duminică, 1 mai 2011

Rugaciune pentru indreptarea nedreptatilor

Rugaciune catre Sfanta Cuvioasa Paraschiva
Se spune rugaciunea numai vinerea sau pt o realizare 13 vineri.

Purtatoare de chinuri Sfinta Paraschiva roaga-te parintelui ceresc
ca pe mine cel impovarat cu toate pacatele si infrinat sa ma ridice spre
cuvintarea marirei Sale si ma indrepteze, ca totdeauna sa am sus inima,
sa gindesc la cele ceresti, iar nu la cele pamintesti.

Roaga-te la Hristos, Fiul lui Dumnezeu, ca a auzit ruga TA cea
cucernica, ca si pe mine lenesul, cel ce ma trindavesc spre rugaciune si
spre implinirea poruncilor lui Dumnezeu, sa ma indrepteze sai sa-mi dea
cuget, ca sa doresc a ma ruga lui neincetat. Cheama si pe Duhul Sfint-
izvorul carele te-a intarit pe tine, Fecioara curata la lupta cea buna ca
sa-mi zideascaai mie inima curata si Duhul drept sa innoaisca intru cele
dinlauntrul ale mele si mai virtos sa ma cheme si sa-mi dea osindie, ca
sa ma nevoiasca in viata curata si sa ma intareasca in facerea faptelor
bune. Cred ca toate acestea mi le poti mijloci mie, o Sfinta Paraschiva,
la Sfinta treime si de vei vrea ai putinta a-mi ajuta mie, ca ceea ce ai
preamarit pe Dumnezeu cu faptele tale. AMIN

Cuvioasa Maica Paraschiva, in genunchi vin la tine sa ca sa te rogi
Parintelui ceresc pentru iertarea pacatelor mele savirsite cu fapta sau cu
gindul, cu vina sau fara vina mea si astfel cu sufletul curat vin si te rog
ajuta-ma………
Sterg din minte orice gind in afara de tine Doamne si unde esti tu
acolo e si Harul Tau. Nici un lucru nu-mi este greu Doamne. AMIN
http://www.ronduldesibiu.ro/educatie-cultura/Sfanta-Cuvioasa-Paraschiva,-octombrie/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu