marți, 6 mai 2014

Război psihologic extern sau subminarea cu rea intenție a capacități de apărare a României ?

Război psihologic extern sau subminarea cu rea intenție a capacități de apărare a României  ? Partea I

Un articol argumentat al RossiyaSegodnya a fost distorsionat și comentat cu rea credință de o armată de analiști drept o construcţie propagandistică menită să afecteze moralul, să inducă starea de panică colectivă şi să stimuleze neîncrederea în armata naţională.

Așa să fie oare ? Privesc cu compasiune pe toți cei care au fost obligați să recite ceva învățat pe dinafară aidoma absolvenților de Ștefan Gheorghiu de odinioară, pentru că mulți dintre ei nefăcând armata, habar n-au despre capacitatea militară a României. Făcându-se că nu înțeleg asupra a ce anume doream să atrag atenția și încercând să se facă și el utili Puterii, cu un clișeu deja fumat : campania de defăimare la adresa României. În ceea ce privește capacitatea militară extrem de limitată a României, am fost destul de clar în materialul invocat, căruia în mod premeditat întreaga presă care l-a citat, i-a schimbat titlul : România are nevoie urgentă de tehnică militară modernă nu de plantat panseluțe și borduri prin firmele de partid în acest an electoral.

Situația critică a armatei fiind o consecință a unor cauze de maximă gravitate pe care întreaga clasă politică și presă românească evită să le nominalizeze, focalizând dezbaterea fix în decor, adică pe tema unui imaginar război psihologic al Rusiei, la care ar fi supusă România. Apropo, cine a citit cu adevărat articolul meu poate sesiza că n-am nominalizat inamicul probabil și că rezultatul e același de oriunde ar fi atacată România. Dacă presa românească a sărit ca arsă la apariția acestui articol, înseamnă că se teme de ceva. În niciun caz de ruși.
Spre deosebire de poetul super-luptător de sub birou Cristian Teodorescu, care n-a mișcat un deget pentru țara aceasta, dar cere să fiu expulzat din România și declarat trădător, eu mi-am câștigat timp de două decenii pâinea, riscându-mi viața la manșa avionului supersonic MiG-21 în forțele aeriene românești. Și nu mi-e indiferent să văd cum banii pentru înzestrare ai armatei sunt cheltuiți cu generozitate de toată clasa politică pe pomeni în nesfârșitele campanii electorale, în timp foștii mei camarazi sunt puși să lupte pe aceleași jafuri vechi de 50 de ani.
Că eu mi-am atins scopul urmărit cu acest articol, considerat de presa românească ocampanie antioccidentală şi antiromânească, o confirmă chiar ministrul Apărării, dl. Mircea Dușa, care a dat deja comenzi la Cugir pentru dotarea Armatei. Vă amintesc că într-un articol mai vechi din Vocea Rusiei, afirmam că școala românească de blindate, cea cu tradiții și succese de prestigiu, a fost aproape de a fi pulverizată ca urmare a lipsei comenzilor. Ea nu s-a predat încă şi nu scoate tâmpiţi, dle Cristian Teodorescu ! O dovedeşte din plin modernul transportor blindat Saur 2, creat să corespundă cerinţelor câmpului de luptă actual. Pentru care guvernele care s-au succedat din 2009 până acum au refuzat alocarea fondurilor bugetare necesare intrării lui masive în înzestrare.
http://romanian.ruvr.ru/2014_02_08/In-ce-masura-au-influentat-armata-romana-cei-Scoliti-in-URSS-Partea-a-II-a-3544/
Mai mult: 
http://romanian.ruvr.ru/2014_05_05/Razboi-psihologic-extern-sau-subminarea-cu-rea-intentie-a-capacitati-de-aparare-a-Romaniei-Partea-I-8836/
Sursa: http://romanian.ruvr.ru/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu