miercuri, 28 noiembrie 2012

PREGATIRI PENTRU MAREA TRECERE DIN 21.12.2012 - 27 NOIEMBRIE 2012 - EXEMPLE CONCRETE

M-am gandit ce ar trebui sa scriu in cadrul acestui " SERIAL", asa cum vreau eu sa il initiez, pentru a deschide si a ajuta cat mai multi oameni sa se pregateasca usor pentru MAREA TRECERE, care va incepe in 21 DECEMBRIE 2012.
M-am gandit ca ar fi necesar sa dau niste exemple concrete de cum ar trebui sa gandim si sa simtim, pentru a ne schimba- acolo unde este cazul sau a ne dezvolta si mai mult - acolo unde trebuie sau cum nu trebuie sa gandim si sa simtim concret, pentru a deveni mai buni si mai iubitori si pentru a ne intari si amplifica legatura cu Dumnezeu Tatal, Creatorul nostru si a tot ceea ce este in jurul nostru. Pentru asta, am hotarat sa folosesc exemple traite de mine si de cei din jurul meu, dar nu din infatuare, ci doar pentru ca sunt la indemana si le inteleg mult mai bine decat pe ale altora. 
Benefic pentru noi toti, ar fi daca voi mi-ati trimite pe mail intamplari ale voastre care sa ilustreze modul cum voi simtiti si ganditi, incercand sa va acordati cat mai bine cu Divinitatea.


CUM NU TREBUIE SA GANDIM NICI IN ACEASTA PERIOADA SI NICICAND DE ACUM IN COLO

Acum cateva saptamani, dupa cum ati observat si voi, am inceput sa pun reclama pe blog. Sincer, am intampinat o gramada  de probleme, care nu isi aveau locul si care au fost extrem de banale, dar foarte greu de rezolvat. Aceste aspecte, impreuna cu problemele mele uzuale legate de boala si de intretinerea familiei, m-au facut sa cad intr-o stare de suparare si sa zicem de pesimism. Desi stiam ca nu trebuie sa gandesc asa, tot am pastrat supararea in suflet. 
Gandeam : " De ce Doamne nu ma ajuti sa fac bani din blog? De ce Doamne daca am gasit o cale de a aduce un venit pentru fetele mele nu ma ajuti sa fac acest lucru? Nu este de ajuns ca am ramas vaduva cu doi copii mic de crescut? Nu este de ajuns ca sunt bolnava si ca sufar si de o boala incurabila cu care ma lupt de un an de zile? Si lupt si cu mine si cu doctorii si cu famila sa gasesc un tratament care sa ma vindece sau care macar sa imi asigure o perioada destul de mare timp pentru a crestele fetele si a se  putea descurca singure, in conditiile in care doctorii mi-au zis de anul trecut cand m-am internat ca nu voi prinde Craciunul trecut?"

Cam asta gandeam si aceste ganduri ma macinau clipa de clipa, ora de ora. Ce s-a intamplat?! Simplu. De a doua zi am inceput sa ma simt rau si apoi din ce in ce mai rau. Am ajuns la Bucuresti la spital pentru tratamentul pe care il fac in fiecare saptamana, dar analizele pe care le fac la fiecare internare au iesit de data aceasta rau. Domnul doctor care se ocupa de mine si pe care Dumnezeu l-a inspirat foarte bine fiind un om credincios, a fost foarte speriat. A hotarat sa nu mai fac tratamentul obisnuit de stopare a cancerului, ci un altul, care sa ma puna pe picoare.
In prima noapte pe care am petrecut-o in spital, am avut urmatorul vis, care m-a facut sa ma schimb, zic eu definitiv:
Eram la poalele unui munte fiind inconjurata de lupi mari (varcolaci) si vampiri. A venit Doamna Moarte si m-a luat de acolo. Am mers o perioada cu ea. M-a urcat ea muntele in zbor si dupa ce am urcat, mi-am dat seama ca eu nu vreau sa mor. I-am zis" " Eu nu merg cu tine, imi pare rau. Ma intorc la fetele mele, nu am cum sa mor acum. Ea s-a uitat la mine si a plecat."
Dupa aceea mi-a vorbit Dumnezeu, cu o voce calda, dar foarte autoritara: 
"- Tu ai cerut asta prin ceea ce ai gandit. De ce te miri?  
-Dar Doamne, eu nu vreau sa mor! i-am raspuns eu.
-Daca tu gandesti asa de negativ, inseamna ca nu ai incredere in Mine si daca nu ai incredere in Mine, inseamna ca nu crezi in Mine.
-Doamne, eu cred in Tine!
- Cum sa crezi in Mine daca tu te indoiesti de ceea ce se intampla. Poate ca nu e timpul sa se intample ceea ce vrei tu. Exita anumite relatii care trebuie sa se vindece si anumite intamplari care trebuie sa se intample, inainte sau odata cu cele care te privesc pe tine. Toate se vor intampla la timpul lor, atunci cand a fost stabilit karmic sa se intample.
CREZI IN MINE SI TOATE VOR FI BINE PENTRU TINE!"

M-am trezit din vis si sincer, eram profund impresionata si in acelasi timp rusinata. De fapt nu facusem altceva prin modul meu de gandire, decat sa ma indoiesc de voia si de ajutorul Domnului.
 Pacatuisem profund!
Mi-am zis in minte;
"DOAMNE, IMI PUN VIATA IN MAINILE TALE. TU STII CE TREBUIE SA FAC SI CE TREBUIE SA SE INTAMPLE. AM INCREDERE IN TINE SI ITI MULTUMESC PENTRU TOT.
AMIN!"

Mai are rost sa va spun ca din acea zi am multumit Domnului pentru fiecare zi in care ma bucur de lumina blanda a soarelui, ca ii multumesc Domnului pentru fiecare masa pe care o am sa o dau fetelor mele si in general fiecare lucru sau intamplare pe care le petrec.
ACUM SUNT FERICITA!

Ce trebuie sa intelegem din ceea ce v-am poovestit eu, cred ca ati inteles fiecare din voi. 
Indiferent cat ne-am programa noi si ne-am chinui sa obtinem ceea ce vrem noi este clar ca nu vom reusi in totalitate si ca deasupra noastra a tuturor este El, Dumnezeu, care ne vegheaza cu dragostea Lui netarmurita in aceasta viata, doar ca trebuie sa intelegem aceste lucru si sa nu mai fortam lucrurile, pentru ca nu se vor intampla decat daca au fost programate sa se intample si mai ales se vor intampla atunci cand vor fi programate sa se intample.

Eu cred ca foarte concludenta este PILDA PASARELELOR CANTATOARE din EVANGHELIE:
Ele fac ceea ce le-a fost sortit sa faca; sa cante si sa ne incante auzul toata ziua, iar Domnul Dumnezeu are grija sa le asigure hrana si adapostul in fiecare zi. Ele vor trece si peste iarna grea si peste alte calamitati, daca le-a fost sortit sa treaca si daca vor asculta de Ghizii lor si vor face ce li se spune in momente de cumpana"

Dumnezeu sa ne binecuvanteze pe noi pe toti!

Articol scris de Sfatuitoarea




4 comentarii:

  1. Nu reusesc sa inteleg DE CE toti nenorocitii care ucid,mint,fura,inseala si jefuiesc traiesc minunat si mai sunt si sanatosi tun!Uitati-va la Udrea,Basescu si toti porcii criminali portocalii....Si mai uitati-va in istoria de mii de ani pe care o cunoastem, la jidani,masoni,iudeo-masoni,unguri,khazari si multi,multi alti criminali nenorociti...Este de neinteles,cel putin pentru mine...Cum se face ca cei care L-au ASASINAT pe IISUS ,DOMNUL nostru sunt stapanii lumii si ai nostri ai tuturor,cum de ei,CRIMINALII hotarasc de mii de ani soarta noastra?Cum este posibil sa ne hotarasca soarta noastra,de mii de ani,niste CRIMINALI? Cum?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ceea ce pot eu sa iti raspund eu la aceste intrebari existentiale atat de importante este ca toate, dar absolut toate fac parte din intamplarile noastre karmice. Si eu mi-am pus aceste intrebari in decursul timpului si am inteles ca Dumnezeu permite astefel de intamplari, doar pentru a ne obliga pe noi sa evoluam. De aceea permite ca partea negativa sa ne incerce si sa faca fel de fel de lucruri ingrozitoare. Dar toate pana la un punct!
    Se pare ca acel punct a venit sau este foarte aproape.
    De aceea am initiat acest serial, pentru a deveni toti cat mai pozitivi si a invata sa iubim si sa avem incredere netarmurita in puterea lui Dumneze!

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti doresc multa, multa sanatate. Putere si sanatate.
    Poate ca si gandurile bune ajuta.
    Alt anonim(a)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sigur ajuta, si ajuta mult de tot!
    Multumesc din suflet!
    Dumnezeu sa te binecuvanteze si sa te ajute in tot ceea ce iti doresti!

    Cu mult drag,
    Sfatuitoarea

    RăspundețiȘtergere