vineri, 31 august 2012

SEMNUL , ENERGIA LUI IOAN si OCEANUL 5D-Gicu Dan


 Bine v-am regasit Dragi Colegi de Ascensiune.
     Sosesc din nou acum in fata voastra al celor care va permiteti o Extindere/Expasiune de Constiinta mai puternica, cu o noua prezentare informationala care va priveste in mod direct.
     In acest context, este Alegerea Voastra de a ancora sau nu in Constienta Starii voastre de Veghe ESENTA informatiile spirituale de mai jos, ca un bun personal de utilitate prezenta si viitoare.
     Voi doar sesizati daca Sufletul si Inima voastra vibreaza cu ESENTA Energiilor informationale pe care le parcurgeti si in functie de acest lucru , adaugati-le sau nu la pasii ascensionali spre 5D in ritmul vostru propriu.
     Initial in aceasta luna august 2012, cind am inceput o anumita actiune de cercetare spirituala impreuna cu citeva colege de-ale noastre, nu am stiut cu exactitate spre ce anume ne indreptam.
     De asemenea, nu am stiut nici faptul ca vom ajunge intr-o finalizare provizorie de desecretizare, care trece obligatoriu de la Cadrul Pesonal al Echipei noastre mici de cercetare, tocmai la Cadrul General al Marii Noastre Echipe Cristice de Misionari, ce purtam in noi insine Roluri si Rosturi de Avatari, Suverani Deschizatori de Nou.
     Rezultatul demersului micii noastre echipe, vi-l prezint mai jos separat pe trei titluri cu trei subiecte aparent separate, dar care de fapt sunt subiecte si titluri Interconectate in UNU.
     Chiar daca titlurile si detalierea continutului lor sunt prezentate si sub forma mesajelor de pe internet, Valoare ESENTEI Informatiilor o veti regasi foarte usor, ca fiind o Valoare a IDENTITATII VOASTRE de SINE ca AVATARI de SALT cu corpul fizic in 4 Dimensional si in 5 Dimensional.
     Si acum Dragi Colegi, e momentul sa intrati pe calea Reconectarii Personale de Sine a Avatarilor care sunteti , incepind cu:
 
1.- SEMNUL
(Mesaj Gicu Dan spre Anca Todirica )
 
     Salut Anca.
     Uitindu-ma pe Internet, am vazut un OZN in forma Piramidala Dubla.
     Si acest Lucru mi-a adus aminte de faptul ca acum doua zile am vizualizat ceva asemanator ca forma pe Capul meu.
     Personal, am o anumita intelegere a ceea ce inseamna acest Semn pe Capul meu, dar as dori sa stiu si Parerea ta, tocmai ca sa vad cit de Subiectiv sunt cu mine in desecretizarea acesui tip de SEMN.
     SEMNUL si descrierea lui, o ai expusa in atasament.
     In cazul in care Intrii pe Frecventa acestui SEMN, astept sa vad ce Informatie ai primit.
    Nu este Exclus ca acest SEMN sa aiba Importanta pentru mai Multi Misionari Romani(adica cei care si-l Accepta).
     Dar, vezi tu ce o sa aflii.
     MULTUMESC ANTICIPAT.
     Te-am pupat.
     Ceau. Gicu.
 
 

 
 
 
 
 
 
 

     Acest Romb turtit pe orizontala l-am vizualizat pe Emisfera Stinga al Capul meu fizic, ca si cind m-as fi uitat la imaginea mea intr-o oglinda(asa m-am vazut ca intr-o oglinda).
     Deci, SEMNUL era in reflexia din Oglinda pe partea Stinga al Capului meu Fizic, adica, era corespondenta Semnului de pe Emisfera Dreapta al Capului meu fizic care stam in fata Oglinzii.
     Unde era acest SEMN pe cap, nu se vedea par, ci era peste par.
     SEMNUL era ALB perfect curat, luminos.
     Vezi ce Simti, ce Inseamna.
     Mersi. Gicu.
 
Mesaj Anca Todirica spre Gicu Dan
 
     Asa cum ma conectez la tine draga Gicu, ai un fel de Antena Parabolica care emite in spatiu .
     Este legatura dintre emisfera ta dreapta de fapt si Cunoastere cu cei din spatiu .
     Cu alte cuvinte trairile tale, simtirile, cunoasterea si mai ales constiinta ta din acum sunt reflectate in spatiu prin aceasta Antena Parabolica.
     Pe de o parte primesti prin ea informatia din spatiu, o prelucrezi aici, o expandezi tot aici, si pe de alta parte o reflecti, o expandezi si in spatiu.
     De ce acest simbol ???
     Se comporta el insusi ca o oglinda ….suplimentara ca sa zic asa .
     E si un amplificator de vibratie; iti asigura si o protectie  divina pentru ca rombul ca forma geometrica este un simbol de protectie, curata, transmuta si amplifica cumva.
     Cine a pus acest romb pe tine?
     Simt sa spun ca Pleiadienii, dar in acord cu tine.
     Poate si sirusieni?(sunt Impreuna in aceiasi echipa a Confederatiei Stelare de Lumina)
     E o Antena de Emisie-Receptie dar asigura si protectie si curatare .
     Fara aceasta antena ei nu au garantia ca informatiile tale ajung la ei limpezi si clare.
     Pot fi distorsionate de frecventele celor care au acest interes, ale altor entitati din zona pamantului de vibratie joasa.
     Daca simti acest romb, vei vedea ca e viu, ca o fiinta vie …pulseaza …are viata…e o creatie tehnologica eterica ce functioneaza dupa un tipar dat ca un robotel .
     Dar e simpatic .
     Comunica si e chiar sensibil la campul tau emotional .
     Se strange, se pliaza, e ca o meduza care inoata in campul tau informational si transmite mai sus.
     Atat deocamdata ca nu mai pot ramane conectata ….din motive obiective .
     TE pup draga Gicule.
     Imbratisari .
     Anca.
     Dragi Colegi.
     Despre acest tip de Antena Parabolica de Emisie-Receptie, o sa gasiti in cele ce urmeaza o noua confirmare, si anume ca aceasta ne faciliteaza noua celor din Echipa Cristica obtinerea de informatii spirituale de indrumare ascensionala, inclusiv sub forma de coduri sau viziuni/imagini din viitor.
2.- ENERGIA LUI IOAN
 
(Mesaj Gicu Dan spre Anca Todirica)
     Salut Anca.
     Acum am CEVA NOU la propriu.
     Azi de dimineata, am avut posibilitatea sa vad o imagine cu o Harta a AFRICII DE SUD si pe care scria urmatorul mesaj:
CULEGĂTORII, Prima Parte a lui IOAN.
    Nota: ,,Mesajul este real, cu o remarca asupra faptului ca Noua Titulatura a Misionarilor Romani(si terestrii) este CULEGATORII’’.
    Daca Simti ca este cazul sa desecretizezi acest mesaj care se refera la munca noastra Misionara Viitoare, poti cerceta acest lucru intrind in Conexiune doar cu Energia Mea (la Nivel de Inima fiindca in rest ma gâdili).
    Si daca obtii ceva Informatii, sa ma anuntati si pe mine.
    Eu astept.
    Imbratisari.
    Ceau.Gicu.
 
Mesaj Anca Todirica spre Gicu Dan
 
     Draga Gicu.
     Citind ce ai scris chiar am simtit in gat o energie …sa vedem despre ce e vorba …remarc faptul ca ieri la Iasi cand a venit Mihaela Palade, mi-a zis ca vede un aspect de al meu din Africa …si sa vad ce fac cu el…sa vedem ce iese acum …
     Culegatorii sunt cei care culeg primii semintele, dar mai bine zis ROADELE UNOR SEMINTE .
     Ei sunt cei ce discern ,cern si aleg roadele .
     Acest proces este pus in mainile lor .
     Alaturi de Hristos si de Apostoli, Voi sunteti Culegatorii neamului Hristic .
     Aveti drept de a ,,judeca,, intre ghilimele bineinteles, alaturi de Hristos .
     Cine e unificat cu EL, are drept divin odata cu HRISTOS in toate .
     Oricum nu faceti nimic singuri, ci impreuna cu HRISTOS .
     Africa de Sud este un pamant care va disparea.(fraza Oglinda: cine are frica i-o reflecta)
     Dar este un Pamant Sacru .
     In locul acestui taram va aparea unOras de Lumina suspendat in 5D .
     Acolo in acest Oras de Lumina care este pus pe o baza sacra intr-o forma de geometrie sacra si anume octogon,  veti veni adesea in Energie voi Culegatorii si veti invata acolo cum sa Conduceti ,cum sa vegheati asupra Pamantului ca Supraveghetori , ca Protectori ai Pamantului .
     Acest Oras de Lumina  Suspendat in 5D este in nastere acum .
     Poate(daca Noi Misionarii Terrei sustinem acest proces) fi Prima Parte dintr-un proces indelungat de sustinere a pamantului .
Ioan cu Energia lui sustine acest proces
si acest Oras de Lumina Suspendat in 5D.
     Este deasupra apelor si s-ar putea sa fie numai apa acolo unde acum e Africa de Sud .
Sunt viziuni pe care le primiti din viitor .
     Nu va bateti mult capul, caci pana atunci mai sunt multe de facut aici in clipa de Acum. 
     Deci, este Energia unui potential din viitor ….
   Sanat Kumara sunt !
     Nu te retin mult !
     Doar cateva cuvinte .
     Nu conteaza daca nu stii prea bine cine sunt si daca nu am mai transmis prin tine.
     Zilele acestea sunteti deschisi caci frecventele din univers se aliniaza cu Senzorii vostri , cu Antenele voastre Parabolice; Gicu si nu numai ….
     Veti primi informatii mai multe care par codate si intr-un fel si sunt asa, pentru ca numai cei cu inima deschisa sa le poata descifra .
     In univers inca exista uzurpatori si este mai bine asa .
     Fiti atenti la energii, simboluri, visuri, numerologie, simtiti acestea si le decodati in inima voastra.
     Uzurpatorii nu vor mai avea ce face atunci.
     Odata informatia ajunsa(la noi Misionarii),treaba e ca si facuta .
    Integrarea acestor energii si frecvente noi va salta spre Misiunea voastra, va apropie de ea .
     Lupul Alb va aparea, in fizic il veti vedea !
     Sanat Kumara sunt si lucrez cu voi indeaproape.
     Sunt si eu Român ! Aspect al Lupului Alb!
     Gicu, vezi ce simtiti .
     Nu prea stiu cine e Sanat Kumara, am auzit de el …dar nu stiu mai nimic de el ..
     Te pup ! Anca.
     Dragi Colegi.
     Asa cum ati sesizat din lecturarea precedenta, lucrurile devin din ce in ce mai interesante.
     Din punctul meu de vedere, este  foarte Important faptul ca pe Nepusa Masa, chiarLogosul Terrei Sanat Kumara  sa prezentat din proprie initiativa cu aceste detalieri in fata colegei noastre Anca Todirica.
     Si daca Sanat Kumara a facut acest gest, inseamna ca Noi avem Intelegeri cu el la nivel de Spirit si il cunoastem; dar momentan fiindca nu am Inviat Cristic, inca nu ne aducem aminte, dar efectiv este un semn din partea lui cum ca evenimentele se accelereaza.
     Acum, as dori sa fac o mica precizare vis a vis de ENERGIA LUI IOAN atit la nivel individual, cit si la nivel general extins colectivitatii.
     Despre Energia lui Ioan, nu am avut nici eu nici cea mai mica idee, pina cind in februarie 2010 colegul nostru Vladut Clapa din Pitra Neamt, mi-a atras atentia existentei a doua perspective : Energia lui Ioan din Trecut(prin DAR) si din Viitor(prin HAR).
      Cind Vorbim de Ioan, vorbim de Spiritul Ioan cel mai iubit Apostol a lui Iisus CRISTOS.
     In trecut, Ioan a primit de la CRIST IISUS Cele Mai Inalte Informatii Spirituale, ca un DARDIVIN.
     In prezent, acelasi IOAN primeste Informatii Spirituale la fel de Inalte , chiar de la CRIST in multiplele-i aspecte suprasensiblie manifestate , dar sub forma de HAR DIVIN.
     Dupa cum observati, Evolutia lui Ioan este chiar o Transmutatie de Constiinta de la DAR laHAR.
     Darul se primeste din exterior , de la cei care au Har.
     Adica, Ioan a primit informatii Spirituale Inalte in Dar de la CRISTUL cu Har IISUS si Ioan a oferit acel Dar Lumii.
     Harul este Cristic, izvoraste din interior si se ofera in exterior ca Dar.
     Si Harul si Darul, pot fi manifestate concomitent de catre Omul Crist.
     In momentul de fata ca si colectivitate, Noi Echipa Misionara a lui Crist pe Terra, avem nivelul de Constiinta inaltat pina la nivelul la care Harul si Darul il putem manifesta in contextul sincronicitatilor care ni se ivesc in curgerea Fluviului Vietii Eterne.
     Acest lucru inseamna faptul ca trezirea noastra spirituala actuala cu nivelul de constiinta aferent, ne permite in cursul ascensiunii corpului nostru fizic post 2012, saltul nostru definitiv in A FI UNA CU HARUL si cu DARUL.
     Adica, asa cum formula colega noastra Aurora Sumca din Constanta:  ,,La Trezire/INALTARE, fiecare va sti automat  locul lui(prin HARUL si DARUL LUI) ,indiferent de ce crede acum. Pur si simplu fiecare isi va aminti unde trebuie sa fie si ce sa faca. Este tot o calitate a Iubirii aceea de a sti si ocupa locul tau’’.
     Si ceea ce colega noastra Aurora Sumca prin Har(din interior, valabil pentru toata lumea) a primit ca informatie spirituala de indrumare, se incadreaza perfect in ceea ce Logosul nostru Planetar SANAT KUMARA expunea mai sus prin formularea: VOI veti invata acolo in noul Oras de Lumina 5D  cum sa Conduceti,cum sa vegheati asupra Pamantului ca Supraveghetori , ca Protectori ai Pamantului .
     Adica, acest HAR Misionar Cristic de a Conduce ca Supraveghetor si Protector al Pamintului, fiecare MISIONAR si-l va recapata numai si numai prin Reconectarea cu Multidimensionalul Sinei Sale INALTE, fiindca HARUL de aceasta SINE CRISTICA Multidimensionala apartine.
     Fiind acum Noi suntem inca in 3D superior cu limitele de Constiinta si Energiile aferente, Harul imbraca momentan doar forma manifestata a calitatilor paranormale.
     Dar Odata Inviat Cristic, Misionarul devine OMUL NOU la care aceste calitati paranormale denumite HAR sunt ceva natural de banal.
     Numai ca dupa SALT/INVIERE, Omul Nou mai are ceva in plus fata de Harul momentan 3D superior si anume Energia Vie Aurie pe care corpul Omului Nou  o radiaza in exterior, iar expresivitatea exteriorizata cea mai evidenta a Omului Nou, va fi observata de catre ceilalti Oamenii din jur prin Ochii/Privirea Radianta de Energie Vie Aurie a OMULUI NOU, cit si prin Vocea OMULUI NOU care este Magnetica si Magica asemeni unei muzici Divine. 
     In cele detaliate mai sus Dragi Colegi, am vrut in cuvinte putine si concentrate sa scot in evidenta faptul ca Fiecare membru al Echipe noastre Cristice are HARUL(si DARUL) ENERGIEI/ INFORMATIEI/ INTELEPCIUNII lui IOAN , inclusiv Harul si Darul de CONDUCATOR/LIDER SPIRITUAL.
     Un alt aspect foarte important, este faptul ca EU luind in calcul la modul serios atentionarea colegului nostru Vladut Clapa vis a vis de ENERGIA lui IOAN , nu mica mi-a fost mirarea prin vara anului 2010, cind mi s-a revelat in mod direct faptul ca ENERGIA/Intelepciunea/ Harul lui IOAN se va revarsa din nou pe Terra dupa anul 2012 in DOUA  PARTI.
     Inca de atunci din anul 2010 cu toate ca am meditat deseori, nu am avut acces nicicum la ceea ce se vrea a fi Partea UNU si Partea DOI a Noii ENERGII de HAR, care este Energia AURIE VIE a lui IOAN( cit si a intregii noastre Echipe Misionare).
     Si iata ca acum dupa viziunea cu harta Africii de Sud, prin Anca Todirica din Iasi SANAT KUMARA ne desecretizeaza PRIMA PARTE :
,,Ioan cu Energia lui(de HAR) sustine acest proces si acest Oras de Lumina 5D. Acest Oras de Lumina este in nastere acum . Poate(bineinteles daca noi Misionarii participam) fi Prima Parte dintr-un proces indelungat de sustinere a Pamantului .’’
     Si daca aceasta PRIMA PARTE(a ENERGIEI LUI IOAN ca Energie Aurie Vie deja manifestata)Logosul nostru Planetar SANAT KUMARA ne-a oferit-o ca un DAR informational de desecretizare, nu ne ramine decit ca prin Sincronicitatea Divina  sa intram cindva in viitorul apropiat si in posesia dezvaluirii a ceea ce vrea sa insemne PARTEA A DOUA a ENERGIEI LUI IOAN ca Energie Aurie Vie, fiindca tot Noi ca Membrii ai Echipei Cristice suntem ACTORII Principali, iar ENERGIA SI CELE DOUA PARTI MISIONARE NE APARTIN FIECARUIA DEOPOTRIVA, nu numai lui Ioan sau unui singur individ. ASA LUCREAZA CONSTIINTA CRISTICA COLECTIVA in si cu ENERGIA AURIE VIE.
     Dragi Colegi.
     Cind am citit mesajul anterior al lui SANAT KUMARA si am gasit cuvintul OCEAN, un clic interior oferit de Sinea mea Inalta mi-a adus aminte despre o experienta spirituala personala mai veche, tot cu un OCEAN.
     Iar in cele ce urmeaza va puteti astimpara curiozitatea, la fel cum am facut si eu de altfel, fiindca acum timpul a sosit ca si acest gen de experientele spirituale individuale sa fie indrumari colective. 
 
3.-La MARGINE de OCEAN 5D
     Dragi Colegi.
     In urma cu mai mult timp, am avut oExperienta Spirituala de o simplitate modesta si banala la prima cercetare.
     Si totusi, unele elemente ale acestei experiente mi-au lasat anumite intrebari fara raspuns.
     Si cum in contextul experientelor  1.- SEMNUL si 2.- ENERGIA LUI IOAN pe care voi le-ati lecturat anterior am SIMTIT nevoia de a face anumite demersuri de desecretizare al acestei Experiente Spirituale , am mers mai departe .
     Si in gind mi-a aparut numele de Anda(o nepoata din Atlantida).
     Asa ca, i-am impartasit lui Anda atit Experienta mea Spirituala cit si Intrebarile la care doream raspuns.
Mesaj Gicu Dan spre Anda Negru
     Salut Draga Anda.
     Te rog sa intrii pe Energia mea.
     Iti descriu acum urmatoarea imagine experiment spiritual:
     Eu stau pe malul unui tarm de ocean, cu spatele la tarm si cu fata la ocean.
     Privesc oceanul si ii admir frumuseatea apei.
     Era o apa nepaminteana(deci nu 3D), era o apa luminoasa 4D sau chiar 5D.
     Nu stiu precis carei dimensiuni de luminozitate si vibratie apartinea apa oceanului (si tarmului bineinteles).
     Eram fascinat de frumusetea acestei ape oceanice.
     SIMTEAM SI STIAM concomitent faptul ca Oceanul apartine SUDULUI Terrei.
     Dar nu aveam nici un reper fizic al sudului, ca sa ma orientez.
     Si ma Miram ce caut eu acolo si ce trebuia sa sesisez eu acolo.
     Ma surprind apoi cautind orizontul unde oceanul se intilneste cu atmosfera si SIMT O MARE BUCURIE.
     Dar cu toata aceasta MARE BUCURIE, nu ma SIMT IMPLINIT COMPLET.
     Din acel peisaj luminos cu tarm, ocean si orizont atmosferic, lipseste ceva, dar nu stiu ce anume.
     Si cu toate ca ma Simteam Singur in acel peisaj, parca cineva de undeva, ma supraveghea.
     Apoi am iesit din imaginea si trairea acelui peisaj din SUDUL Terrei si am revenit in actualul 3D superior din Sintana de Arad.
     Intrebari:
     1.- Simti cumva sau poate vezi cumva cam ce fel de peisaj este pe tarm in spatele meu?
     2.- Este un peisaj de viitor?
     3.- Pentru ce am fost dus acolo?
     4.- Si cine ma supraveghea ? fiindca EL este cel ca m-a condus acolo.
     Daca reusesti, astept un raspuns atit cit ti se permite momentului ascensional si informational pe care l-am atins si de care avem nevoie fie si de ghidare/informare introductiva spre Noul care ne sta in fata.
     Iti multumesc anticipat Draga Anda.
     Ceau, Gicu.
Mesaj Anda Negru spre Gicu Dan
     Ceau Bunicule.
     Nu cunosc pozitia si zona geografica cu exactitate, dar stiu ca TE AFLAI IN VIITORUL 5D in Oceanul Pacific.
     Iar cel care te-a supravegheat si condus, este GHIDUL tau spiritual, un ghid foarte Puternic, un ATLANT din vechime, care a dorit sa iti devina GHID SPIRITUAL INTERMEDIAR.
     Eu ii numesc gardieni sau paznici ai omului.
     Acest gardian se afla in proximitatea 5D-ului; nu stiu ce inseamna acest lucru.
     Dar stiu ca de foarte multa vreme EL nu se mai afla pe Terra.
     Acest Ghid Spiritual, este cineva din trecutul tau indepartat, de dinaintea distrugerii marelui    Continent-Stat-Capitala Atlantida.
     Sper sa iti fie de folos aceste informatii saracacioase; nu am acces la alte informatii si cind incerc sa ma racordez la Energia Ta, SIMT ca si cum cineva m-ar atentiona ca nu sunt pregatita sa accesez anumite informatii.
     Nu SIMT ostilitate, ci doar blindete si un vag sentiment de dragoste paterna din partea Ghidului tau spiritual.
     Cred ca El nu ma lasa sa vad mai departe.
     Stai, am spus dragoste parinteasca .
     Simt intradevar ca am si eu o legatura.
     SIMT o adinca mingiiere si liniste in suflet din partea ghidului tau.
     SIMT din partea lui exact ceea ce manifesta un parinte pentru copilul sau, dar sentimentele sunt mult mai pure decit cele omenesti din cadrul relatiei parinte-copil.
     Parca ar dori sa ma mingiie, sa ma linisteasca cumva acest parinte atlant, fiindca cei drept am avut parte de niste simptome ascensionale care m-au devastat si acum in anul 2012 , la fel ca in anul 2011.
     Acest Parinte Atlant doreste sa ma linisteasca, sa imi ofere impacarea sufleteasca si SIMT ca imi transmite ca va fi bine, ca tuturor ne va fi bine, ca ceea ce a fost mai greu a trecut, a fost depasit cu succes, ca au satisfactie si ei, dar ca inca mai avem putin pina in decembrie.
     Doamne, ma abtin sa nu imi dea lacrimile.
     Ii placut si reconfortant ca un ghid sa iti ofere liniste sufleteasca, mai ales ca de obicei eu nu intru in contact cu ghizii indrumatori ai altor oameni.
     Acum, incerc din nou sa pun intrebari, dar nu mi se ofera informatii suplimentare.
     Doar atit.
     Ceau. Anda.
     Dragi colegi.
     Chiar daca din mesajul lui Anda transpare o Intilnire de familie la nivel de Spirit cu Ghidul meu, totusi ideea de baza ramine aceea ca Noi cei din Echipa Misionara Cristica avem Ghizi Indrumatori aflati in Proxiomitatea 5D, adica Ghizi Spirituali Intermediari care ne indruma Pasii de pe ultimul nivel 4D superior, spre primul nivel 5D.
     Cu toata aceasta Indrumare Celesta Subtila al pasilor Constiintei noastre de la 4D la 5D , ultima alegere este intotdeauna a noastra, deoarece fiecare dintre noi isi stabileste singur Momentul si Ritmul  pasilor personali de Salt in 5D.
     Si fiindca Anda a avut acces limitat in demersul sau pentru solutionarea demersului meu, am intrezarit o noua oportunitate de colaborare prin afisarea in Constiinta mea a unui nou nume forma gind: Cristina de Montpellier.
     Cu toate ca stiam de citeva zeci de zile faptul ca prietena mea Cristina este ocupata cu mobilatul apartamentului, mi-am facut curaj sa o deranjez si iata raspunsul ei mai jos:
 Mesaj Cristina Sbircea spre Gicu Dan
     Draga Gicule.
      Nici vorba sa termin cu mobilatul .
     Deocamdata sunt inca la faza de dat gauri in pereti, de pus perdele, de transportat sute de kg de mobile si de montat mobile.
     Dar incet-incet incep sa vad luminita de la capatul tunelului.
     Miine vine un mester sa-mi termine de instalat bucataria, sa arate ca la oameni, nu toate explodate.
      In rest n-am apucat sa discut cu Eul meu divin de mai mult de o luna, iar cind am incercat sa-l contactez acum vreo doua zile, mi-a transmis ceva de genul sa astept pina la sfirsitul lui august.
     Mi se pare foarte ocupat si total indisponibil pentru conversatii .
     Partea interesanta e ca de cind am inceput sa citesc mesajul tau am si intrat in atmosfera respectiva:
     Oceanul este intr-adevar catre 5D.
     In spatele tau e “o cetate”( asa mi se spune) in 5D cu periferii de diverse nivele 4D.
     Apa oceanului e diferita de cea din 3D, printre altele poti decide daca sa inoti in ea, sa umbli pe ea, sau sa o respiri .
     De altfel, limita intre “apa” si “aer” nu e clara ca in 3D, exista un fel de “ceata” intre, o zona de tranzitie.
     Mi se spune sa nu insist, ca mintea mea oricum nu poate intelege.
     E greu de spus cum e cu sudul, ideea e ca suprafata Pamintului se va deplasa – inainte de momentul din viitor pe care l-ai vazut – adica placile tectonice se vor misca in asemenea hal incit continentele si oceanele se vor deplasa mii de km.
     Nu va fi cataclismic dar sudul de acum nu va mai corespunde deloc sudului de atunci etc.
     De ce ai fost transportat acolo? Pentru ca ai dorit sa vezi cum va fi.
     Doar ca nu esti inca pregatit sa vezi “cetatea” ci doar oceanul (nici eu, doar mi s-a spus nu mi s-a aratat).
     Interesant ce informatie imi vine, ca va fi(mult?) mai putin pamint – uscat – in viitor fata de acum, vor fi “cetati” 4D-5D care sau vor pluti pe acest ocean, sau vor fi sub forma de insule.
     Cum populatia Pamintului va fi mult mai mica decit acum – sute de milioane? – nu va fi o problema cu “cazarea”.
     Cica nu va mai exista natura salbatica pe uscat ci doar in oceane si eventual in interiorul cetatilor.
     Adica tot uscatul va fi locuit .
     Cel care te supraveghea era Eul tau Divin, in colaborare cu alte Fiinte 6D-7D.
     N-ai putut ramine mult timp in acel peisaj fiindca nu rezistai, diferenta de vibratie intre corpul tau fizic si locul vizitat devenea periculoasa si riscai sa ramii acolo – fara corpul fizic.
     Iar tu vrei sa inaintezi pas cu pas, sa traiesti ascensiunea din plin fara sa sari etape.(e corect)
     Nu stiu daca lipsea ceva, n-am avut senzatia asta.
     Dimpotriva, am avut o senzatie de pace si liniste.
     Iti multumesc ca mi-ai oferit ocazia sa mai calatoresc si eu pe alte planuri, ca intre toate cuiele si suruburile, incepeam sa cred ca mi s-au tocit aceste capacitati – mai ales ca Eul meu Divin deocamdata nu-mi vorbeste .
      Te pup.
     Cristina de Montpellier.
     Dragi Colegi.
     Asa cum reiese din Mesajul transmis anterior de Cristina, Mintea noastra oricum nu poate intelege manifestarile Dimensiunilor superioare spre care ne indreptam.
     De fapt, acum spre final de an 2012, Eu si multi alti colegi de-ai nostrii, am ajuns la Concluzia ca Noi ca Experiment am atins Limita Maxima de Utilizare a Mintilor noastre, adica, e vorba de Corpul nostru Mental ca EU Inferior al Omului Vechi 3D.
     Din acest considerent, este si foarte greu de a transpune in cuvinte STARI VIETUITE in Dimensiunile superioare.
     Si Fiindca Noi ca Oameni Vechi am Ajuns la limita maxima a Utilizarii Corpului nostru Mental, va veni un Moment in Care Vom deveni Oameni Noi si vom utiliza Corpul Cristic cu Logica Divina/Inima, iar Eul Nostru se va Simti si Manifesta ca Eu Cristic.
     Dar aceasta trecere de la Minte/Om Vechi la Inima/Om Nou, presupune ca Noi Oamenii sa Trecem prin Punctul Zero unde Constiinta Noastra din Energia Veche devine VID printr-o dizolvare Calma, Calda si Placuta , urmata de o ReCreare tot Calma, Calda si Placuta, in care Ne Renastem/INVIEM cu Constiinta de OM NOU CRISTOS.
     Si acel moment de INVIERE Cristica a noastra in Punctul Zero( din VID/NIMIC ca OM NOU) poate dura o secunda, poate dura trei zile si trei nopti, sau poate dura atit cit Stie doar Creatorul nostru PRIM .
     Chiar daca Maretia si Magia Creatorului Nostru Prim este afisata in toate Creatiile sale MultiDimensionale, Noi ca Indivizi/Personalizari ale lui, in Momentul cind Vom Atinge Punctul Zero  al Dizolvarii Constiintei noastre vechi 3D si ReCrearii Constiintei noastre Cristice 5D, vom SIMTI la propriu adevarata PUTERE si VOINTA a Creatorului Nostru Prim ce va FIINTA prin Noi.
     Aceasta Renastere/Inviere Cristica a Constiintei Noastre va fi un Miracol Indescriptibil.
     Asadar, ne indreptam spre acest Fenomen al Celei de-a Doua Noastra Nasteri in PUNCTUL ZERO, pentru care nu prea sunt cuvinte care sa-i reflecte Maretia si Magia.
     Asa ca, Vom SIMTI acolo in Punctul Zero Bucuria Renasterii Noastre.
     Dragi Colegi, mica noastra echipa de cercetare si impartasire spirituala, va Dorim sa INVIATI ca OMENI NOI de Cristal Divin in Primul Val Ascensional.
     Iar acum la final, Noi va Salutam de pe Razele Personale de Lumina/Energie Aurie Vie:
             1.- Anca Todirica;
             2.- Anda Negru;
             3.- Aurora Sumca;
             4.- Cristina Sbircea;
             5.- Gicu Dan;
             6.- Vladut Clapa.
             7.- Sanat Kumara Sunt si lucrez cu voi indeaproape.

 
 
 

EU SUNT ENERGIA AURIE VIE
Si acest Adevar il citesti, ca sa aflii ca acest Adevar chiar si TU ESTI.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu