duminică, 21 septembrie 2014

VINDECAREA PARANORMALĂ INSTANTANEE NU ESTE UN MIT!

Patronii industriei farmaceutice câștigă miliarde de dolari, din suferința speciei umane. Trusturile produc numai medicamente care nu vindecă definitiv bolile pentru care sunt recomandate, pentru a le menține în stare cronică, pentru ca bolnavii să cumpere medicamente toată viața lor. Medicamentele elaborate provoacă totodată, efecte secundare și dependență – deci alte boli ale organelor omului – pentru “combaterea” cărora bolnavul trebuie să cumpere și alte medicamente, ce produc la rândul lor alte efecte secundare. În acest mod, omul se ruinează din punct de vedere fizic, psihic și material.  A se vedea și articolul publicat în Jurnal Paranormal, cu titlul Chimistul Shane Ellison: adevărul despre fabricarea medicamentelor.
Patronii industriei medicamentelor adună averi impresionante pe seama suferințelor omului. Dar aceste bunuri cumulate nu îi fac nici mai inteligenți de cât sunt, nici mai sănătoși, nici mai arătoși și nici nu îi feresc de boli incurabile, pentru a le asigura o viață mai lungă.
Și atunci de unde vine impulsul ce îi determină să adune grămezi de bani, din suferința umană? În raționamentul lor limitat, patronii trusturilor de produse farmaceutice adună averi fabuloase, pe care le lasă ulterior de izbeliște întrucât viața omului este trecătoare. În rapacitatea lor, se îmbolnăvesc de boli incurabile și se sting în chinuri ca orice muritor. Este un blestem al speciei umane greu de înțeles, pe care îl duc fabricanții de medicamente cu sine în mormânt.
Pentru contracararea efectelor nefaste ale medicamentelor, ar trebui să ne orientăm către aria terapiilor alternative și vindecării paranormale instantanee.  

Vindecările miraculoase, recunoscute de medicina secolului XXI
Dr. Carl Olson
Potrivit unui sondaj de opinie realizat în Statele Unite de compania HCD Research, 73% dintre medicii chestionați cred în miracole ale vindecării, chiar și în situații dramatice în care doctorii nu dau nici o șansă de supraviețuire unor pacienți cu boli considerate incurabile. O parte însemnată dintre medicii participanți la sondaj, au declarat că au asistat personal la miracole ale vindecării, ce nu pot fi explicate de medicina actuală.
Doctorul Carl Olson de pildă, oncolog la St. Mary's din Columbia, având o practică de 30 de ani în tratarea cancerului, a fost martorul unor vindecări miraculoase, pentru care nu există nici o explicație științifică.
"Dacă definim un miracol drept ceva ce depășește limitele medicinii, ale științei în general, atunci nu am nici o îndoială că unele cazuri întâlnite în lunga mea carieră se încadrează în această categorie", spune doctorul Olson. Prin miracole ale vindecării, sute de oameni se întorc în fiecare an la viața normală, reluându-și activitățile profesionale cât şi cele spirituale.

Dr. Alexis Carrel, laureat al premiului Nobel pentru medicină.
Doctorul Alexis Carrel, laureat al premiului Nobel pentru medicină,
a confirmat că există vindecare instantanee
Doctorul Alexis Carrel, laureat al premiului Nobel pentru medicină, a studiat și a confirmat, împreună cu echipa sa, numeroase cazuri de vindecare instantanee, în special la pacienți bolnavi de cancer. „Procesul de vindecare - observa doctorul Carrel -  se schimbă puțin de la un individ la altul. Adeseori, omul simte o mare durere; apoi vine senzația subită a unei vindecări complete. În câteva secunde, în câteva minute sau cel mult în câteva ore, plăgile se cicatrizează, simptomele generale dispar, pofta de mâncare revine. Uneori, dezordinile funcționale dispar înaintea leziunii anatomice. Deformările osoase caracteristice morbului lui Pott, ganglionii neoplazici, mai persistă încă două sau trei zile din momentul vindecării. Miracolul se caracterizează mai ales printr-o accelerare extremă a proceselor de vindecare organică.”

Bruno Gröning, cel mai mare vindecător din istoria omenirii
Bruno Gröning - cel mai mare vindecător cunoscut din istoria omenirii.
Potrivit surselor documentare, Bruno Gröning - cel mai mare vindecător uman cunoscut din istoria omenirii, s-a născut la 30 mai 1906, la Gdansk și a trăit în Germania de vest după încheierea ultimului război mondial. A fost de meserie tâmplar, apoi electrician. A activat ca tămăduitor în Germania,  între anii 1940 – 1950. A se vedea și articolul publicat în Jurnal Paranormal, intitulatBruno Gröning - un miracol în psihoterapie.
În prezența sa, oamenii pur și simplu se vindecau spontan. Cei ce au beneficiat de harul său, au declarat că le dispăreau simptomele bolii incurabile de care sufereau, din momentul în care îl vedeau pe Bruno. Vindeca instantaneu grupuri masive de oameni, câte 5.000 – 10.000 de indivizi odată. Au depus mărturie despre capacitățile sale vindecătoare și medici, pe care el i-a vindecat de boli incurabile pentru medicina actuală. Dintre miile de martori oculari, care au asistat la vindecările în masă făcute de Bruno Gröning, redăm declarația unui medic al cărui tatăl fost vindecat de Bruno, de o bolală incurabilă:   
„Bolnavii s-au sculat din scaunele cu rotile și au început apoi să le împingă singuri. Lucrul acesta l-am văzut cu ochii mei. Când am văzut efectele la cei în cărucioare, la tânărul orb care a început să vadă iar mai târziu la tatăl meu, logic că mi-am schimbat părerea. Atunci trebuie să-ți schimbi părerea, realitatea te convinge.”
Bruno Gröning își rezuma astfel crezul: „Doresc să le fiu oamenilor doar o călăuză, să le arăt calea cea dreaptă, calea spre Dumnezeu.” Cuvintele rostite de Bruno Gröning pe patul de suferință, sunt tulburătoare: “Toți oamenii trebuie să moară. Și eu voi muri. Trupul meu va fi pus în pământ dar eu nu voi fi mort. Iar dacă cineva mă va chema, voi veni la el să-l ajut în continuare. Și când va veni momentul, fiecare va dobândi de la sine putere, ajutor și vindecare.”
Sunt unul dintre beneficiarii vindecării instantanee şi pot declara, fără rezerve, că trăiesc datorită unui miracol divin. La 9 decembrie 1989, mă îmbolnăvisem subit de o maladie necunoscută şi deosebit de virulentă, imposibil de diagnosticat pe cale medicală. Suferințele fizice erau atroce, aveam senzația că fiecare celulă din organismul meu exploda de durere, aveam o continuă stare de greață ce se intensifica odată cu trecerea timpului. Medicii au decis că nu mai eram transportabil la spital, iar în următoarele două zile au intervenit şi pierderi succesive ale cunoștinței, îndreptându-mă către un final previzibil.
Ana-Maria Rudan, copilul care primise pentru o clipă puteri divine,  pentru a-l întoarce pe tatăl său din pragul morţii.
După plecarea medicului, care încercase fără succes să-mi facă o perfuzie la data de 11 decembrie, fetița mea, Ana-Maria - pe atunci în vârstă de 3 ani şi şase luni - s-a apropiat palidă de mine şi mi-a spus cu glas tremurând: „Tati, eu te fac bine”. Începuse să-mi atingă uşor cu degetele fruntea şi tâmplele, iar după câteva zeci de secunde miracolul s-a  produs: durerile şi greața încetaseră cu totul, boala dispăruse cu desăvârșire. Nu îmi venea să cred simțurilor. M-am ridicat de jos și am făcut câțiva paşi prin cameră. Răul din trupul meu, oricare ar fi fost, pierise fără urmă. Pentru a mă convinge că nu visez, am făcut câteva genuflexiuni, aplecări în faţă, lateral. Eram sănătos!
Cred că acest copil nevinovat primise pentru o clipă puteri divine, pentru a-l întoarce pe tatăl său din pragul morţii. După această dramatică întâmplare, Ana-Maria mi-a spus să nu mă îmbolnăvesc niciodată, pentru că ea nu mai avea cum să mă ajute. Miracolul săvârșit de Ana-Maria  nu a putut fi explicat din punct de vedere medical nici până în ziua de azi. A se vedea în acest sens și articolul din Jurnal Paranormal, intitulat Știință sau miracol divin?
Nu contează ce cred scepticii despre fenomenul vindecării paranormale instantanee. Este dreptul lor să emită păreri contrare realității. Contează faptul că există cu certitudine vindecarea paranormală instantanee, care ne poate mântui de boli incurabile din punctul de vedere al medicinii alopate actuale. Dacă ne îmbolnăvim o maladie incurabilă, nu trebuie să ne pierdem speranța în vindecarea trupului și a sufletului nostru. Trebuie să credem, cu tenacitate, că vindecarea poate veni instantaneu ca urmare a unor factori necunoscuți, a căror evoluție se află mai sus de înțelegerea noastră.

Sursa: http://jurnalparanormal.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu