duminică, 1 iulie 2012

Miraculos! În stare de comă, a născut natural o fetiţă perfect sănătoasă


O britanică în vârstă de 23 de ani a fost transportată de urgenţă la spital după ce a suferit o pierdere de conştienţă. 

Tânăra era însărcinată şi a fost internată la spital în stare de comă, examinarea medicală constatând faptul că suferise două comoţii cerebrale şi că suferea de penumonie. 

După o lună de la internare, femeia a intrat în travaliu, născând prematur, în a 29-a săptămâna de sarcină. 
În mod absolut miraculos, naşterea a fost naturală, medicii neintervenind chirurgical.
La două săptămâni după naştere, femeia a ieşit din starea de comă şi a fost surprinsă atunci când personalul spitalului i-au prezentat-o pe Amy, fetiţa sa. 
"Surorile medicale mă felicitau, dar eu habar nu aveam despre ce anume vorbeau. Mi-am adus aminte de faptul că eram căsătorită, ca aveam un fiu, dar n-aveam nicio idee despre faptul că aş fi fost din nou însărcinată, şi mai ales că aş fi născut. Nu am împins în mod conştient, şi nici nu am simţit contracţiile şi totuşi fetiţa mea s-a născut sănătoasă. E un adevărat miracol, deşi nu în mod conştient, corpul meu a ştiut să facă ceea ce trebuia să facă", a declarat proaspăta mămică jurnaliştilor.
După o lună de la eveniment, perfect sănătoase, mama şi fetiţa ei s-au întors în sânul familiei lor.

La nivel mondial, statistica medicală înregistrează două cazuri de aceeaşi natură la fiecare zece ani. În timpul comei, hormonii care declanşează travaliul sunt încă activi în organism, problema majoră în  cazul procesului unei naşteri naturale, este că mamele nu pot împinge fătul afară.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu