vineri, 2 ianuarie 2015

Previziuni despre anul 2015: Norocul revine în viețile românilor

Autor: Anca Simionescu
Alina Bădic, despre previziunile anului 2015
Realizatoarea emisiunii „360 de grade” dezvăluie cum putem influența destinul
Ce se anunță în 2015 pentru România?, este întrebarea care ne preocupă la început de an. După un 2014 încărcat de evenimente de tot felul, Alina Bădic, moderatoarea emisiunii „360 de grade”, difuzată de B1 TV, spune că românii se vor bucura de multe aspecte favorabile ale anului ce tocmai începe.
„Am fost la o răscruce cosmică, destul de greu de înțeles la prima vedere, însă în 2015 vom înțelege rostul greutăților şi al angoaselor prin care am trecut. Cu cât ne-am pus mai multe probleme, cu atât vom găsi mai multe răspunsuri. România, repoziționată pe o treaptă net superioară din punct de vedere astral, evident avantajată de prezența lui Neptun în semnul Peștilor, acolo unde el există oricum în tema țării noastre, își revine la coordonatele ei inițiale”, explică Alina Bădic.
Un an de acțiune
Realizatoarea B1TV crede că „factorul de noroc revine în viețile românilor, iar noile circumstanțe pot fi cu ușurință trasformate în oportunități. Există însă o condiție: „Să se respecte condițiile morale pe care perioada următoare le cere”. „Vor fi încurajate planurile bine puse la punct, proiectele care au o bază solidă, nu cele superficiale. Un 2015 în care clarificările sunt esențiale, iar disimularea este detronată”, mai spune Alina Bădic.
Alina atrage aten ția că introspecția a avut deja loc în 2014, iar acum este momentul să „acționăm în consecință”, „să respectăm con cluziile la care am ajuns!”.
Ni se schimbă viața
Schimbarea politică de la sfârșitul anului se pare că ne va transforma total. „Trei planete mari în semne de substanță: Pluto în Capricorn, Saturn în Săgetător și Neptun în Pești aduc în plan politic o reformă atât de puternică, încât dacă am putea călători în timp, peste câțiva ani aproape nu am recunoaște nimic, sau chiar ni s-ar părea imposibil să aibă loc asemenea modificări majore, dar benefice în același timp”.
Alina Bădic spune însă că „lucrurile trebuiesc făcute cu înțelepciune, deoarece ceea ce construim în 2015 ar putea să aibă însemnătate pentru toată viața. Vom putea obține tot ceea ce vrem, dacă vom ști cine suntem și ceea ce înseamnă să ne bazăm pe noi înșine”.
Sursa: http://www.evz.ro/

2 comentarii:

  1. Vacanța in Thailanda, mai multe detalii pe https://totuldesprethailanda.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. nu-mi venea să cred că mă voi reuni vreodată cu fostul meu iubit, eram atât de traumatizat, rămânând singur, fără corpul care să rămână lângă mine și să fiu cu mine, dar am fost atât de norocos într-o anumită zi să întâlnesc acest lucru dr. puternic, vrăjitor Dr Wight, după ce i-a spus despre situația mea, a făcut tot posibilul uman ca să vadă că iubitul meu se întoarce la mine, într-adevăr, după ce a lansat vraja, fostul meu iubit a revenit la mine mai puțin de 48 de ore, a venit fostul meu iubit înapoi, implorându-mă că nu mă va mai părăsi niciodată, 3 luni mai târziu ne-am logodit și ne-am căsătorit, dacă aveți aceeași situație, contactați-l pe dr. wight, pe e-mailul său: wightmagicmaster@gmail.com. mulțumesc foarte mult, domnule, că mi-ați readus fostul iubit înapoi, adresa de e-mail a lui: wightmagicmaster@gmail.com.

    WhatsApp: +17168691327

    RăspundețiȘtergere