duminică, 31 ianuarie 2016

Anunt important



Dragi cititori,

          Sunt fiica cea mare a Sfatuitoarei  si  vreau sa va spun ca de acum inainte voi prelua munca mamei mele si am sa continui  sa postez lucruri despre lume.
          Asa ca Sfatuitoarea nu va muri niciodata, ci va trai in sufletul meu.
          Am zis aceste lucruri deoarece Sfatuitoarea este alaturi de Dumnezeu acum si vineri s-a implinit un an de la mergerea mamei in Ceruri.
           Si implus, eu nu am o varsta destul de potrivita de a va raspunde la nevoile dumneavoastra.

Cu dragoste si incredere in Dumnezeu,

Huidan Ruxandra

11 comentarii:

  1. Ma bucur ca acest blog va merge mai departe...felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Scumpa mea, mama ta este in inima noastra si ma bucur ca te va sprijini si te va indruma sa iti urmezi menirea si daca asta inseamna sa continui munca ei atunci cu drag iti voi urmari postarile.Succes in tot ce faci,fi binecuvantata!Cu siguranta mama ta este un suflet inalt in Lumina Lui Dumnezeu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Dumnezeu să o odihnească, acolo printre Ingeri şi să vă Inspire să îi duceți Munca şi Îndrumarea, pe mai departe.... <3)))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Regret nespus dispariția mamei dvs.A fost o persoana deosebita!Sper sa găsesc aceeasi informatie de calitate in continuare.Numai bine!Ștefan

    RăspundețiȘtergere
  5. Asteptam cu drag lucrurile pe care ni le vei impartasi

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce mult mă bucur! Sunt convinsă că mama ta este foarte mândră de tine şi te veghează îndeaproape! Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  7. NAMASTE ! LUMINĂ ,INFINTE BUCURII ÎN RAIUL PE CARE AICI PE PĂMÎNT L-A IUBIT ŞI ADUS CELOR ÎNSETAŢI DE DUMNEZEUL SUFLETULUI LOR. Nu eşti singură în munca ce de abia de ACUM ÎNCEPE. Tu şti că anul 2016 este anul întîlnirii cu FAMILIILE NOASTRE DE SUFLET,aşa că PLANUL SUPERIOR ŞTIE T.O.T.D.E.A.U.N.A. CE ESTE MAI BINE PENTRU CREAŢIA SA.

    RăspundețiȘtergere
  8. DUMNEZEU SA O ODIHNEASCA IN PACE.Cum pot să-ți trimit bani cu dragoste pentru voi și cu recunoștință pentru mămică voastră?Te rog sa-mi raspunzi. Cu mult drag pentru voi.

    RăspundețiȘtergere
  9. Mă bucur enorm😊Fără a o cunoaște fizic pe mama ta,simt ca o știu dintotdeauna....Mereu m-am întors sa citesc pe blig, când am avut timp...Dumnezeu sa o duca în lumina și pace,iar pe tine sa te ghideze sa ne ajuți, așa cum a facut-o și mama ta...prin povete..

    RăspundețiȘtergere