marți, 10 iulie 2012

Anuntul socant al Printesei Kaoru Nakamaru a Japoniei


In conferinta din 2 Ianuarie 2012, Printesa Kaoru Nakamaru vorbeste intregii lumi despre experienta sa spirituala legata de saltul in Constiinta pe care il vom face impreuna cu Planeta Pamant in luna Decembrie a acestui an. Transmite un mesaj de Lumina si Iubire, ne indeamna sa ne indreptam atentia catre Scanteia Divina Salasluitoare in Inima noastra, sa ne purificam mintea si trupul, sa indepartam tot ce este intunecat astfel ca Lumina Divina sa ne umple Fiinta pentru ca numai asa vom putea sa facem saltul in Constiinta. Ne reaminteste ca suntem Fiinte de Lumina si Iubire
si ca Divinul din noi este Nemuritor.
Paragraful prim de mai jos constituie traducerea prescurtata a cuvantarii Printesei
KAORU NAKAMARU a Japoniei .
Urmeaza mai apoi in final, paragraful care reprezinta concluziile ( foarte inspirate zic eu ) a celui care a postat filmuletul pe YouTube.

Miniconferinta sustinuta de Printesa KAORU NAKAMARU a Japoniei pe data de 2.01.2012.
“In anul 1976 am avut o fantastica experienta spirituala care a constat in deschiderea celui de-al treilea ochi si astfel am putut comunica cu oameni UFO si cu civilizatia din interiorul Pamantului .
In interiorul Pamantului exista o civilizatie foarte evoluata , iar informatiile care mi-au parvenit de la ei m-au convins ca incepand cu data de 20.12.2012 , timp de 3 zile este perioada in care planeta Pamant va trece in a cincea dimensiune , catre un taram numit NURU.
In cele 3 zile si 3 nopti  in care are loc aceasta transformare  nu vom fi capabili sa utilizam electricitatea …va fi intuneric total ( zi si noapte) , nici soare , nici stele , nici un fel de lumina , va fi intuneric total 3 zile ! …nici o mass-media , nici o informatie sau anunturi nu vor fi disponibile oamenilor de pe planeta Pamant !
Guvernantii care conduc aceasta planeta cunosc aceste lucruri , dar tin aceste informatii doar pentru ei …in schimb unii dintre ei incearca sa plece de pe aceasta planeta , ceilalti sunt pregatiti  sa se puna la adapost in orasele subterane  construite pe teritoriul Norvegiei , Olandei, Elvetiei sau Australiei .
Aproape 10000 de oameni pot fi “salvati” in aceste subterane , dar eu nu cred ca acestia sunt de fapt salvati,pentru ca adevarata salvare consta in purificarea conditiei noastre spirituale, atat a corpului fizic cat si sufletului .
Va spun cum sa faceti asta , este foarte important .
CREATORUL nostru , TATAL CERESC ,  este LUMINA , IUBIRE , ENERGIE , iar parte din energia iubirii o avem in inima noastra .
Fiinta umana este parte a CREATIEI si in ideea de a ne purifica este bine ca din 5 in 5 ani sa aruncam o privire in constiinta noastra ca sa ne dam seama ce am devenit intre timp …toate aceste lucruri pot fi clarificate privind retrospectiv viata noastra .
Daca facem asta inima noastra se extinde , putem respira foarte adanc , iar tot ce este intunecat in noi trebuie sa aruncam in afara inimii noastre si astfel facem loc LUMINII AURII  sa patrunda in inima noastra .
In acest mod putem vedea din ce in ce mai bine …inca mai avem timp pana pe 20.12.2012 .
Din punct de vedere fizic putem de asemenea purifica corpul nostru …ar trebui sa fim atenti ce bem , ce mancam si de asemenea exercitiile fizice zilnice sunt necesare .
In esenta suntem fiinte de lumina si iubire , pentru ca avem in inima noastra parte din TATAL CERESC …traim aici pe Pamant in corpurile noatre de carne , dar spiritul calatoreste si in afara corpului !
Pe acest Pamant , eu imi pot aminti vietile mele timp de 7000 de ani  si de asemenea multe alte parti  in care am trait pe aceasta planeta .
Toate aceste memorii mi-au venit in prezent si pot vorbi limbi pe care nu le-am invatat in aceasta viata …si asta m-a ajutat sa am confirmarea ca reancarnarea exista , adica teoria reancarnarii este corecta !
Ca o concluzie , dupa anii ’70 am intalnit oameni care au aceasta deschidere spirituala si oameni cu sufletul intunecat , lipsiti de credinta.
Acestia din urma se vor naste in viitor pe o planeta unde , ca si pe acest Pamant exista violenta , razboaie etc….
Cam atat am avut de spus  …
Va multumesc foarte mult !”

http://www.rediscovers.info/anunt-socant-al-printesei-kaoru-nakamaru/
Indiferent daca ceea ce spune este adevarat sau nu ,ce putem face noi ?
Daca este adevarat nu avem scapare ,asa ca de ce sa nu incercam sa iubim din nou, …chiar daca este adevarat sau nu …
Daca cele 3 zile si 3 nopti de intuneric te fac sa te temi ,atunci stii cum trebuie sa lucrezi cu tine !
Increde-te in tine si in TATAL CERESC !
Iubeste-te pe tine si iubeste toata CREATIA !
Adu-ti aminte ca ESTI un spirit care experimenteaza prin intermediul corpului fizic si nu un corp fizic care experimenteaza prin intermediul spiritului !

Trezeste-te,astfel ca umanitatea sa poata fi unita si incepe cu tine, noi toti traim pe aceasta planeta impreuna !!!



Am cautat sa vad daca intr-adevar apare aceasta conferinta ca fiind recunoascuta de printesa Kaoru Nakamaru, fiindca pe internet apar tot felul de anunturi contradictorii si am gasit aceste doua pagini care cica ar atesta ca intr-adevar pritesa Japoniei ar fi facut acest anunt. In ceea ce ma priveste ma abtin de la a fi ferm convinsa ca lucrurile se vor desfasura exact asa, fiindca modul de gandire al oamenilor se schimba in mod continuu, ceea ce poate duce catre alte noi manifestari. Asta nu inseamna insa ca eu as contesta modul de gandire al printesei sau veridicitatea celor spuse de ea ci doar ca modul meu de gandire este oarecum mai flexibil, fiind deschisa si spre alte posibilitati.
http://www.facebook.com/pages/Princess-Kaoru-Nakamaru-of-Japan/125768390816998

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu