nu creada mai nimeni ca energia te poate vindeca sau ca Ingerii exista…
Va anunt ca nu suntem nebuni si ca manipularea in masa este atat de bine inradacinata, tot jocul atat de bine facut incat credeti ca minciuna ce vi se serveste peste tot este reala si realitatea este minciuna.  Va vorbeste/scrie un om care a trecut din prima categorie in cea de-a doua. Si eu dormeam pe mine inghitind pastile, crezand ca Dumnezeu nu exista, crezand ca nu mai e nimic dupa moarte, crezand ca extraterestrii nu sunt reali si asa mai departe…Eu insami vin de acolo asa ca va spun : E VREMEA SA VA TREZITI! Toate astea se vor surpa in scurt timp, toate minciunile si manipularea vor incepe sa se prabuseasca ( au inceput de fapt) si ce o sa faceti atunci? Veti ramane dezorientati, cu mintea intr-un haos de nedescris, neintelegand de unde v-a lovit si de ce…intrebandu-va ce ati facut sa meritati asta…Eu stiu ca fiecare om se trezeste cand e vremea lui, ca toate sunt la timpul lor facute…ca poate cineva sa-ti fluture un steag rosu prin fata ochilor in fiecare zi si tu sa vezi de fapt ce e in spatele lui sau in laturi…Insa cu cat mai multe semnale, cu cat mai multi oameni treziti scriu, spun, arata Adevarul cu atat, poate, vom mai aduce un strop de Luminare in intunericul ce ne inconjoara!
Va imbratisez si va iubesc si stiu ca totul este deja perfect, ca Lumina intotdeauna invinge si ca suntem cu totii IUBIRE!

Sursa: http://ankalavinia.wordpress.com/

2 comentarii: